17 Ağustos 2009 Pazartesi

BU HAFTA SONU ..!!!



Çocukluğumda en sevdiğim şeydi bisiklet sürmek uzun zamandır yapmıyordum .Bu hafta sonu sabah uyandığımda bu fikir kafamdaydı .. Bisiklete atladığım gibi gezmedik cadde sokak bırakmadım .Unutmuşum insan bazı telaşlardan kendine zaman ayırmıyor bu hafta sonu kendimi kapattım huzur ve sadelik iyi geldi ....







Buralara gidildi .Piknik çantasından hazırlananlar yenildi...Bol bol göl manzarasına karşı kitap okundu .Telonumu kapattım kuş sesinden başka hiç bir şeye tahammülüm yoktu .Büyük mutluluk duyuldu






Bu Kitap okundu büyük bir keyifle .Okumayan varsa ve cinayet romanlarını sevenler şiddetle tavsiyemdir okuyunuz..!!!






Ah alışverişsizbir hafta sonu düşünülemezdi zaten... Birde geri ödenmeyen kredi kartı icat etseler ne iyi olurdu ...:)





Bu film izlendi uzun süredir aklımdaydı .İzlemeyenler varsa izlesin gerçekten tuhaf bir hikaye...



En çok bu şarkı dinlendi ..



Günün sonuna gelindiğinde saatle 2:30 gösteriyordu. Ve nasıl uyundu nasıl sabah oldu hatırlanmıyordu .Ama uzun zamandır hiç bu kadar keyifli bir hafta sonu geçirilmemişti :):)

20 yorum:

Adsız dedi ki...

huzur dolu bır yazı olmus.eglenmene sevındım.sarkıda hoşmuş ajdadan :)

Belgin dedi ki...

Bundan daha güzel haftasonlarin olsun bebegim:))

ELİF dedi ki...

Bende uzun zamandır bisiklet sürmüyorum.
Ne iyi olur birgün dag tepe,kuş sesiyle bırlıkte bisiklet sürmak...
Seni kıskandım....
Böyle bir güzel günde pozitif enerjın yansımış kelimelerine...

Kadir dedi ki...

işte keyifli bir yazı, uzun zamandır bunu bekliyordum... :))

Ateş Böceği dedi ki...

Dolunay : Evet şarkı çok güzel değilmi bende severim bu şarkıyı çok :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Belgin : Daha güzelleride olacak mesela 3 Ekimde nedersin ablam :):)

Ateş Böceği dedi ki...

ELİF..den: Tavsiyemdir ilk hafta sonu atla bisikletine ilk aklına gelen yere sür ohh ne büyük bir keyif. ve eve döndüğünde muthiş bir enrji nasıl oluyor bende anlamadım :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Kadir: ee bisiklet girince işin içine tabi senin için akan sular duruyor değilmi :):)

Beklediğine değdiyse ne güzel o zaman :)

Belgin dedi ki...

Böcügüm 3 Ekimi ne kadar sabirsizlikla bekledigimi söylememe gerek varmi acaba:)) Gerci Istanbul bizim gibi bir sürü arizali hanima ne kadar dayanir bilmemde:))

Kadir dedi ki...

Ateş Böcüğü; Tabii ki...biliyon sen ;)

Belgin@hanım... ne o baskın mı var ?

MAVİ UMUT dedi ki...

E süper bi günmüş..yarasın.:)

Ateş Böceği dedi ki...

ufuk : Evet öyleydi yaradı ;:):)

Ateş Böceği dedi ki...

evet canım baskın planımız var :):) Bakalım olursa ben arızalı değilim kabul etmiyorum (hıh)

Hunimi evde unutmuşumya yedek hunisi olan varmı :):)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İşte budur, önemli olan yaşadığımız her andan keyif alabilmektir.
Ne iyi yapmışsın:)

Ateş Böceği dedi ki...

özlem: :) canım teşekkür ederim evet bumudur

Budur :):)

Belgin dedi ki...

Sevgili Kadir, evet baskin planimiz var, valla ben tasi taragi simdiden topladim, su arizali oldugunu kabul etmiyen hanimlari (:Pp) ikna edebilirsem, Istanbul yandi, koruyabilirse kendini korusun diycem, baskada birsey demiycem:))

Adsız dedi ki...

göl manzarasına karşı kitap okumak, hııı ? pek hoş bir sahne. ben bir de çöl manzarasına karşı çay içmek sahnesini merak ederim.

Ateş Böceği dedi ki...

JTO : Oda keyifli olur eminim ama ben gölü tercih ettim bu sefer inşallah başka sefere :):)

copolitik dedi ki...

bu yazıyı okuyunca bisiklet edinmeye karar verdim. çok teşk ilham için. gene anlat gezince güzel güzel:D

Ateş Böceği dedi ki...

copolitik : Edinmelisin mutlaka çok zevkli :):)

Anlatırım mutlaka ::)