25 Mayıs 2011 Çarşamba

AKSAKALLI DEDE

Her hangi bir konuyu elime yüzüme bulaştırmam için çok fazla çaba sarf etmeme gerek kalmaz ..Genel olarak hiç bir konuda gerekli olunan yeterliliğe sahip olmadığımdan ötürü ..Ne iyi bir sevgili olabildim ,ne iyi bir evlat ,ne iyi bir arkadaş ,ne iyi bir personel deniyorum aslında birin de başalı olursam diğerleri çorap söküğü gibi gelecek ama yok olmuyor .. Niye böylesin diye sordıuklarında vereceğim cevabı artık bulmuş bulunuyorum ..Yetersizim nan ben...

Yetersiz olmakla birlikte ,fazla takıntılıyım ..Bu arada rüya olayına takmış bulunmaktayım ..Nasıl bir hayal dünyası var bu insanların anlamıyorum ki..Annesini öldüren mi ararsın ,dün gece ancelina coliyleydim nan çok eğlendik tv göründüğünden daha güzel inaki  diyeni mi ,ne bilim kendini jurasi parkta sevgilisiyle birlikte maceradan maceraya koşarken göreni mi ,çimlere uzanıp kendini  inek olarak gördüm diyeni mi ne ararsan mevcut ..Bizim çaycı süleyman  geçenlerde kendini mesih olarak görmüştü ..İki gün inandıramadık ,nan salakmısın ne mesihi çaycısın sen ..Adama süleyman iki çay getir diyorsun ..Ablaya gel kendin al dua ediyorum şuan felan modunda ..En son yemekhanede meditasyıon yaparken yakalandı ..Patrondan fırçayı yiyince mesih olmadığına karar verdi.. Şimdi ablaya ne güzel günlerdi diye anlatır o iki günü..Neyse her sabah aynı muhabbet ayy ateşş ne oldu biliyor musun çok önemli acil konuşmamız lazım ..Ben de bir heycanlanırım acaba hangi yakışıklıyla tanıştıracak beni ehii akşam müsaitim demeye kalmadan ,seni rüyamda gördüm diye patlatır olayı ..Nan sen neden görüyon ki beni rüyanda ne gerek diyemiyorum .Oturup dinliyorum .. Sonra hayrolsun dediğim de biliyor musun benim rüyalarım çıkar diyip sardırıyor .. Ya benim niye böyle bir yeteneğim yok ki al işte bir yeterszliğimle daha yüz yüzeyim ..Ben senede 4 bilemedin 5 rüya gören insanım .. Gördüğüm rüyaların zaten çoğunu hatırlamam hatırladıklarım da hiç öyle ,enteresan şeyler olmaz .. Rüyasında kendini uyurken gören tek insan benim sanırım .. Zaten ya uyurken görüyorum ya otururken ,ya da tv seyrederken .. Mesela ben de istiyorum ,kutuplara gitmek ,Afrikada aslanlarla güreş tutup safari yapmak  ,Nejat işlerle sabah kahvaltısı ,öğlen yemeğin de Fatmagülün yengesini dövim ,ne bilim olmadı ezelde kenanın gırtlağını sıkayım ,Ali kaptanı boynundan asayım felan ,( Dizi kültürüne bak pehh )  James bluntla akşama mum ışığında paris ayaklarımın altında nidaları eşliğinde akşam yemeği v.s Ama yok olmuyor yetersizim..Ne güzel işte ,oda bir başarı diyeniniz olacaktır ..Ve fakat düşünsenize ,eline yüzüne bulaştırmadan yaptığı tek iş uyumak onda da rüya göremiyor .. Ölesine bedbahtım ..Şu yaşa geldim Aksakallı dede görmüşülüğüm bile yok nan ... Bu nasıl iş ,hani bu dedeler iyilerdi felan ... Sonuç hep aynı kapıya çıkıyor  yetersizim ..Bir rüya bile göremiyorum Allahta beni kahretsin ..Günün anlam ve önemini belirten bir şarkıyla yazıma son vereyim .Rüyalar gerçek olsa seni her gün görürdüm o incecik beline sarılarak yürüdüm sabah olmasın diye güneşi durdurudum yanar dağlarda tüten ateşi söndürürdüm ...Büyüksün Emel Sayın ..Hadi selametle..

2 yorum:

matias dedi ki...

:)

beenmaya dedi ki...

ahaha ak sakallı dede kovalasın seni emi :)))