1 Haziran 2009 Pazartesi

KÖTÜ HABER TEZ DUYULUR...


Cumaretsi öğleden sonra temizlik yapıyordum .Telefon öyle bir çaldı ki sanki bir el kalbimi sıkıştırdı .Telefonu tedirgin bir hareketle açtım .Öldü o öldü diyen bir ses kim ne diye soramadan başkası aldı telefonu canım arkadaşım o öldü ciğerim öldü diye feryad ediyordu.Gelen çok kötü bir haberdi ve çabuk duyuldu .

Yazık daha 32 yaşındaydı .Bir gün önce evlenme hayali kuruyorlardı .Tam 4 yıldır bir birlerini seviyorlardı .Kız arkadaşlarımdan bir tanesinin nişanlısıydı ölen .Kelimeler anlatmaya yetmiyor . Mekanı cennet olsun...

Şimdi biz nasıl toparlıcaz .Duyduğu derin vicdan azabından nasıl kurtaracaz öyle bir cenderede kaldıki onu ordan nasıl çekip çıkartacaz bilmiyorum kimse bilmiyor.Gözleri hep aynı noktada ne yemek yiyor ne konuşuyor .Bütün tepkilerini yitirdi sanki onu hayata tekrar nasıl bağlıcaz bilmiyoruz .



Sevdiklerinizi bırakmayın derim ben ne olursa olsun gidin sarılın sıkı sıkı tekrar tekrar söyleyin ne kadar sevdiğiniz .Kalp kıracak kadar uzun bir yaşama sahip değiliz .Küsecek kavga edecek kadar uzun değil belliki ömrümüz.Birilerine kızmadan önce, kırmadan önce , terk etmeden önce yani işin özü keşke demeden önce iyi düşünemk gerekir her adımı ona göre atmak gerekir giden geri gelmiyor ya kalanın hali nece olur işte o daha kötü olanı .Kalını yaşatmak daha güç .Allah kimseye böyle acılar yaşatmasın dilerim kimsenin ciğeri yanmasın..

23 yorum:

Bugra dedi ki...

Ba$ınız sağolsun..

İnsanların hep ya$adığı $eylerden sonra dü$ünebiliyor maalesef. Nedendir bilinmez. Değer bilmiyoruz herhalde.

Üzüldüm gerçekten,

Sabırlar diliyorum..

Evren dedi ki...

acı kimdeyse o yanarmış bir tek... acın neredeyse oran... yürekteki en zoru. sarıl arkadaşına benim için de bir sıkı... sımsıkı sarıl ki yalnız olduğunu bir an için bile düşünmesin...

beenmaya dedi ki...

başınız sağolsun :((( ölümün olduğu yerlerde benim dilim susuveriyor işte diyecek hiçbirşey bulamıyorum...

Seyyah dedi ki...

gönül ister ki bu acılar hiç yaşanmasın Ateş Böceği, ama dünyanın kuralı bu.. sabır ve dayanma gücü diliyorum arkadaşına ve tüm sevenlerine.. bildiğim tek bir şey var ki acılar zamanında yaşanırsa başa çıkması daha kolay oluyor. bırakın acısını yaşasın, ağlasın..ama hep yanında olun, o acı bir gün hafiflediğinde gözünü açma gücü bulduğunda, yalnız olmadığını görsün ve hissetsin..

Adsız dedi ki...

başınız sagolsun.Allah sabır versın canım....

Eya dedi ki...

Cok üzüldüm...basiniz sagolsun..allah sabirlar versin

zehra

Unknown dedi ki...

çok derin bir acı..allah sabır versin.

y. dedi ki...

başınız sağolsun,sabırlar diliyorum ama biryanda da biliyorum ki,bu öyle bişeydir ki,öyle bir tür çaresizlik.büyüklerimiz hep sabrı da beraberinde gelir derler ama ,pek inanamıyorum nedense.

efsa dedi ki...

Basınız sağolsun canım. ne diyeceğimi bilemedim.

Allah sabır versin. sizde yanında olun bir müddet. allah yardımcısı olsun

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

allah rahmet eylesin...hepimizinbir gün öleceğini bilmek belkide tek tesellimiz...

parka dedi ki...

O şimdi bir süre yalnız kalmak isteyecektir.
Hep onunla yaşadıklarını bir filim gibi gözlerinde tekrar tekrar canlandıracaktır.
Sizi yanınızda istemiyebilir.
Hatta herkesten uzak olmak isteyecektir.
Sırf o anları yeniden yaşayabilmek için.
Bir süre yalnız bırakmalısınız.
Bu sürenin uzun olmamasına önem vermelisiniz.
İşte ondan sonra zor olan günlere hazır olmanız lazım.
Onun tutunabileceği bir gerçeği olmalı.
Yoksa bu siz olacaksınız.
Zordur.
Sabır ve hergün yeniden emek gerektiriyor.

Çok üzgünüm ve sabır diliyorum.

Ahmet

absalom dedi ki...

şimdi kim ne sölese boş...
kim ne yapsa boş...

acı kişiye özgüdür...

biri ölür...
biri doğar...
tabiat dengesini kurar.

:(

Büşra Bayram dedi ki...

başınız saolsun, cidden can acıtıcı bi durum, Allah sabır versin kıza :(

sufi dedi ki...

Ateş düştüğü yeri yakıyor, söz susuyor işte.

Belgin dedi ki...

Böcegim, ne diyecegimi bilemedim...Hayat kimseyi kiracak, incitecek kadar uzun degil
Allahim rahmet eylesin, mekani cennet olsun, kalanlarada Allahtan sabir diliyorum...

Ateş Böceği dedi ki...

Buğra : Hoşgeldin

Evren :cansın sen

Mayam :bitanesin su gibisin

Nily : Dostsun içtensin

Dolunay : Haytın içindensin yan komşum gibisin elimi uzatsam sanki dokunacakmışım gibi

hayatınortasında : Senin sayfana gelince
değişik bir hüzün kaplıyor içimi bilmiyorum
nedenini

y. : Hoşgeldin iyiki geldin

Efsam : Kızkardeşim gibisin çok yakınımdasın

içimden geldiği gibi ~~~ : Hep gel günün birin de bir yerlerde buluşuruz nasılsa

Kara Kalem :İyiki yazıyor iyiki var dediğimsin.

absalom: Neşesin gülümsemek senin yazılarında ayrı bir keyif

HaYaL MeYaL :Evin haylaz kızı sensin bazen

sufi :Sen huzurun adresisin sen huzurun ta
kendisisin


Belgin:Evin en cadısıda sensin galiba :):) ama bu tatlı cadı


Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum böyle zamanlarda insan en çok dosta ihtiyacı olurmuş bana iyi hissettirdiğiniz için yanımda olduğunuz için çok minnettarım teşekkür edrim

sevgilerimle

DORİS dedi ki...

başınız sağolsun, ölmeden etrafımdaki insanların değerini bilmem gerektiğini hatırladım yine, allah kolaylık versin arkadaşa, sabır versin...

Belgin dedi ki...

Tatli böcegim, yalniz degilsin, her zaman seni dinliycek, teselli edicek, basini omuzuna koyabilecegin bir dostun oldugunu unutma..
Ne zaman arzu edersen ben bildigin adresteyim, konusmak istersen de bir mail yeter, canim benim.
Sarilip öptüm sevimli böcügümü

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben en çok genç ölümlerine dayanamaz oldum Ateş Böceği, Allah Sabır versin ardında bıraktıklarına.

efsa dedi ki...

sende benim tatlım, inan sende benim.

tamambocegi dedi ki...

Başın sağolsun...

Ateş Böceği dedi ki...

Doris :Hoşgeldin bilebiliyormuyuz acaba belliki çok zor

Belgin:Ne güzel sizin varlığınızı bilmek can belgin :):)

özlem:Hoşgeldin en zoruda ozaten genç oluşu yıktı bizi..

efsa ,:Öperim ozamn kocaman

Tolga kaya :Dostlar sağolsun hoşgeldin..

ramazan dedi ki...

acılar yaşanıyor maalesef.kaçış yok.çare de yok.çekilecek.zaman herşeyin ilacı derler.
başınız sağ olsun.