10 Mayıs 2011 Salı

VER YESİN ÖRT UYUSUN / SAZAN TARÇIN - LİMON ESRA ..



Çok sıkılmış olmaktan da sıkıldığımdan beri kendimi deli ilan ettim ki çok akıllı olduğumu söyleyen henüz çıkmadı zaten..Neyse konumuza gelelim .. Çok fazla hayvanlarla haşır neşir olan biri değilimdir ..Geçen sene balık aldıydım hayvanlar yazık açlıktan öldü çok üzüldüm ..O yüzden çok alıp besleme taraftarı olmasam da ..Kendim kendime düşündüm ki bunu hep yaparıyorum..Gideyim kuş alayım benimde kuşum olsun herkesin kuşu var beim neden yok diye dertlenmekten kurtulayım didim ve  hafta sonu gittim iki kuş aldım  evde neşe kaynağı olsun uçsunlar kaçsınlar cik ciklesinler diye ama mamafih bu kuşlar bir birleriyle fingirdeşmekten ötmeye vakit bulamıyorlar .. Sürekli öpüş koklaş içerisindeler ..Erkek olan mavi hanım kızımızda beyaz  anam o ne cilveler öyle gerdan kırmalar boyun bükmeler ..Sabahın köründe etrafta kimse yokken ötüyorlar bir tek ..Anlamadım ..Hani bu kuşlar öle kolay sevişemezler di ..Bunlar yedi tirmi dört öpüşüyorlar yeminle bak ..Kandırdın beniii yineeee ( Yazar burda ismini vermediği birilerine gönderme yapıyor )) ..İsimleride belli biri Sazan limon diğeri ,Esra tarçın göbek isimlerini teyzelerinden aldılar .. Ama ben iki teyzeylede küsüm konuşmuyorum ..Neden küstüğümü şu an hatırlamasamda küstüm kaprisliyimdir .Neyse çok tatlılar ..Bir arkadaşım didiki kuş senin neyine ,yazık hayvanlara ölürler ..Ama ben erkek olanlana bir sürü küfür öğretecem didim ..Ayy inanmıyorum mesela örnek ver dedi  ..Bak şimdi dedim  Sazan dediğim de ..... dicek Esra dediğim de ...... dicek ..Vayy güzelmişş çalışmalara devam ..Acaba ben de evde kelebek mi alıp beslesem didi ..Allahta seni kahretsin kapat telefonu daha da beni arama dedim ..Yapar normal bir insanla hiç arkadaş olmadığım için ,o sebebpten  bu arkadaşımın kelebeklere tasma takıp gezdirme potansiyeli var beni çok ürkütüyor zaman zaman..


Neyse deme o ki Adanaya bahar geldi a dostlar  boncuklu sandaletlerimi giydim .. Mavi gömleğim üzerimde nasıl güzelim nasıl şirinim anlatamam .. Böle zenon farları yakmış mersedes gibiyim ( yazar burda teşbih sanatının inceliklerinden dem vuruyor )..Hı diceksin ki bundan bana ne bence de sana ne ? ..Bir kuş kadar cilve yapamayan meşelerden plamut olan bünyem bugün tüm cilvekeşliğimle gülümsüyor..Hey gidinin Ateşi sende bu hallere gelirmiydin dediğini duyar gibiyim napim sen söle ha napimmm ...