3 Ağustos 2009 Pazartesi

SAKARLIK BENİM ADIM :)..!!!





Şimdi sevgili arkadaşlar. Doğuştan sakar dedikleri insan türü eşitliği karşısında benim ismim yazar. Her türlü sakarlık ki ben bunlara sakarlık demiyorum nazardan olduğuna inanıyorum zira güzelliğim karşısında kem gözler nazar ediyorlar ne yapayım sonuçta onlarda insan .Benim çabam aslında şu hani videolarda anlatılan sakarlıklar çapında Türkiyeyi temsil etmek ..

2 Tür sakarlık vardır ( Nazar yani )

A) İnsanların yoğun yaşadığı gezdiği yerlerde bütün dikkatler bana çevrilmesi suretiyle yapılan sakarlıklar..bu da kendi arasında 2-3-5 çeşide ayrılır ..

1) Toplu taşıma araçlarından inerken. Ben buna inmek demiyorum uçmak daha uygun bir söylem bu durum karşısında. Yüzü kapaklanarak yere düşmek tarzında en sevdiğim sakarlık çeşididir ayaklarınız birbirine dolanır dünya ters yüz olur pat kendinizi yolda yere uzanmış bir şekilde bulursunuz en sık başıma gelen sakarlık ( nazar) çeşidi budur.

2) Alış veriş merkezlerinde marketlerde raf devirmek. Bunun karşılığında çok dayaktan kaçmışlığım vardır. Çoğu marketin kapısında resmim vardır. Görürseniz şaşırmayın. Üstünde çarpı işaretiyle birlikte altında şu kelime yazar. WANTET. Kendimi çok önemli hissederim bu zamanlarda ay bak görüyor musun meşhur oldum herkes benden söz ediyor tarzında avuntularla kendimi mutlu etmeyi başarırım.

3) Lokantalarda restoranlarda bardak çatal ,kaşık, bardak vs.. yere düşürüp içi dolu su bardağını masaya devirtip hiçbir şey olmamammış gibi etrafı seyretmek .Gelen garsona da şirinlik yapıp ayy nazardan kardeşim benim suçum yok diyip oradan bir an önce sıvışma çabalarına girmek

4) Önde yürüyen adamın ya da kadının topuğuna basmak. İşte en sinir olduğum sakarlık çeşidi. Yolda ağzımı ayıra ayıra yürürken pat birinin topuğuna basarım aman o insanla yüz yüze gelmek bile çok acı bir durumdur. Özür felan dilesem de hemen yolumu değiştiririm

5) Döner kapıdan geçerken kapıda mahsur kalmak (bu çok komik bir hikâyedir sonra anlatırım )nasıl oldu diye sormayın azimliyim her türlü sakarlık mevcuttur bu bünyede...


6) Sinemada patlamış mısırı gülecem diye önde oturan insanceğizlerin üzerine boca etmek .Çok komikti film ne yapayım farkında değilim cıngar çıkardı terbiyesiz kadın ne var yani saçına papatya takmış gibi oldu dediysem Car car kavga etmek mi lazım .Dövmeye gerek varmı kıskanç kadın güzelliğim karşısında krize girdi bu olan bitenlerin hepsi varya nazardan dedim kadın dellendi anladı sonunda vah vah yazık dedi acıdı halime ...

B) Kendi başınayken yapılan sakarlıklar .Bunlar genelde kanla sonuçlanıyor .Pek tadı da olmuyor ..Bu da kendi arasında 3-5-10 ayrılıyor …

1.) Arabanın kapısına elini koymak ve hızlıca kapıyı çarpmak elinin üzerine …Tavsiyemdir çok güzel oluyor deneyiniz..

2.) Asansörde giderken yanlışlıkla durdurma düğmesine basıp ( farkında olmadan) .Çığlıklar atarak asansörün bozulduğunu idda etmek rezillik apartmanı ayağa kaldırmıştım bir seferinde ..

3.) Kırılan bardak çanakları söylemiyorum. Şöyle söylemem yeterli sanırım haftada bir 12 kişilik bardak takımı almak zorundayım.

4.) Merdivenleri çıkarken basamakları görmemek suretiyle kendisini 3 kattan direk birinci kata inmiş bir şekilde bulmak hem de yukarıya çıkarken..

5.) Ocağın üzerinde kaynayan suya elini daldırmak off bu çok acımıştı..Unuttum ne yapayım elimi çekeyim derken üzerime döküldüğünü söylememiştim değimli ….

6.) Eve hiçbir zaman kırıksız yumurta ile gelmemek .Buda çocukluktan kalma bir alışkanlık .


7.) Ütü yaparken elini ütünün altına sokup kırışık düzeltmek istemek suçmu ..Ne var yani şimdiden başladım ilerde pürüzsüz ellerim olacak ...


8.) Arabanın önünde durmak çarptığını fark etmemek ben neden yerdeyim diye arkadaşlarına sormak ayıp mı yerde neden olduğumu bilmeye hakkım yok mu ? sevdiklerimdendir buda...


9.) Yemek yapmayı bilmem yaparsamda etsiz yemek mümkün değil yapmam kanlı felan olur benim yemeklerim genelde elimi doğrerım ki insanlar yemeye doymasınlar .Sonuç itibari ile çok tatlı bir insanım ben az biraz yemeğe bulaştımak istediysem ne günahım var ala ala


Bu liste çok uzar daha anlatmakla bitmez .Kısa kestim yani ...


Bunların size maceralarınıda anlatmak isterdim ama çık olmaz kıskanırsınız nazar edersiniz...



Velhasılı kelam üzerimde 10 tane nazar boncuğuyla geziyorum banamısın demiyor.Sakarlıkmı hayır sakarlık değil bunların hepsi Nazar.Çok güzelsem benim ne suçum var soruyorum size ..:):)

33 yorum:

beenmaya dedi ki...

imzalı bir fotonuzu alabilir miyim :))))

parka dedi ki...

Bende isterim :)))

Büşra Bayram dedi ki...

ütü sakarlığını her ütü de yapıyorum sanırsam, bakıyım, eet eet yapıyorum :D

Pilli Petro dedi ki...

maşallah diyelim de nazara gelme o zaman :D

Belgin dedi ki...

Hahhhahahha bu kadar sakarlikla, pardon nazarla senin hayatta olman bir mucize desene:))
Masallah dedim, okudum, üfledim, insallah bir daha nazara gelmezsin:))
Imzali resim bende istiyorum:))

Adsız dedi ki...

Ben de öyleydim. Bunlara extra olarak 3 kez trafik kazası geçirdim. Her iki kolumu da kırdım vs :))
Sonra dediler : Bir kurban kesin kıza. yazıktır.

Bir koyun kesti ailem ve etini tamamını dağıttılar. Ondan sonra kesildi %90 ı :)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Tbessümle okudum yazını kader gibi bazen sakarlık değilmi? bi kurşun döktür kendine valla ciddiyim.. birde nazar dualarını okumayı ihmal etme sevgiler:)

efsa dedi ki...

Bundan bende yazmalıyım. Ama senin kadar olamasam da yiğenimle yarışır düzeydesiniz herhalde. :)
çok şeker bence bu anılar.. patlamış mısıra çok güldüm. Dış nazarları daha çok sevdim sende. Diğerleri can yakınca ben burada ay ayyy dedim içimden.

cemo dedi ki...

Boşver dert etme kimde yokki bu tarz sakarlıklar :)

ELİF dedi ki...

Bende çok sakarım ama sakarlıkla yaşamayı ögrendim canım...

Sende birgün ögrenirsin...

Adsız dedi ki...

elem tere fış kem gozlere sıs canım:) cekılsın gozler bocugumden.sevgılerımle arkadasım.

erkan bal dedi ki...

Sitene kahve dökmüşsün sakar şey. laptopumu zor kurtardım.

http://www.xem247.com/f/Coffee~4-10.htm

Evren dedi ki...

dalga geçer dururum ben kendimle; sakarlıklar ve salaklıklar kişisel tarihim diye bir kitap yazasım gelir ama galiba önceliği sana vermeliyim :)

Stil Direktoru dedi ki...

Bende eşimle olan fotoğrafıma koymuştum boncuk :) Aman kimselere nazar değmesin. Bu arada temayı beğenmişsin çatlama şeker kıskançlıktan sana da yaparız en güzelinden ayıpsın, ama sıraya gir yazımda yazdım okursun canım, tatilden sevgiler.

Ateş Böceği dedi ki...

Ahh ahh meşhurr bir insan olmak ne kadar zor bişiy :):)

Kara Kalem ve mayam verin adreslerinizi size dev posterimi göndereyim :):)

Ateş Böceği dedi ki...

HaYaL MeYaL : Ay en kötüsüde bu zaten çok acıyor üflesende geçmiyor acısı günlerce :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Bekriya: Elemtere fişşşş kem gözlere şişş değilmi canım :):)

Belgin : Sende mi fotoğraf istiyorsun gönder ablam adresi ama bak kimseye göstermek yok nazara gelirim sonra :):) ayy nasıl şımardım anlatamam :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Adsız : Beni koyun felan paklamaz sanırım deve kesmeliyim
bu arada çok geçmiş olsun :):)

Ateş Böceği dedi ki...

siyah kelebek : İnanırmısın bir keresinde kurşun dökelim sana felan dediler tam kurşun dökülecekken elimi kaldırdım kabın içinde ki su tepemden aşağıya döküldü neyse ki kurşuna değmedi beynim yanardı abawww Allah korusun ,:):)

Ateş Böceği dedi ki...

efsa: Canım sakarlık konusunda herkesle yarış içerisindeyim ben benim tek rakibim var oda ben
Bu arada o mısır olayı gerçek kesittir kadın bildiğin dövecekti beni daha doğru ben onu dövecektim elimden zor aldır ne var kardeşim olamazmı dökülemez mi dünyanın sonu değil ya sadece bende saçına papatya takmış gibi oldudemeseydim zaten orda filim koptu :):)

Ateş Böceği dedi ki...

cemocan : şii ne sakarlığı bak hala sakrlık diyor nazardan hepsi nazardan )::)

Ateş Böceği dedi ki...

ELİF..den :öğreniyorum bende yavaş yavaş birgün kendimi yakıp öldürmez isem yaşlanınca zaten hareketlerimde yavaşlıcağı için sakarlıklarımda azalacak diye bekliyor çevremdekiler
:):)

sevgiler

Ateş Böceği dedi ki...

Dolunay : ayy evet aynısından arkadaşım bak kocaman nazar boncuğu koydum ki tepeme kem gözlerden sakınayım diye :):)

sevgiler

Ateş Böceği dedi ki...

İbrahim Ortaç : İpramm senden korktum kardeş ben bu videoyu nerden buldun benim aynım burda ki adam sen bizim eve gizli kamera felan yerleştirdin :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Evren : Ney ney neyy sen bana sakarmı dedin bak yaa nazardan Evrencim nazardan :):)

öptüm

Ateş Böceği dedi ki...

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *

İyi tatiller Eda hanım teşekkür ederim sevgiler :):)

sufi dedi ki...

Ay Ateş böceğim güldürdün beni, Allah da seni güldürsün.Enerjini arasıra boşaltman gerek, toprağa bas ayaklarını ellerini..Allah nazarlardan korusun güzel dost seni.Sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sakarlara nazar boncuğu kar etmez.
Tecrübeyle sabittir:))
Sevgilerimle...

Ateş Böceği dedi ki...

sufim : Can sufi ne yapayım çok sakarım enerji fazlasından değilmi evet yeni bahanemi buldum :):)

Ateş Böceği dedi ki...

özlem : Etmiyor bende malesef bende denedim ..:):)

absalom dedi ki...

ben geldim ben geldim :))

sevdik bi kere abi sakar makar napalım hehe.
sakar ateş seni.

:)

Ateş Böceği dedi ki...

Absalom : Nerdesin sen şurda bekle bekle ağaç oldum .Valla yolunu buldun sen ayda bir yazı yaz yorumlarla işi götür ayıp olmuyor böyle ..(hıh )

özledim seni nerdesin terbiyesiz abaww kan çıkacak...(elini beline atmış çingene ateş böceği şeysi )..:):)

efsa dedi ki...

Bence de daha çok yazı daha az yorum olsun absalom efendiiii :))