26 Eylül 2011 Pazartesi

COŞTUM YİNE DALGALANIYORUM BEN ..


Şu gelen atlı mıdır - TRT - TSM Korosu turkmuzigi



Hafta sonu diyalogları ve pek tabi eğlencesi :)


-Selam
-Süpriz yaptım size..
-Hı iyi yaptın
-Abla sana  Adurrahmannın selamı var
-Sağolsun a.s
* Ertesi sabah
-Ateş Adurrahman kim
-Ne bilim abla kim
- Hanım Adurrahman kim sana niye selam söylüyor  ( ahahaaa )


- Enişte saçına ne oldu senin
-Ablan boyadı baldız
-Abla ahaaaa o nasıl bir saç rengi bildiğin turuncu olmuş
-Öle deme baldız kızlar saçımın bu rengine hasta oluyor
-Ahaha bence de çok yakışmış
(*) Bir saat sonra
-Bey senin saçının rengine hangi kızlar bayılıyormuş ?
-Ahahaaaaa


-Abla hani geçen gün söylemiştin ya kel Ahmet ne oldu boşanmış mı ?
-Sorma ,Boşanmıyor karısına aşıkmış ben yanlış ihbar almışım
-Ya ama abla bak şimdi olmadı ben ne hayaller kurduydum
-Hı ondan diyorsun yani ,Dert etme eniştenin bir arkadaşının amcasının oğlunun yengesinin torunu var onunla ilgili bir kaç duyum aldım üstünde çalışıyorum şu an ..
-Ahhaaaa nan sanki CERN de atomu parçalıcak mışsın gibi bir hava yaratıyorsun
- Ateş CENR kim ?
-Öf anne yani bunu nasıl bilmezsin Avrupa Nükleer Araştırma Merkezi 
-Hönk 


-Teyze hani çanta alacaktın 
-Ya teyzecim beğenmezsin diye almadım,annen alsın 
-Teyze ama yaaa 
-Ya benden niye çanta istiyorsun ben mi doğurdum seni yani 
-Bu hayatta doğurmaktan daha kutsal görevler vardır söz vermek gibi mesela 
-Ahahaaaa..


-Ateş şu telefonun üzerinde ki resim kimin 
-Nasıl yani kimin 
-Valla tanıyamadım hayır bizim kıza benziyor ama 
-Ahhaaaa ablaya kendi çocuğunu tanımadın mı 
-Hıııı ala alaa hatırlamıyorum bak 
-Abla neyi hatırlamıyorsun 
-Eniştene çorap almıştım onu nereye koyduğumu 
-Ahahaaaaaa :))



5 yorum:

Adsız dedi ki...

:)

erkan bal dedi ki...

hım uzanın şöyle. çocukluğunDAN dünyaya dönün. artık siz abla oldunuz. sakin sakin... yaz bitiyo. güneş gidiyo. havalar serinledi. geçer geçer:) deli şey...

Adsız dedi ki...

Ablanı pek yakında bu meşhurluğundan haberdar etmek niyetindeyim, bilesin :))

Parpali

Ebru dedi ki...

Çorap mevzusu ayrıca hoştu:)

Ateş Böceği dedi ki...

Ablam şuraya yazdıklarımı bi okusa yeminle beni 5 Ocak meydanın da sallandırır bak valla öprerim her birinizi teker tekre çifter çifter gıdınızdan