28 Nisan 2009 Salı

PERVANE



Sorun ne sen de ne ben de
Ben bile bile
Ateşe giden pervane
Hayat kocaman bir hayalmiş meğerse
Uyanı verirmişsin
Yaşadığını sandığın her güne
Herkes zamanın tutsağı
Zaman dediğin nedir ki
Bir göz kapatış mesafesin de
Dokunsan zamana ellerinle
Bırakırmı sanıyorsun seni
Olduğun yer de öylece
Karışır kalp atışının ritmi
Yelkola akrebin kovalamacasın da
Baksan etrafına yarışı kazanan yok belki de
Bir avuç toprak ta bulur ademoğlu
canını da cananını da
Yanlış mekanlar da
Yanlış zamanlar da
Yanlış İnsanlarla
Gittiğimizi sandığımız yol
Bir arpa boyu aslın da
Aradığımızı bulduk sandık
Yanılgıymış hepsi
Çok yerde aradık özgürlüğü
Bir de baktık ki
Yaptığımız yolculuklar özgürleştirdi bizi
Pervaneyken yandım
Anka oldum küllerimden yeniden doğdum
Tırnaklarımı geçirip toprağa
Yeniden tutundum hayata
Şimdi ;
Sen Ateş olsan yine
Ben pervaneyim senin bir tek sözüne
Bile bile yanarım her seferin de

12 yorum:

beenmaya dedi ki...

aslında o aradığımız herşey, başka yerlerde, başka kişilerde arandığımız, yani koskoca hayat sadece kendi içimizde...

bunu bir bilebilsek sonrası o kadar kolay ki...

MAVİ UMUT dedi ki...

Beenmaya güzel söylemiş..her ne olursa olsun önce hayatın bizim olduğunu ve dünyaya mutlu olmak için geldiğimizi düşünmeliyiz..reklamda dediği gibi.

Seyyah dedi ki...

ateş bile olsa pervane olmamak lazım hiçbir şeye, bile bile hiç yanmamak lazım bence tabii.. bile bile atınca kendini ateşe, küllerinden doğmak olur bazen hikaye:))

MAVİ UMUT dedi ki...

Ve..anka ol yeniden küllerinden doğ diye yanında olduğunuz insanlar bir bakmışsınız sizi kül ediyor biliyormusunuz...

Ateş Böceği dedi ki...

Mayam : O içimizdekine ulaşana kadar uzun zaman saatler geçiyor malesef birde bakıyoruz ki koskoca dediğim hayat aslında bir arpa boyu yaşananlarla kısıtlı

öperimmmm

Ateş Böceği dedi ki...

Ufuk Çizgisi :Mutlu olmak için geldik tabiki kim mutsuz olmak ister ki ama bazen mutsuz olmak çok sebep yaratıyoruz kendimize yine ellerimizle..
sevgilerimle

Ateş Böceği dedi ki...

Nily : Ama sonunda küllerinden doğmak varsa denemeye değmezmi yaşanan ne varsa sil baştan yeniden başlana biliyorsa yanmadım demektense yandım ama olmadı demek daha iyi değilmi sence de ...

Ateş Böceği dedi ki...

Ufuk çizgisi :Evet bunu çok kereler yaşıyoruz hayatın her alanında ama dedimya yeniden doğmak varsa işin sonunda neden olmasın :):) sevgilerimle

Seyyah dedi ki...

:)) iyi yerden yakaladın,aslında öyle de .. onu yazarken geceydi, şimdi sabah.. ve ben bu aralar ay gibiyim:))

Ateş Böceği dedi ki...

Nily :Oooo süper ozaman Ay gibi ol güneş gibi ol ama hep mutlu ol şimdi gülmüşsün ya gözümün önüne geldi tebesümlü yüzün pek bi iyi geldi senin gülüşünle benim kahkaham karıştı:))))

öperimmmm

efsa dedi ki...

tam yazacaktım mayayı okudum susutum. ebet ben buydum :(

Ateş Böceği dedi ki...

efsam : Hepimiz aynı değilmiyiz bizi ortak payda da buluşturanlar bunlar değilmi o koca hayatı yakalamak bizim elimizde içimizde ama kendimize yaptığımız yolculuklarda yollar o kadar da düz ve temiz değil ama bizler inatla dikenleri temizleyip kanayan yaralarımızı sarıp devam ediyoruz ve anka gibi küllerimizden yeniden doğuyoruz değilmii...
öperimmm kocaman sıcacık sarılırım umutla sevgiyle..