16 Nisan 2009 Perşembe

SORU



Bir sürü ses kulağımda çınlıyor anlamsız bakışlarla etrafımı süzüyorum niye diyorum niye ama cevabını bilmiyorum ya işte bu tek sorumlusu bütün soruların. Hiç bir şeyin niyesini nedenini bilmediğim bir gün kulağımda ki şarkı daha da derinleştiriryor içimde ki boşluğu haksızlık bu yapılan her şey kime göre diyorum kendi kendime bakıyorum ki sadace bana göre yanlış diğerlerine göre normal .O zaman sorular daha da çoğalıyor aklımın ucunda onlara göre normalse anormal olan benmiyim yaşanan karşısında susmak normalse niye ben hep konuşuyorum bir sürü soru çengel gibi takıldı kaldı kalbime anlamsız cümleler kurma günündeyim sanki anlamsız bakışlarla etrafıma göz atma günümdeyim bugün anlıyorum yaşanan her şeyin bir karşılığı vardır elbet Dünya denen bu düzende anlamsızlıklar cevapsız sorular peşimi bırakmıyor .Size de oluyorum mu böyle şeyler yoksa tek benmiyim bu Dünyada piç gibi ortada .....


10 yorum:

parka dedi ki...

Sana o yemekhanenin yemekleri hiç iyi gelmiyor.
Hadi söyle ne pişirim ben arkadaşıma bugün :))

TigerMyFriend dedi ki...

nice picture..

Seyyah dedi ki...

ben kabuğuma kaçtım o zaman dünya görünmüyor biliyor musun?
bir tek sensin diyen olursa inanma :)

sufi dedi ki...

Hayır sen değilsin piç gibi ortada canım.İplerimiz aynı zatın ellerinde.

ji han dedi ki...

"... o zaman git
hemen git radyoyu aç bir şarkı tut
ya da bir kitap oku mutlaka iyi geliyor
ya da balkona çık bağır bağırabildiğin kadar
zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor"

belki iyi gelir...

guguk kuşu dedi ki...

bigün bi baktım en sık verdiğim cevap: bilmiyorum, etrafıma baktım herkes biliyor. Acaip bozuldum. Neyse, sonra izlemeye devam ettim bilmemek, bilmenin az öncesi bir durumdu ve bu etrafımdakilerin %99 u bildikleri sandıkları şeyi ya bilmiyordu ya da yanlış biliyordu. O gün bi nanik yaptım hepsine, şimdi bildiğimle bilmediğimle beraber kendimi çook seviyorum. Göğsümü gere gere söylüyorum: BİLMİYORUMMMMM ama öğrenmeye hevesliyim.

Ateş Böceği dedi ki...

kara kalem : Yemek yapmam fikrini çok sevdim yüzümde kocaman bir gülüseme sayende teşekkür ederim :)

TigerMyFriend :Arkadaşım ben sana Türkçe cevap vereyim sağol :)

Nily : İnanmadım zaten sonra düşündüm çok
inasan var değilmi :)

sufim : Öyle anlar geliyor ki ipin boynuma geçtiğini falan düşünüyorum işte o anlarda kendimi hiç sevmiyorum...

Ji han :Ne güzel demiş değilmi yürek yıkanmadan zehir dışarı akmıyor sağolasın

guguk kuşum : Bende bilmiyorum ama gerçekten bilmiyorum HOŞGELDİN :)

Sade dedi ki...

Merhaba Ateş Böceği,

Tanıtım yazınızı, bu adresten ziyaret edebilirsiniz.

başarılar...

Ateş Böceği dedi ki...

SADE :Çok teşekkür ederim sağolasın..

efsa dedi ki...

Merak etme canım, yanlız değilsin. Ki nedendir bilinmez ben bile bile yapıyorum bunu çoğu zaman.