11 Ağustos 2009 Salı

BİR BAKARSIN HERŞEY DEĞİŞİR…


Kara bir günün sabahıdır yaşam denilen o hain pusuya yatmıştır.
Kapında bir yavru köpek sesiyle uyanırsın günün değişir....


Aşkıyla yanıp tutuşmuşsundur sevdiğini zannettiğin adamın/kadının

Günü gelir arkasına bakmadan çeker gider hesapsız kitapsız..

Gece acılarla yatar sabah olmasın diye dualarla uyursun

Telefonuna düşen ufak bir özledim seni mesajıyla fırlarsın yataktan gecen değişir….


Tüm olumsuzluklar sarmıştır etrafını

Elini attığın her dal kırılmıştır ve sen umudunu yitirmiş bir zamana yol almaya başlamışsındır

Tamda dibine vurmuşken acının

Biri gelir kocaman gülümsemesiyle bakışın değişir …..


Dipsiz bir kuyudur hayat sana/bana göre

Dalmışsındır derin sulara fırtınalarla boğuşurken

Diğer yandan da büyük bir mücadele tutuşursun kendinle

Bir zaman sonra çekip çıkarır seni çok sevdiğin bir dostun tek sözüyle o kuyudan

Sığ sularda yüzmeye başlarsın hayatın değişir….


Hayat risk almaktır .Risk almadan mutluluk zor zanaat .
Cecsur olmak kaybetme riskini

Aşık olurken terk edilme riskiyle kol kola gezersin

Aslında yaşamak ölmek riskini göze almaktır …

Bütün olumsuzluklara rağmen


BİR GÜN BİR BAKARSIN HAYATIN O ÇALKANTISI YERİNİ DİNGİNLİĞE BIRAKIR HERŞEY DEĞİŞİR….

14 yorum:

Belgin dedi ki...

Dalmışsındır derin sulara fırtınalarla boğuşurken

Diğer yandan da büyük bir mücadele tutuşursun kendinle..

ve tatli bir böcegin mektubuyla cikiverirsin o derin sulardan:))

Yüregindeki incileri sacmissin yine her tarafa:))

Öptüm kuzumu:))

efsa dedi ki...

İkinci bir şans vermek için böceğim, risk almaya değer mi?

Seyyah dedi ki...

değişir di mi Ateş Böcüğüm?! su gibi akar geçer, durulur. ben o dinginliği özledim. mesaj atsam gelir mi acaba:)))öperim..

ELİF dedi ki...

Ne güzel cümleler ve gülüşler vardır bazen hiç birşey ifade etmez size ama öyle bir an gelirki bir tane güzel gülüşe bir ömrünüzü feda edersiniz...

İşte öyle birşey olmuş cümlelerin...

Güzel cümleleri çıkarttıgın yüregi öpüyorum...

absalom dedi ki...

bardaktan atlayan zencefil mi ?

:))

günaydın ateş...

hıh.

Adsız dedi ki...

BILMIYORUM KI SEN NERDEN BULUYORSUN BU GUZEL CUMLELERI...NASIL BIR YUREGIN VAR ANLAMADIMKI....

Ateş Böceği dedi ki...

Belgin : Ablam teşekkür ederim :):)Yüreğimde ki inciler çoğaldı galiba istermisn sende :):)

Ateş Böceği dedi ki...

efsa : Değmez mi Efsam değer.. Ama hiç kimse bir üçüncüyü hakketmez bunuda unutmamk gerkir..Ve denemeden bilmek imkansızdır denediğinde yanılmama ihtimaline karşılık yanılma ihtimalinde var değilmi risk almak herzamn iyidir ..:):)

Ateş Böceği dedi ki...

Nily :Mesaj atsan gelir :):) ve o dinginlik bir gün mutlaka seni bulur doğru zamn doğru mekanda olmak yeterli galiba hepssi bu :):)

öperim

Ateş Böceği dedi ki...

ELİF..den :Ah teşekkür ederim sağolasın aynen öyle bir gün gelir herşey değişir :):)


bende öpüyorum kocaman :):)

Ateş Böceği dedi ki...

absalom : Seni seni nerden tanıdın ama atlarken oda öldü biliyormusun :(

Bir baktım ölmüş ...:( ve değişti her şey kaldımmı yine bir başıma :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Dolunay : Canım arkadaşım sağolasın iyiki varsın iyiki geldin

HOŞGELDİN ..:):)

Bettra dedi ki...

Sevgili Ateşböcüğüsü :)
İnsanın içine umut serpen cümleler gerçekten.
Ve fotoğraf mevzu bahis riski çok güzel anlatmış. Ama ben yine de ilk baktığımda o küçük balık için sadece "özgürlüğü" düşündüm... Mutluluğu...
Sevgiyle,
Bettra

Ateş Böceği dedi ki...

Bettra : Zaten özgür olabilmek mutluluğuda peşinden getirmezmi :):)

Betra teşekkür ederim