18 Haziran 2009 Perşembe

GÜNÜN BİRİNDE..


Günün birin de

Gördüğün bir fotoğraf karesinde
Aklına düşersem eğer.
Yum gözlerini yanındayım işte


Yerli yersiz Zamanlarda
Beni görmek istersen eğer.
Aynaya bak karşındayım işte


Kimse seni duymadığında
Benimle konuşmak istersen eğer.
Bir türkü tuttur dilindeyim işte


Bahara uyanırken tüm evren
Sen mevsimleri unutup
Kokumu duymak ister eğer
Havayı doldur ciğerlerine içindeyim işte.


Yalnızlığı hissederken kalabalıklarda
Doyasıya sarılmak istersen eğer
Rüzgâr tenini ürpertsin ruhundayım işte


Kendini sokağa atmışken iki aşıkla karşılaşınca
Yaşananları hatırlamak istersen eğer
Gülümse yanağında ki gamzedeyim işte

Günün birin de beni özlersen eğer

Umut et rüyalarındayım işte.

Hayat bu ya bellimi olur

Yaşamak istersen yine

Bende öldüğünü unut

Yüreğimdesin işte.


18 yorum:

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

kalemine sağlık çok güzel

beenmaya dedi ki...

nefisti ya gerçekten nefisti...

Belgin dedi ki...

Müthis olmus böcegim, harikasin:))

Arzu Eylem dedi ki...

Yüreğine sağlık çok güzeldi...
İşte! desek de görmek istemeyen görmüyor bazen ama olsun, yaşamak ve haykırmak başlı başına güzel:)

sufi dedi ki...

Hergün yeni yeniden yazdıkların birbirinden güzel çıkıyor dizeler dilinden.Sevgiler.

ELİF dedi ki...

Yüreğinden düşen kelimeler çok güzeller...

kelimelerin eksik olmasın..

erkan bal dedi ki...

kimi özledik eskilerden?

zafer dedi ki...

.....İşte şimdi olmuş.Yazıların kime ait olduğunu görebiliyorum.ATEŞ BÖCÜĞÜNE AİTLER :)

zafer dedi ki...

eleştiriye dayanabilir misin bilmiyorum..Şiirde bir iki hata var.Bir kaç mantık hatası mesela ve bir ik de imlâ hatası..Şiiri sen böyle yazmışsın,ben başka biçimde yazardım fakat EVET SEN DE UMUT VAR.Yazmaya devam !..

zafer dedi ki...

Oh ben de imlâ hataları yaptım bak şu işe.Yeni bir diz-üstü aldım.Ve ilk defa kullanıyorum.Olur böyle vak'alar :P

efsa dedi ki...

ya türkü deyince hep bu aralar dilimde yollarına baka baka kaldı gözlerim sana kaldı yüreğimde sözlerim.... diye çığrınıyorum.

Eya dedi ki...

Bloglar arasinda kosarken konuverdim buraya...kaldim ve kalmaya devam edecegim, okumaya doyamadim, sevgilerimle

zehra

cem dedi ki...

Demek ki sende hala ölmemiş.

ji han dedi ki...

ne demeli şimdi sana

buraneros dedi ki...

kesinlikle sıcacıktı... ve süperdi:))

absalom dedi ki...

efkarlanırsan günün birinde...
parmağını şıklat...
rakına mezenim işte.

Belgin dedi ki...

Hisst böcegim, nerelerdesin, ben cok özledim seni:))

Ateş Böceği dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ediyorum farkındayım yorumlarınıza cevap vermek için biraz geç kaldım sağlık sorunlarımdan ötüerü çok ilgilenemedim herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum ve güzel sözleriniz için sevgilerimi sunuyorum iyiki varsınız çok teşekkür ederim


sevgilerimle

ATEŞ /BRC..