18 Nisan 2011 Pazartesi

BÖYLEYKEN ŞÖYLE

Eğer bir gün gazetede yada ne bilim televizyonda.Tabancayla boynundan kendini vurmaya çalışan genç kadın yalnışlıkla gözünü kör etti diye bir haberle karşılaşırsanız , işte o genç kadının ben olma ihitmali çok yüksek .. Doktora gidiyorum stresten diyor ilaç içiyorum banamısın demiyor ..Röntgenler ,ıvır zıvır v.s bu nasıl bir ağrıdır . Yani sanırsınız ki ensemde açık bir yara var ve birileri oraya sürekli tuz döküyor anlatılır gibi değil ..Kendi ağrı eşiğimin rekorunu egale ederek geçmesini diliyorum ..


Bugünlerde sürekli bir yorgunluk hissi mevcut zaten bünyede .Uyusamda uyanmasam bir daha keşke ..Bu nasıl hayat anlamadım ..Zaten ben neden çalışıyorum onuda bilmiyorum . Fesleğen olsam çok daha faydalı olurmuşum  ..Fotosentez yapardım ..Ciğerlerinde dolaşırdım felan ..Şiirlerde adım geçerdi yani en azından şu halimden daha mesut ve bahtiyar olurdum ..Zaten çalışmak çok mantıksız.Her sabah uyanıp aynı insanları görmek ve anlamsız kavgalarına şahit olmayı içim götürmüyor ..İnsanlar kendi bencillikleriyle fazla meşgul ..Dün her iş için peşinde olan adam / kadın bu gün yüzüne bakmaz hale gele biliyor .Ne oldu sorusunu o zaman çok daha fazla soruyorum kendime ..ee ne oldu şimdi ,ya da ne değişti .. Her otu boku sormak için koşarak senin yanına gelenin sana ihtiyacı kalmadı ..Diğerleri gibi yerini aldın raflarda ..Ve bu yüzden sevmiyorum insanları ve boynumda ki bitmek tükenmek bilmeyen ağrıyı ..Konuşuyorum ,gülüyorum ,yaşıyorum sanıyorlar ..Yanılıyorlar .Her ölen kendi dilinde ölürmüş ..Ben kaç kez öldüm bilmiyorlar ..Yoruldum diyorum ..İnsan senin yanında yaşlanmaz ne yorulması diyorlar ..Hastayım ruhum iyi değil diyorum ,sen ruhuma ne kadar iyi geliyorsun bilemezsin diyorlar ..Ben bu saçma hayatı yaşamak istemiyorum diyorum ,ah seninle hayat bir başka güzel diyorlar ve ben geri dönüp hiç uyanmıcam ve uyumaya endeskli olacak günlerin hayalini kuruyorum gülümsüyorlar..Anlayacağın hem bugün hem geçmişte ve hatta gelecekte..Yaşamak bana hep ağır gelecek diyorum ,kuşlar güzel böcekler çiçekler ,ah takma kafana her şeyi  diyorlar ..Allahta bu boyun ağrısının belasını versin  diyorum ilaç iç geçer diyorlar ..