27 Nisan 2009 Pazartesi

HEDİYE




Doğum günün tekrar kutlu olsun :):)

12 yorum:

sufi dedi ki...

Sabah sabah bu ses ve müzik çok iyi geldi.Doğum günü, kimin doğum günü ise kutlu olsunnn bizden de.

beenmaya dedi ki...

kutlu olsun nice seneleri olsun tüm sevdikleriyle birlikte sağlıklı, keyifli, mutlu, huzurlu...

bu arada sahi kimi kutluyoruz yahu :)))

Ateş Böceği dedi ki...

Sufim : Beğenmene sevindim şarkıyı hımm hediyenin sahibide beğenmiştir inşallah sevgilerimle :)

Ateş Böceği dedi ki...

Mayam : Yabncı değil sen benden daha yakından tanırsın NoSTATIC doğum günüydü ya bu şarkı onun hediyesi :):)

beenmaya dedi ki...

anlaşıldı merkez :))))

Ateş Böceği dedi ki...

Mayam : Seviyorum senin yüreğini uzaktasın ya yakınsın bir o kadar da :):)

Evren dedi ki...

hehe süper geldi bu şarkı bana günün yorgunluğunu aldı resmen... kutlu olsun tabi doğumgünü nostaticin

Ateş Böceği dedi ki...

Evren : Duyduğum kadarıyla içine mutluluk kaçmış senin. Bu şarkının neşe vermeside normal yani :):)

ji han dedi ki...

geçmiş doğum günleri kutlanır mı bilemem ama yine de kutlu olsun ....

Ateş Böceği dedi ki...

Ji han : Kutlanır tabiki neden kutlanmasın :):)

Zenciörgüsu dedi ki...

bize yeni geldi teknoloji,net cafelerden sıyrıldım,özüme döndüm...O kadar sevindimki bunu görünce,dinleyince..:))anca yorum yazışım bundan,O kalbini varya senin sevgili ateşböceği,alırım,yerim.vahşet değil bu sevgiden çok sevgiden..:)
teşekkür ederim ki,yirim ki,sarılır sıkarım ki :))9

Ateş Böceği dedi ki...

NoSTATIC: Oy oy oy biliyordum bilgisayarının bozuk olduğunu canım benim Tekrar kutlu olsun mutlu olsun yüreğinde ki sevgin kadar sevgi bulursun dilerim gözlerinde ki o kocaman gülümseme yok olmasın :):) Ama ben de senin gibi sevgimi şiddetli yaşayanlardanım sen beni sıkarken öperken bende boş durmam ona göre :):)