31 Mayıs 2011 Salı

ÜTÜYLE AŞK BAŞKADIR

Konuya nerden başlayacağımı bilmememden ötürü  ve anlatacaklarımın hiçbir insana faydası olmadığını bildiğimden ,buradan sonra nasıl devam edeceğimi de kestiremememden kaynaklı bir sıkıntı ve buna bağlı olarak görüntü bulanıklaşması yaşıyorum …


Geçen hafta evde otururken ,birden aklıma muhteşem bir fikir geldi ..Nan dedim ( kendimle istediğim kadar argo konuşa biliyorum) evde bir sürü ütülenmesi gereken kıyafet var ,e madem elektrikte var..Ütü de var,masada var  ne duruyorsun ütü yapsana .(Benim fikirlerim anca bu kadar muhteşem olabiliyor maalesef ).Kendimle bu şekil argolu konuşuyor oluşum zaman zaman ağırıma gitse de..Aman dedim madem kendim istiyorum kalkıp ütü yapayım .. Bi koşu gittim ütüyü aldım ..Her şey hazır ,ütü ,ütü masası kıyafetler ,elektirik ve ziyadesi ile ben ..Başladım kırışıkları vals edasında ütülemeye . Radyoda çalan müzik portakal orda kal çok manalı geldi ..Göz yaşlarıma hakim olmadığımı sandım bir an fakat daha sonra ütünün buharının gözüme kaçması sonuçu yaşaran gözlerimle ve bu şarkıya eşlik eden dilimle ve hatta duyduklarına inanamayan kulaklarımla  ütüye devam ettik.. Baya iyi gidiyorduk aslında ütü beni yarı yolda ,bırakmasaydı daha güzel olacaktı ..Nan o nasıl bir ses evin içine atom bombası düştü sandım..Ütü beni terk etmek  üzereydi .Terk edilmeye alışkındım fakat hiç ütü tarafından terk edilmemiştim ..Yok bu böyle olmayacaktı..Ütü sesimi beğenmeyip bozulmuştu  bu durumu fırsat bilip greve girmişti.... Ama ben bozulan ütüyü kendi yöntemlerimle çalışmaya zorlayacaktım..Zaten yeterince bozulmuştu daha fazla bozama şansım olmadığı için korkusuzca elime aldığım ütüyü vay anasını ya teknoloji nasıl güzel bir şey diye diye orasını burasını kurcalamaya başladım ..Zira daha önceden tamir konusunda tecrübeliyim ..Çamaşır makinesini söküp takmışlığım var benim ..Baya uğraştım büyük gayretlerim sonuç verdi.Ütü artık çalışmaya başlamıştı ki ..Ütüyle aramızda korkunç bir elektiriklenme oldu .. Aşık mı oluyorum dedim fakat hayır aşık felan olmuyordum ..Bildiğin elektrik çarpıyordu  beni .. Nan nasıl olur ütü dediğin bunu yapmamalıydı ..Olamazdı ,ama kahretsin ki oluyordu ..Baktım tamir etmekle olmayacak aldım karşıma konuştum ..Bak ,ütü kardeş senin yaptığını Çorumlu hacı emmi yapmaz ayıp ,değil mi felan filan..Baya baya, dinledi beni .. ,Anlayışlada karşıladı .,Bu samimyetine dayanarak ,tekrar, kaldığımız yerden devam ediyordum ki ..Evde ve hatta apartmanda bütün elektrikler kesildi ..Bu nasıl bir talihsizlikti ki bütün evren benim ütü yapmama  karşı diye diye kederlere dalmıştım ki ..Kapı çaldı komşular beni merak etmişler ..Çünkü  ana trafoyu patlatmışım kısa devre olmuş nan ..Havaya uçuyorduk ve böylece o ütüyle olan bütün arkadaşlığımı o gün orda bitirdim ..Beni çarpanı ben de çarpacaktım.. Ertresi gün gittim yeni bir ütüyle aşkıma kaldığım yerden devam ettim ..