27 Temmuz 2009 Pazartesi

SEN HİÇ UTANMAZMISIN..?






Bu ne yıkıcı bir onursuzluktur anlamadım ki! Sen hiç utanmaz mısın? Dönmeyi isteyecek cesareti nerden bulursun? Ne kolay siliniyor geçmiş belleğinden?
Sen Hiç Utanmaz mısın?


Senin yerinde olsaydım, yaptıklarını herhangi bir insana yapmış olsaydım, bırak arayacak cesareti bulmayı, herhalde utancımdan ölürdüm. İnsanlarda ar damarı denilen bir şey vardır, sende yok mu? Kaç damarın çatlamıştır ki, gecenin yarısını çoktan geçmiş bir saatte arayıp, özledim diyebilirsin?Bunca yılın yaşanmışlığını hiçe sayarak, kadir kıymet bilmeden, bir böceği öldürür gibi rahat ve insafsızca çiğnerken büyük bir aşkı aklına gelmemişti ya bensizlik; şimdi nereden yüz bulup, sanki hiçbir şey olmamış, sen onların hiçbirini yapmamışsın gibi, üstelik pişkin ve şımarık bir ses tonuyla aramaya kalkarsın?


Seni şu satırlarda anlatmaya başlasam, hayal ürünü olduğunu sanırlar. Kimse erkeğim, adamım, bırak hepsini, insanım diye geçinen birinin, onu seven bir kadına bunca eziyeti, acıyı yaşatabileceğine inanmaz. Bir romanın kahramanından öteye geçmezsin okuyanın aklında çünkü kimsenin hayal gücü senin yaptıklarını kurgulamaya yetmez.


Aslında gazetelerde sen ve senin gibiler için bir bölüm açılmalı. Bu adamlardan uzak durun, muhtemelen aramıza başka bir gezegenden gelmişler diye boy boy resimler yayınlanmalı. Şimdi düşünüyorum, kim bilir nerede, başka birinin hayatıyla, kalbiyle, düşleriyle oynuyorsun? Bunu düşündükçe içim kanıyor.Bu hayat hep böyle mi geçecek sanıyorsun? Sen de yaşlanmayacak mısın? Hiç hasta olmayacak mısın? Bir dost sesine, seni seven bir kalbe ihtiyaç duymayacak mısın? Kendini tek ve büyük bir çınar zannediyorsun ya, bir balta darbeliktir hükümdarlığın, orman sandığın çöllerde. Bu hayat bitiyor, hepimiz için bir son var, sen hep böyle kalacağını mı sanıyorsun? Kimseye kalmamış bir yalan dünyada, arkasında bunca gözyaşı bırakan, ah alan, gününü gün edebilir mi zannediyorsun?




Ne yazık aradan geçen bunca yılın sana tek bir şey bile öğretmemiş olması. Vakti gelince öğreneceksin sen de herkes gibi, pişmanlığı, yalnızlığı, yürek sancısını. Geri dönüşü olmayan bir yolun sonuna doğru, yani en çok ihtiyacın olduğunda bir ayak sesine, bomboş kalmış hayatında, bulursan bir oda, beyaz tavanına bakarken belki, düşüneceksin. Gerçekten film gibi geçmeye başlayacak yaşadıkların, kendinle yüzleşeceksin!




Kalplerine hançer batırdığın kaç kadın kalbi bıraktıysan geride, kaç dostunu vurduysan sırtından, kaç gözyaşına sebep olduysan gece yarılarında, hepsini sende çekeceksin. Cehennem bu dünyada mıdır, yoksa gerçekten gidilecek bir yer midir, orasını ben bilmem ama yukarıda bir Yaratan var, sen de kendi hesabını ödeyeceksin! Bir gün gelecek, kalbinin varlığını hissedeceksin, elbet sen de birini sevdiğini fark edeceksin. Sana en ağır bu gelecek ama mutlaka sen de insan olmayı öğreneceksin!

Not: Mutlaka her kadın hayatında böyle bir durumla karşılaşmıştır .yazı çok hoşuma gitti yayınlamak istedim ....

Yazı alıntıdır..


70 yorum:

Evren dedi ki...

http://evrenin.blogspot.com/2009/03/les-kargasinda-sakli-olabilir-mi.html

bir şiirimsi yazmıştım... o geldi aklıma... nasıl bir kendini bilmezliktir kendisinin istediği an senin hazır olacağının düşünülmesi...

absalom dedi ki...

anam tırstım valla :))

aklım çıktı sen yazdın diye ateş.
aman diyim aman diyim.

:)

Ateş Böceği dedi ki...

Everen Ozamanda ne kadar beğendiğimi söylemiştim o yazını şimdi tekrar okudum ve beğenimi söylemeden geçemiyorum .Tamda bu insanlarda utanma yok nasıl cesaret edipte araya biliyor o saatte değilmi ama :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Absalom: Ben kendim yamzışım kadar sevdim bu yazıyı ...:):) hıı korkmaya devam et benim düşüncelerimde bundan pek farklı değil :):)

absalom dedi ki...

değiştiricim efenim bu düzeni :)

devrim yapacağım...

kütük olunmaz...
kütük doğulur...
konulu konferanslar vericim.

ehe.

evrenin şiirini ben de okudum çaktırmadan :)

Ateş Böceği dedi ki...

Absalom: en ne fenasın

şu kadar sıkıntımın içinde güldürüyorsun beni

Anasından doğduğunda insan olupta sonradan Kazmaya dönüşen çok adam tanıdım ben ...

konferans falan ver sen kimse gelmezse ben gelir izlerim ...

İyi yaptın güzeldir o şiir

Adsız dedi ki...

böcugum bende once sen bırıne kızdın sandım :) ama alıntıymıs...tabıkı senınde benımde hepımızın hayatında bunu haketmıs bırısı vardır...begendım yazını...herzamnkı gıbı...

Ateş Böceği dedi ki...

dolunay: Kızmış kadar oldum canım mutlaka vardır değilmi herkes hayatında böyle bir anı yaşamıştır ve bu söleri haketmiştir

sevgilerimle :):)

öptümseni:)

kırmızılı dedi ki...

oyy oyy...
bile bile aşık oldum öyle boktan bi adama,çıktı hayatımdan ama çıkamadı işte,beni araması yasakmış ama ben arayıp özledim seni demesi için bütün gün dua edecek kadar malım...
Salağım ben süzme salak.
off.offf.

Ateş Böceği dedi ki...

kIrmIzILI : Mallık falan deil bu senin insan oluşundan böyle adamım diye gezinip aslında sığırlar diyarından gelen çok herif var bilmiyorlar ki keser döner sap döner gün olur hesap döner... ve bu hep böyle olur senin suçun yokk...

HOŞGELDİN

SEVGİLER

absalom dedi ki...

:p

Ateş Böceği dedi ki...

:P ne bu şimdi dil çıkaran gülümseme olsa gerek ( hıh ) bende yaptım oldu ala ala ..

absalom dedi ki...

ahahaa
ateş şimdi bişiler demek istiyorum ama tırsıyorum...

beni yerler valla :)
en iyisi dil çıkarıp hıh demek.

mesela şöle demek istiyorum;
arayanları kabul ederse -ki genelde eder kadınlar- tekrar işe yarayacağını düşündüğü için bunu alışkanlık haline getirir kazma adem :)

ki bu da normaldir.
pavlov amcanın köpeği konusu...
şartlı refleks.

derin konular yani...

neise ben dil çıkarıp gideyim güvenli sulara...
kıyıda kumdan kale yapmaya :)))


yine dayanamadım söledim dimi?

ehe.

kırmızılı dedi ki...

absalom :)
bende pomaklık var biliyomusun,arasın istiyorum sadece yeniden başlasın istemiyorum,
arasın yani o kadar işte :)
ister ego tatmini de,
ister mallık de,
ne farkeder sonuç aynı ise :p

absalom dedi ki...

ehehe.
kırmızılı ben isim koymayı sevmem olaylara.

ararsa iki ihtimal var;

süründüreceğim diye başlar herkes...
asla bi daha mı asla der...
sonra hafiften yumuşar...
sonra tekrar denesem mi der...
sonra tekar dener...
bu birinci ihtimal...

ikincisi direk yumuşar:)


bu böle gider :)

ben aksini görmedim şu ahir ömrümde...


nasıl tasavvufa girdim ama :)

kırmızılı dedi ki...

ayrıldığım hiçkimseyle barışmadım bu yaşa kadar.Bu sefer belki biraz daha fazla aşığım ama bir gerçek daha var çok daha fazla acı çektim.
ve ben seviyorsam süründüremem ki,
yapamam doğam da yok...
O yüzden beni özlesin istiyorum,hata yaptığını anlasın ama gerisi olmaz şu saatten sonra,yine yeniden seninle aşk türkülerine inanmıyorum ben.
Otururum paşa paşa acımı tek başıma çekerim,ararsa da evet derim ben sana hala aşığım ama affedemem...yapamam...

absalom dedi ki...

büyük konuşmamak lazım...

kırmızı benim görmemiş olmam öledir anlamına gelmez.

lakin ararsa abi...
sen de bu cümleleri kurarsan...
ilk defa görmüş olacağım.

:)


ateş seyretmemek lazım uzaktan :P

kırmızılı dedi ki...

Ben bu cümleleri kurdum daha önce...
Affedemiyorum çünkü,unutamıyorum çektiğim acıları...
Bazen diyorum ki keşke babam dan bu kadar çok gen almış olmasaydım,damarlarımda pomak kanı dolanmasaydı da bu kadar inatçı bi keçi olmasaydım :)
İşin kötüsü o da pomak aramaz ya neyse :)
Belli de olmaz,ama haklısın aslında
ben de kendim kadar inatçı birini bilmiyorum bu konu da...
Gerçi bu öküzü 2 kez affettim ama o zaman böyle küs değildik tabii...

absalom dedi ki...

:))

öküz de anne kuzusudur kırmızı...
bak affetmişsin işte.

pomak ne ola ki hem?


ateş bi ses ver yorum sayfanı sohbet odası yaptım gibi sorun var mı?

kırmızılı dedi ki...

pomak bulgaristan göçmeni türkler oluyor :)
ya iyi de o zaman böyle bitmemişti yani kavgaydı sadece ama bu kez the end but bitmedi üff
Erkek işte yaa hepsi aynı gözümde :)

Ateş Böceği dedi ki...

anammmmmmm ne olmuş burda yawww :):)

absalom dedi ki...

ehehehe.

relax kırmızı relax.

arasın bi abi...
sonra görüşelim.

:))

Ateş Böceği dedi ki...

aşk olsunm absalom aramuızda ki anlaşmayı unuttunmu benim sayfam senin senin sayfanda benim ahhh birde şu ebleh suratlı herifi değiştirsen :):)

absalom dedi ki...

e evsahibi yok napıyım halla halla :))

direk sahiplendim valla...

:))))

kırmızılı dedi ki...

aramayacak ki :)

absalom dedi ki...

eninde sonunda arıcak :)

bütün mesele o arayana kadar senin başka bir aşka yelken açıp açmadığın...

açtıysan şayet...
bu cümleleri kurabilirsin kırmızı...

yoksa...
zor.

absalom dedi ki...

ateşşşşş :)))

değiştiricem sevgi pıtırcığı yapıcaksın sen beni eninde sonunda biliyorum hahahaha.

kelebek felan koyayım mı?

anam kendimi kötü hissettim.

:))

Ateş Böceği dedi ki...

kırmızılı birisini affetmek ona şunu dmeye benzer al kardeşim ben seni affettim ( hele bir de bu zat erkekse ) bir daha kır bir daha affederim sildinmi tam sileceksin ve dediğin gibi acınıda yaşayacaksan yaşıcaksın çünkü erkekler hep bu yüzden onay gördükleri için hak görüyorlar kendilerinde ne yapıyorlarsa

aramak konusuna gelince bunu her kadın yaşar arasın ister aramıyorsa gizli numaradan çağrı atılır kapatılır odamı olmadı rüyada gördüm seni numarası yapılır ooooo çok numara vardırda kazma olanlar anlamaz ve biten birmiştir çok düşünmek lazım acıysa her zman her yerde geçip gidiyor kalan sapğlar bizimdir :):)

kırmızılı dedi ki...

Ben 2 hafta önce yeni aşka yelken açmayı denedim,sonra sepet havası çaldım,yolladım...
evet kabul ediyorum bazen ben de boktan bi insan olabiliyorum...

Bu şehirde kaldığım sürece onu unutup yeni bi aşka yelken açabilirim gibi gelmiyor açıkçası...
O gitse ya da ben gitsem uzak olsak,
o zaman belki...
Ama şimdilik hayır maalesef...

absalom dedi ki...

efet bizimdir :))

Ateş Böceği dedi ki...

Arar nedir biliyormusun kırmızılı o seni arıcaksende evt oldu sonunda aradı deyip başka sulara yelken açacaksın aramadığı için acı çekiyorsun emin ol arasaydı bu kadar acı çekmezdin ve cümlen aynen şöyle olurdu.. Ay buda ne yapışkan ben onu bıraktım o beni bırakmıyor

bu tatmin duyguısudur değişik bir durumdur yani

Ateş Böceği dedi ki...

değiştir ne olacak sanki ( hıh ) çiçek koy böcek koy ayy ben o adamdan pek bi gıcık aldım :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Zaman ilaçtır denir yaa kırmızılı o şehri terk etsede sen şehri terk etsende değişen bişiy olmayacak eğer zamanın sana ilaç olmasına izin vermez isen .

kırmızılı dedi ki...

Evet haklısın belki ama kafam allak bullak işte,arasın istiyorum,ararsa daha fazla acı çekerim diye korkuyorum.Sonra unutuyorum onu,kendimi,herşeyi süslenip püslenip gezmeye çıkıyorum,her seferinde onu görüyorum uzaktan uzağa,içim fena oluyor,keyfim kaçıyor,şöyle yanımdan geçse bi ne bileyim karşılaşsak yol da bi tokat atsam ohh be der rahatlarım sanki :)

absalom dedi ki...

aşkolsun kırmızı ya ne boktan insanı...
öle değil...

bu normal bi süreç...
şu anda kim ne dese boş zaten.

senin düşündüğün yaptığın doğanın kanunu...
öfke seninkisi.


ararsa görüşelim ama :))
ehe.

Ateş Böceği dedi ki...

:):) anamm absalom kırmızılı dövme olayına soyundu ..

Bak bu taktiktir .sana söyleyeyim eğer sana birisi kötülük yaptı ise bu her kim olursa olsun onu rahatlatmıcaksın yani kötü söz sarf etmicekin bak dene emin ol itten pişman oluyor lar eğer sen ona tokat falan atıp yada kötü söz söylersen şöle dicektir ben ona bunu yaptım ama oda bana şunu yaptı ve sen daha çok içlenirken o rahatlamış bir şekilde yoluna devam edecek

Ateş Böceği dedi ki...

ararmı sence absalom söle bakalım.Sen erkeksin bilin bu işleri :):) kadınlar daha bir detaylı düşünüyor

absalom dedi ki...

ahahaha
vuramaz ya...
kıyamazzzzz...

yoksa ben bişi bilmiyorum demektir.

:))

kırmızılı dedi ki...

Absalom
1,5 ay oldu hala öfkeliyim anlatamam nasıl birşey olduğunu :)

Ararsa ben de seni arıcam :)
ama aramayacakmış,yasaklanmış ortak arkadaşlarımız tarafından :p
Aslında gitsem şimdi onu boğsam dicem ama hayvan gibi herif bi dokunsa ben boğulurum yok yok bunu göze alamam :)

Ateş böceği

Görüşmüyoruz işte 1,5 aydır en son adi boktan herifin tekisin dedim,
kendince haklı sebepleri varmış:p
Yemişim sebebini allaan işsiz zengin çocuğu işte,salak yaa üff :)

kırmızılı dedi ki...

Absalom

Wallahi vururum yaa,hiç çekinmem de
rezil oluruz azcık buralarda tanınıyoruz ama umrum olmaz ahh öyle bi anda karşılaşsak da vursamm :)

absalom dedi ki...

ımm burda dürüst olmam gerek...

boşta kalırsa direk arar abi.
gece kaç olursa olsun.
klasiktir.

Ateş Böceği dedi ki...

:):) oooo boşver ozaman kendine daha iyisini bul gitsin aaaa bak ben dertlerimi bir dökersem şuraya kendi derdinizi unutursunuz ona göre beterinde beteri vardır unutma boşver gitsin öküz olasaydı kıymetini anlardı mademki öküz ozamn sen insan yapmak için uğraşma bak demedi deme zamanla sende ona benzersin...

kırmızılı dedi ki...

Ee arasın nolcak ki :)
Boşta kaldığı zaman arayacağı bi insan olsaydım bitmezdi zaten ;)

Ateş Böceği dedi ki...

evet değilmi erkek milltei boşta kalırsa arar .Yada birini bulur bakar ki eskisine hiç benzemiyor hemen arar işte böyle zamnlarda basacan tekmeyi taaaaa doğduğu güne gidecek namusuzlar :):)

Ateş Böceği dedi ki...

kusura bakmayın çok sinirleniyorum böle heriflere şiiiii absalom sende böle şeyler yapmıyon demii :):)( Adanalı kişiliğim devrede ona göre cevap ver ) :):)

absalom dedi ki...

boşta derken...
küçük bi açıklama lazım buna.

hani duygusal boşluk :)

biz pek bi hassas duygulu varlıklar olduğumuz için...
elin kızı dirsek gösteriverir...
ah ahhh
ben kıymetini bilememişim kırmızılımın diye arar.


yaa :)

absalom dedi ki...

ahahhaha

zumzuklamaydı demi o :)))

zumzuklama beni ateş...
sivilceli oğlankene yaptıydım bi iki kere.

:)

kırmızılı dedi ki...

yüzde doksan ihtimalle öyle olacak,
iş bulacak,hayatı yoluna girecek,
bende atanmış olcam ahh kırmızılım kıymetini bilemedim diyecek.
bende de get dicem :p

Ateş Böceği dedi ki...

:):) o sayılmaz o zmaan çocukmuşsun .şimdi ypmıyorsan sorun yok evet zumzuklama anam bu erkeklerin hepsi aynı gerçi bunları bu hale yine biz getiriyoruz ağamsın paşamsın gülümsün diye diye adamlar kendilerini süperman felan sanıyorlar :):)

Ateş Böceği dedi ki...

herkes bir gün mutlaka düşer kırmızılı sen kalbini ferah tut dediydi dersin ahanda buraya yazıyorum ...

kırmızılı dedi ki...

zumzuklama ne ki :)

absalom dedi ki...

evet işte bu işte bu ateşşşşş...

bunu anlatmaya çalışıyorum işte.

ben niye bu kadar şımarığım zannediyosun?
şımarttılar beni abi :))

yoksa benim günahım yok.
ehe

absalom dedi ki...

kırmızılı ateşce şu demek muhtemelen;

senin kafanı kırarım boğazını sıkarım gebertirim lan seni...

gibi bişe.

:)))

Ateş Böceği dedi ki...

şimdii seni şımarık senii :):) iyi yapmışlar yakışıyor sana şımarıklık ama ben bir şımarırsam valla başedemezsiniz benimle ona göre :):)

kırmızılım zumzuklamak Türkçede manası yumruk vurmak demek yurdumun çuvkurovalısı işte böyle deyimler türetmiş bunlardan o kadar çok varki bir kaçtane saysam şurda onlarda ne ki dersin örneğin
banadura =Domates
Kındırmak : Aralık bırakmak

Ateş Böceği dedi ki...

:) :) Bu bana özgü bir kelime değildir çocukken sokakta ben hep erkek çocuklarını zumzuklardım anneleri eve gelirdi sizin kız benim oğlanı dövmiş diye ite böle bişiy :):)

absalom dedi ki...

şımar valla ben başederim :))

hem ben senin şımarık haylaz huysuz hailini seviyorum...

hüzünlü olunca çirkin bi kız oluyosun bi kerem :))

Ateş Böceği dedi ki...

:):) eminmisin :):)

absalom dedi ki...

kayıtlıdır efenim :)))

resmi evrak dilekce gibi.

hahaha.

sufi dedi ki...

Ateş böceğim;
Bu yazıyı sen yazmış ol ya da alıntı olsun, her kadının hayatında birilerine söylemek isteyip de söyleyemediği için için içerlediği sözlerin bütünüydü yazılanlar.Paylaştığın için teşekkürler.

Ateş Böceği dedi ki...

:):) peki ozaman hımm bu arada hep ghelin böyle iyi geliyor sohbet etmek akşam 5 çayınada beklerim cınım :):)

Hıı gözümden kaçmadı bu arada sen bana çirkin mi dedin yoksa benmöi yanlış anladım ??

Ateş Böceği dedi ki...

sufi: Öyle değilmi her kadının başından geçiyor böyle şeyler sufimm..

absalom dedi ki...

aa aşkolsun ateşşş.
hüzünlü olunca çirkin oluyosun dedim hıh.


sufi hoşgeldin :)))

yalnız bendeki yüzsüzlüğe bakar mısın ya...

hahahah.

Ateş Böceği dedi ki...

:):) ayy sen ne fenasın sana laf yetişmez anladım ben ki çok konuşurum benki peş peşe 120 kelimeyi sıralama rekorunu elimde bulundururum bakma şurda hanım efendiliğimi bozmuyorum pek bir eli maşalıyımdır :P

fark ettinmi kırmızılı senin çenenden kaçtı :):)

sufide hoşgeldi iyiki geldi tabikide :)

absalom dedi ki...

:P

beenmaya dedi ki...

ooo burası çoşmuş bakıyorum :)) valla ben birşey söylemeden sadece masalcının son yazısını okumanızı öneriyorum ki ateş böcüğüm okumuş zaten :)))

http://www.bugunuyasamaarzusu.blogspot.com/

Ateş Böceği dedi ki...

mAYAM : çok güzel yazmış masalcı bayıldım...

Evet yaa caştuk dün :):)

The İbrahim Ortaç (e.b) dedi ki...

karşı mahalleye gönüllü geçmiyom ama bi muhalif tavrım vardır. şimdi biraz "vurun kahpeye'nin erkek versiyonu olmuş bu film" yazı güzel hakkatten de içimden bi ses bunu yazanın da ah ulan bi arada şunları yazsam diye düşünebileceğini söylüyor... hani niye aramıyosun'la niye aradın'ın arasında çok uzak mesafeler yok gibi geliyor bana... yine de arkadaşı kınıyorum tabi. nolmaz nolmaz herifin yamuğunun acısını benden çıkarır yorumcular:p

Ateş Böceği dedi ki...

İpram: Herifim yamuğunun acısını bviz absalomdan çıkarttık sana sıra gelmez :):) Korkma arkadaşım sana kıyamam ben :):)

MAVİ UMUT dedi ki...

Güzeldi gerçekten..

Ateş Böceği dedi ki...

Ufuk çigsi : Teşekkür ederim :):)