15 Nisan 2009 Çarşamba

DÖRT İŞLEM


Ben dönsem etrafımda
Sen benim etrafımda
İç İçe geçen daireler gibi
Bağımız olsak
Ama çıkmasak birbirimizden
Sonra çarpışsak günün birinde bir yerlerde
Bölünsek birbirimize
Toplasak bütün sevinçlerimizi de
Dört işlem gibi olsak mesela
Toplanalım hep bir birimize
Çarpalım kalplerimizi de
Bölünelim bedenlerimiz de
Çıksın bütün yollar ikimize
Sağlamasıda kolay olsun
Senin eştliğin bende
Benim bölünmüşlüklerim hep sen de
Senin çarptıkların kalbim de
Topladıklarımız gözlerimiz de
Olurmu dersin
Kim bile bilir denemeden
Haydi başlayalım şimdiden
Topla sevinçlerini
Gel bana bekliyor olacağım
Tüm denklemleri çözmenin mutluluğuyla ...

8 yorum:

beenmaya dedi ki...

ama bu dneklem hiç çözülmesin hem devam etsin toplayarak, çıkararak, bölerek ve çarparak hem çoğalarak devam etsin...

sufi dedi ki...

Sevinçleri çarpıp birbiriyle, mutlulukların sağına iki sıfır eklemeli, bu birliktelik sonsuza dek böylece sürmeli.

Adsız dedi ki...

ne güzel denklemmiş.matemetıkten nefret ederım aslında.ama madem cogalacak mutluluklarımız çözulmesın bu denklem

tutsak dedi ki...

Kare kökünü ne zaman alıyorsun cosinüs ve sinüsünü de mutlaka hesapla tanjantından arta kalanıda sonraya sakla :) Sevgiyle ve Aşk la
:):):)

Ateş Böceği dedi ki...

beenmaya :Hiç bitmesin mayam çok isterim ama işte başlayan her şey gibi bir gün bunun da 3 bilinmeyenli denkleme dönüşme korkusu hep var :)

Ateş Böceği dedi ki...

sufi:çarptım böldüm çıkarttım topladım canım birde baktım bütün denklem çözülmüş ohh ne güzel oldu :)sevgiler

Ateş Böceği dedi ki...

dolunay :Evet güzeldir aa şitt duymıcam matematiklten nefret edilirmi hiç aşk olsun bak ne güzel dört işlemle başladık artık prizmanın alanıyla falan devam ederim bu gidişle..

Ateş Böceği dedi ki...

tutsak :yok tutsakcığım kare kökten oldum olsa nefret ederim hem çarpmak toplamak daha iyi şimdi düşünsen dokuz'un kare kökü ne üç ee şimdi ne oldu dokuz ken üçe düştü yok yok en iyisi çarpmaya devam..:)