14 Ağustos 2009 Cuma

İSİMSİZ....!!!!!


İnsan en çok neyi öğreniyor hayatta. Sevmeyi, terk, etmeyi, unutmayı, anı biriktirmeyi. .Kanatlarıma mavi düşler takıp yolculuğuma böyle devam etmeyi çok isterdim .Zamana değmiyor elim .Değiştirmeye kıyamıyorum eskilerimi . Aklımın çekmeceleri hep dağınık. Bir filmin karesi gibi bakıyorum hayata uzaktan. Değiştirilmesi güç fotoğrafların peş peşe sıralanması gibi.Birini çıkartırsam diğeri eksik kalıyor.Ne tamamen yürek diye biliyorum nede sadece akıl. Ruhumu Bu bedene Bedenimi dört duvarlı bu odaya ,bu odayı da bu şehre hapsettim…

Bir insanın yaşaya bileceği tüm duygular geçti üzerimden. Ölüm acısını, ayrılığı, terk edilmeyi, aldatılmayı, hepsini yaşadım.Bir insanın tanıya bileceği bütün insanları tanıdım hiç birisi uzak değildi bana yanı başımdaydı hepsi yalancılar ,sahte yüzler,güvensizler,güvenilmeyecekler. Biliyorum ki hayat insana en çok yaralarını pansuman etmesini öğretiyor… Çoğalarak azalıyorum hepsi bu…


Sen şimdi izlediğin gördüğün bir acıya ağlıyorsun sessizce. Bense kaybettiklerime ,arta kalan zamanlarda yitireceklerime en çok da göremeyecek olduklarıma ağlıyorum…..

Sen şimdi bir bahar akşamında kaçırdığın düşlerine keşkeler saydırıyorsun. Bense yaşayamadığım onca zamana. Zorla dayatılıp ta kabul etmek zorunda olduklarıma. Ufacık bir anda avucumdan kayıp giden bir ömre……



Sen şimdi mutlu olduğun anların hayallerini kuruyorsun .Bense mutluluğun ne olduğunu bilmeyen insanlarla yaşıyorum....



Sen şimdi kocaman bir hayatın hesabını tutuyorsun zihninde.Bense geçmişte bıraktığım koca bir zamanın hesabını veriyorum kendime ....




Ben acı çekmek istemedim hiç .Aksine mutlu olmayı çok isterdim biliyor musun?.


15 yorum:

Belgin dedi ki...

Böcügüm umarim bir gün simdi inanamiyacagin ve hayal edemeyecegin kadar cok mutlu olursun:)) Hayata ac gözlerini ve gönlünü o zaman görürsün seni mutlu etmek isteyen insanlari, güvenebilecegin, basini yaslayip, elini eline birakabilecegin insanlari, öyle birileri yok deme var hemde senin zannetmedigin kadar cok var, inan bana:))
Seviyorum seni bitanem

Adsız dedi ki...

böcüğüm yüregine saglık.

efsa dedi ki...

Yaşatıldık, öğrendik, büyüyoruz bir yolda. Yol arkadaşım.

ELİF dedi ki...

Kimse acı çekmek için dogmuyor,küçüklük düşlerini hayatla bagdaştırmaya çalışarak kaybediyor,ilk yenilgisini bundan alıyor.
Çünkü küçüklük düşlerindeki hayatlar yok yarınlarda...
Sana iki el uzanıyor,birini seçersen birini kaybediyorsun...
İkisinide seçme şansı yok...Ama olsaydı keşke degıl mi?

Erkan Şen dedi ki...

Birçok insan yaşlıların son yıllarında çok hasta olarak iyice çocuklaştığını ve herşeyi unutmaya başladıklarını düşünerek onlara acıyarak bakar. Oysa yaşlılık Allah'ın insanlara bahşettiği en büyük nimetlerden biridir. Bu nimetlerin izdüşümü ise insanlığın tüm hayatı boyunca kendisine bahşedilmiş en büyük armağandır, UNUTABİLMEK.

Evet, unutabilmek ve unutkanlık Yaradan'ın insanoğluna bahşettiği en büyük armağandır. Ve emin ol ki sende kötü anılara sahip olacak ama birçoğunu ilk zamanlarından daha az hatırlayacaksın. Hatta kendine seçtiğin isim bile kendi kudretini yansıtmıyor mu? "Ateş Böceği", kendi yolunu bile aydınlatabilecek ışığı kendin yaratabiliyorsun. O halde kendi mutluluğunuda kendin yaratıp, hüzünlerini unutacaksın. (Senin şahsında hepimiz...)

Sevgiyle kal ve mutluğu aramak yerine onu yaşamaya bak...

Ateş Böceği dedi ki...

Belgin : Ablam bende seni çok seviyorum hem kocamanda öpüyorum :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Dolunay : Canım teşekkür ederim :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Efsam : Yol akrkadaşım .Ne çok sevdim ben bu sözü öğreniyoruz değilmi öğütülmeden öğrenirsek ne ala Büyüyormuyuz onu bilmiyorum ama her geçen gün sevgim artıyor sizlere karşı ....

öpüyorum seni kocaman :):)

Ateş Böceği dedi ki...

ELİF..den: Kimse gelmiyor elbette ama bazen dayatılıyor BU ZOR GELİYOR İNSANA ÇOCUKLUK DÜŞLERİMİ KEŞKE GERÇEKLEŞTİRE BİLSEYDİM VE O İKİ ELİ AYNI ANDA TUTABİLSEYDİM KEŞKE HEM NE İYİ OLURDU ..

Sen iyileştinmi bakalım hastaydın :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Erkan Şen :Bu ne güzel bir yorum .. Çok teşekkür ederim ve insana bahşedilmiş en büyük armağanın unutabilmek olduğunu kulağıma hep küpe edeceğimden emin olabilirsin :):)

Kendi yolumuzu aydınlata bilcek kadar kudret ve güç sahibi olmamız dileğiyle

sevgiler

Seyyah dedi ki...

mutluluk için hiçbir zaman geç değildir ki.. bazen öyle anlar vardır ki insanın hayatında, o anda yaşadığı mutluluk günlerce aylarca ve belki de yıllarca yaşadıkları ile kıyaslanamayacak kadar büyüktür. işte öyle anlar süslesin hayatını:) sevgiler..

Ateş Böceği dedi ki...

Nily : Canım arkadaşım Evet kesinlikle mutluluk için hiç bir zaman geç değildir iyi dileklerin için teşekkür ederim hep birlikte daha mutlu günlere inşallah :):)Öpüldünüz

ELİF dedi ki...

tŞK EDERİM CANIM...
iYİLEŞTİM....

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Acı çekmek de hayat kadar gerçek değil mi?
Ne kadar çabuk büyütüyor üstelik bizi.
Sevgilerimle...

Ateş Böceği dedi ki...

özlem: Evet çabuk büyütüyor olgunlaştırıyor hemde güzelleştiriyor laf aramızda :):)