11 Nisan 2009 Cumartesi

NEŞELENİN



Hadi bakalım neşelensin herkes yarın pazar şöyle miss gibi bir havada kahvaltı yapmanın keyfiyle başlanmalı güne sonra biraz miskinlik etmeli gökyüzünün altında akşama doğru arkadaşlar çağrılıp şöyle güzel bir sofrada kadehler tokuşturup şarkılar söylenmeli kendimizi Pazartesinin o sıradanlığına hazırlarken Pazar günün doyasıya yaşamak lazım hıı belki bunu bu günden gerçekleştirenler vardır bilemem ama ben cumartesi günleride çalıştığım için malesef bütün enerjimi pazara saklayanlardanım bu hafta temizlik yapmıyacağım mesela aman biraz dağınıklıktan kimseye zarar gelmez ( Züğürt tesellisi diye buna denir )Benim memlekete yaz çoktan geldi kısa kollularla dolaşıyoruz sıcak bir gökyüzü karşılıyor bizi her sabah havayı içimize çekip mutlu yüzlerle selamlıyoruz güneşi .Surat asmayın somurtmayında her şey için umut etmenin güzelliğini doğa haber veriyor bırakın kasvetli günleri düşünmeyi atın kendinizi sokaklara biraz yürüyüş bile iyi gelecektir eminim Önce sokakta ki kedileri selamlayın sonra merhaba diyin inatla açan bahar çiçklerine daha iyisi kendinize kocaman bir dondurma ısmarlayın mutlulukla gülümseyin deniz kenarında yalşayanlar yerinizde olmayı çok isterdim ama bende burda gölle idare ederim artık ne yapalım :) Herkese iyi Pazarlar diliyorum ..




Pazar şekeri olarak 80'li yıllarda benim çocukluğuma benden büyüklerinde gençliğine denk gelen ne zaman dinlesem içimde gülümseme isteği doğuran bir şarkıyı hediye ediyorum İyi dinlemeler


8 yorum:

ji han dedi ki...

içimde gülümseme isteği doğuran bir şiiri hediye ediyorum bende size.

.......................

nerede yanlızlık görsem
ucundan alırım bir parça
sahibine ağır gelmesin diye..

ceyhun yılmaz

sufi dedi ki...

Life is LİFEEEE ve LOVE is a many splended things...Mutlu pazarlar canım.

Ateş Böceği dedi ki...

ji han : Evet ya çok hoşmuş bu şiir gülümsemek için yeterli bir nedenmiş gerçekten sevgiler:)

Ateş Böceği dedi ki...

Sufi : Evet aynen Life is Life gerisi zaten boş :) teşekkür ederim sanada canımmm öperim :)

Seyyah dedi ki...

bir tutam neşemi aldım gidiyorum, nasıl iyi geldi bir bilsen:)) sana da mutlu pazarlar..

Ateş Böceği dedi ki...

NilY : Ohhhhh uyarasın en güzelini yapmışsın az biraz neşe birazcık huzur dinginlikte eklendimi daha iyi bir pazar hayal bile edemeyiz :))

Zenciörgüsu dedi ki...

ne güzel postmuş,kaçırmışım ama anca okudum:)temizlik yapmadan dışarı çıkmak ne ironik bi'şeydir benim için..ev toplu olsun rahat rahat çıkayım derim,sonra da ev toplamaktan bi'yere çıkamam...:(

Ateş Böceği dedi ki...

NoSTATİC:Evet bazen banada oluyor temizlik yaparken kendimi kaybediyorum ama bu hafta bıraktım temizliği falan ohh çoda güzel oldu az dağınıklıktan zararda gelmedi :):)