29 Temmuz 2009 Çarşamba

SEVGİLİ..!!!



Sevgili yeşil bir yaprağa bahar sabahı çiğ yağması gibi
Güneşin doğuşuna eşlik eder yüzünün gülümsemesi
İnce narin nazenin bir bakış seninkisi
Yeni doğmuş bir bebeğe annesinin kadifeye sarıp dokunan elleri gibi
Bin yıllık bir tarihin en değerli hazinesi senin yüreğin
Geçmişte kıymeti bilinmeyen şimdiki zamanda korunmaya muhtaç
Gece gibisin suskunluğunla
Sana dokunmak, sana sarılmak ,sana kapılmak
Yenilgiyi baştan kabul etmek gibi..
Gözlerin yeryüzüne çok büyük
Gözlerin dingin sularda bir tutam huzur
Kalbinin topraklarına göç ediyor ruhum
Bırakta varayım dinginliğine
Anlatma kendini

Benim gözlerimin seni görmesi böyle Sevgili ...

18 yorum:

absalom dedi ki...

bak yine göz :))

ateş bana gıcıklığına yapıyosun demi :(
benim gözler sevgiyi anlatamıyo diyorum...
sen bana göz diyosun...
reva mı bana?
hüü


dipnöt,
sen hasta mısın?
nooldu ki?

Ateş Böceği dedi ki...

Absalom :yok yok anlatıyordur senin gözlerinde işte bence sen kolayı seçiyorsun gibi geliyor:)

dip nöt: Hastayım yaa hemde çokk öhüü ( naz yapayımda bari )

beenmaya dedi ki...

özer bal'ın şiirindeki gibi;

sana yüklediğim anlamları
senmişsin gibi düşünme
aldanırsın
sen o anlamlarda
sadece bende varsın

Arzu Eylem dedi ki...

Bence senin gözlerin böyle görebiliyorsa sana güzel olan her şey sevgili:) Bunun ne kadar değerli olabildiğini bilen, gören, duyumsayan bir çift göz bulsun seni:)

ELİF dedi ki...

Düşünülen sevgili için...
Hangi kelimeye tutunsan diger kelime yarım kalır..

sufi dedi ki...

"Anılmazdı onun adı bu sendeki aşk olmasa "gibi...

y. dedi ki...

ah benmaya,nedir senle bu denk düşmemiz ,yazıyı okuduğumda aklıma gelen şiiri tut yaz sen

"bir haksızlık var
ne söylesem bir şey eksik
yenileri de yok kelimelerin
söylemediklerimle yetinmelisin
"
diyor bir sonraki postu daha çabuk yakalamayı umut ediyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bu ne güzel bir şiir ve o sevgili ne şanslı bir sevgili Ateş Böceği yüreğine sağlık.

Ateş Böceği dedi ki...

Mayam : Ben bilmiyordum bu şiiri şimdi okuduğumda fark ettim çok güzelmiş bu tabi ya ben anlam yüklediğim için o var yoksa oda yok

sevglerimle

Ateş Böceği dedi ki...

Masalcı : Dileğin çok güzel bulsun elbet :):) her birimizi hepimizi bulsun o bir çift göz..

sevgiler

Ateş Böceği dedi ki...

Elif..den : ve ne söylesen o gelene kadar karşılığını bulmaz öyle değilmi *

sevgiler

Ateş Böceği dedi ki...

Sufi: ben var olduum düşündüğüm sürece var ben yok o da yok :):)

Ateş Böceği dedi ki...

y. :Şiirin devamıda güzelmiş :):) geç kalma bir daha ki sefere erken gel :):)

beenmaya dedi ki...

ben sadece son kısmını yazmıştım. şiirin tamamı şöyle aslında;

nasılsa öyle yaşanacaktı
ha bugün yalnız
ha günün ötesi
seni sevmek
beni harcamak olmayacaktı

sana yüklediğim anlamları
senmişsin gibi düşünme
aldanırsın
sen o anlamlarda
sadece bende varsın

Ateş Böceği dedi ki...

özlem : Teşekkür ederim sağolasın :)

Ateş Böceği dedi ki...

maya: sen burdamısın :):) korktum

beenmaya dedi ki...

evettttttttttt :))))

Ateş Böceği dedi ki...

şiir çok güzelmiş ve ben bu şairi ilkkez duyuyorum ne büyük hata diğerlerinide hemen okumalıyım ve ben bu şiiri çok sevdim :) öperim
sevgiler