23 Haziran 2011 Perşembe

(*)

Lanet olsun

hep böyledir bu birinin büyülü zorluğuna inat diğerinin tiksindiren kolaylığı koparır seni birinden diğerine bağladığı kadar.
*
*
*
Ya Da Vazgeç

her şeyi isteyebilirsin seninse olacaktır. imkansızı dene belki ihtimaldir.
*
*
*

Ya Sukut Et Ya İsyan

Herşeyi biliyor gibiyim Ve herseyin farkında, Fakat olmayan birşeyler var hayatımda Iskalanmış fırsatları, Ve hep yeniden başlamayı düşünerek Kimi zaman kızgın,kimi zaman küskün Boşveren bir bezgin,dibini arayan bir gezgin Ne olmayı düşlerdim ve ne oldum Ne memnun ne de mesut Olamaya amacım olsada kime gam Hem dilimden düşmez Hem içimden gelmez Hem içimden gelse cesaretim yetmez Ya sukut ya isyan Ya sukut et ya isyan diyor İçimdeki şeytan Mış gibi yapmadan...
*
*
*

Seviyorsam

Nasılsa öyle yaşanacaktı Söylenecek bir bahane hep vardır Ha bugün yalnız Ha günün ötesi Seni sevmek Beni harcamak olmayacaktı Sana yüklediğim anlamları Senmişsin gibi düşünme Aldanırsın. Sen o anlamlarla Sadece bende varsın Ben seviyorsam Sen bahanesin
*
*
*
İnce Sözcükler Arıyorum Geceler Boyu Kırılganım

İnce sözcükler arıyorum geceler boyu-kırılganım koynunda unuttum herşeyi-unutkanım sevmedim desem yalan öyle bakma alınganım.
*
*
*
Başka Yer Doğru Zaman, Doğru Yer Başka Zaman

Aynı yerde yanlış zamanda aynı sözleri kullanırdık ayrı anlamda anlaşabilirdik oysa ayrı sözlerle de başka yerde doğru zamanda...

Özer BAL

Hiç yorum yok: