18 Mayıs 2011 Çarşamba

CİCİŞ YEMİNİ

Sabah uyanış ..


Günün en kör saatin de neden uyanır ki insan hem gece saat 3 gibi gereksiz bir saatte uyuduysa ..Yani şimdi ne gerek var saat 5:30 yeniden uyanmaya ve ayrıca evde ki kuşların gereksiz öpüşlerini izlemek zorunda kalmış olmam gerçekten çok saçma ..Oysa ben böyle bebeksi tenimle ,kuş tüyü yastıklarla ,kuş sütünün eksik olmadığı kahvaltılarla büyüdüm ..Büyük büyük dedem böyle vasiyet etmiş .. Vasiyet etmiş ama ne kadar tarla tapan varsa hepsini satıp yemiş bitirmiş bana da kala kala vasiyeti kalmış .. Anla işte öylesine çaresizim ..Sabahın köründe güneş doğmamış o saatte uyandında ne oldu dersen 6 uykuya dalıp işe her zamanki gibi geç kaldım .


İşe geç kalmak esasen çok keyifli ..Böyle sabah kahvaltısı yapma imkanı bulabiliyorsun mesela ,ya da kuaföre gidip Türk kahvesi eşliğin de misler gibi saçlarını fönletip böyle bir sen bir ben bir de bebek şarkısı eşliğinde yola koyuluyorsun ki asıl kabus ondan sonra başlıyor ..İş yerinin şehir merkezine olan uzaklığı sebebiyle , çevresin de hal ,kamyoncular sitesi ,nakliyatçılar sitesi ,keresteciler sitesi ve aklınıza gele bilecek bir çok siteyle komşuyuz ..Oysa ki benim hayalim ne bilim Biret pitt olsun Tom kuruz olsun James blunt olsun bunların siteleriyle komşu olmaktı ama gel gör ki kader ağlarını yine ördü ola ola kerestecilerle komşu oldum ki  ,sabahtan akşama kadar cızır cızır ,hızar başında atletli amcaları görmek gerçekten çok iç açıcı bir durum değil benim açımdan ..Hani şöyle düşünün yan tarafta bir  site var ve bir sürü hatun var    fakat sizin komşunuz Kibariyenin annesi ve evin içinde sürekli atletle dolaşıyor ( erkek okuyucuların anlaması bakımından verilmiş örnektir )…Neyse koşturmaca telaş bittikten sonra koaşar adım dolmuşa yetiştim .. Dolmuşta gelirken sanırsın ki adamların hepsi kahvede oturmuş okeye dördüncü arıyorlar ben dolmuşa binince o dördüncüyü bulmuş gibi yüzlerinde sinsi bir gülümseme ,böyle yer vermek için ayağa kalkmalar ,Rica etsem şu parayı uzatırmısınız dediğim de Erol taş gibi dikiz aynasından bakan şöför , bu olayın benim saçımı fönletmiş olmamla bugün yine en mavi gömleğimi giymiş olmamla ve karşı konulmaz insan üstü güzeliğimle ilgisi yok ..O esnada Kibariyenin annesi gelse aynı muameleyi görür bence .. Gelmek için yaklaşık bir saatlik yolu tepiyorsun üstüne bir de ,iki dolmuş yapıyorsun ..Abla nerde inecen diyen suratsız şöföre kibarca ehii az ilerde diyorsun v.s .. Ve işe bir şekilde geliyorsun ..Geldin de ne oldu derseniz hiç yine, yanı şey yine aynı kabus …


Yani burdan çıkartacağın sonuç şu ..Sabah beni uyandırın biriniz de çaldırıp kapatın ya ne bilim ödemeli çağrı yapın ..Ama nerde hepiniz laylaylom sütümü helal etmicem size ,pardon yazılarımı o olacak hepiniz kör olacaksınız ...Ayıp  yaaa tühhh Tamam tamam sakinim geçti ..Neyse ne yinede hepinizin gözlerinden  öperim cicişler ..