10 Nisan 2009 Cuma

EVRENEDİR

Uzakta belki elim dokunmaz gözüm görmez ama bilirim ki her sabah bir fincan kahve eşliğinde okunur bir fincan kahvenin acı tadında izler bırakır hayata bu gün doğum günüymüş. Okudum ŞURDAN çok değişik geliyor bana yüzünü bile görmediğim bir insanın tam kalbimin bir köşesinde oturup onca yazıda sanki beni anlatıyormuş gibi samimi duruşu insanoğlu işte çok yakınınmız daki bir sürü insan anlayamaz belki ne kadar anlatsan da ama doğaüstü bir güç o dengeyi kurmaya yardımcı olur bakarsın ki kilometrelerce uzakta bir insan senin söyleyemediğin ve çevrende ki o kadar insanın anlayamadığı bir dilde seni sana anlatır. Kutlamak gelir içinden doğum gününü bu samimiyet içten gelir. Garip bir bağ oluşur her sabah bilgisayarı ilk açtığınız da ne yazmış diye merakla bekler olursunuz.Belki bu yazı anlamlandırğı günler için küçük bir hediye verme isteğidir kendisine. Nisan ayında doğmuş tama da 10’nunda güzeldir Nisan ayları baharı getiren ilk aydır habercidir güzel günlere dilerim çok güzel bir yaş geçirir o içinde ki yazma isteği ve güzel sözcükleri hiç tükenmez ve fotoğrafındaki o kocaman gülümseme yüzünden hiç eksik olmaz. Bu şarkı da çam sakızı çoban armağanımdır kendisine :)



8 yorum:

beenmaya dedi ki...

hımm ne güzel bir hediye böyle kıskandım bak şimdi eylül gelince haber veririm bende :))

Zenciörgüsu dedi ki...

Evren candır:)
Benim doğum günüme az kaldı maya çık aradan sen,önce ben önce beenn :))

Evren dedi ki...

inanmıyorum şimdi gördüm tam da geceye hazırlanırken ve bugün hiç hediye almadım daha diye düşünürken... hem de bu kadar güzel kelimelerle verilen bir hediye nasıl özel, nasıl şımarttı anlatamam, sabah portakal sıkıp yatağa getirsen bu kadar şımarmazdım inan... gecenin en güzeli ben olacağım yüzümdeki gülümseme ile sayende... çok özeldi, çok güzel senin gibi, yüreğin gibi...öperim kocaman, sarılırıp, mutluluktan ağlarım bi de...

Ateş Böceği dedi ki...

Mayam : Canım Eylülde söz havaii fişeklerle kutlıcam senin doğum gününü burdan :)öperim seni kocaman :)

Ateş Böceği dedi ki...

NoSTATİC : hImm senin doğum günün ne zaman hayır çok yakınsa hazırlık yapmak lazımm değilmii ama haber ver mutlaka :)

Ateş Böceği dedi ki...

Evren : Canım senin anlam kattığın günlerin yanında bunun lafı bile olmaz tekrar kutlu olsun doğum günün ve yeni yaşın :)sevgilerimle bende sarılır kocaman öperim şiitt ağlamak yok sakın tut bakalım göz yaşlarını akmasınlar :)

Zenciörgüsu dedi ki...

ehe:) 26'sında bu ayın..şaka yapıyorum canıımm..zorla kutlatacak kadar yüzsüzüm bi'de :)
sevgiler

Ateş Böceği dedi ki...

NoSTATİC : aaaa bayada yakınmış canım şimdiden mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum zorla olurmu şöle güzel bir pastayı şimdiden hakkettin :):) sevgilerimle