5 Mayıs 2011 Perşembe

ÖZETLE

1-)Başımda inceden bir ağrı ..Yaklaşık bir haftadır ilaçlar ,ilaçlar ,ilaçlar ..Uyku düzenim allak bullak .. Kafamın içinde ki yeni çeriler kazan kaldırdı sanırım..Bir kez olsun birileri nasılsın diye sorduğunda iyim demeyi çok ister oldum son zamanlarda .. Ama değilim ..

2-)İnsanlar artık beni hiç şaşırtmaz oldu ..Beklentilerimi yok denecek kadar az bir seviye de tutmama rağmen kendimi hep aynı noktada buluyorum ..Vurdum duymaz olma yollarında debelenirken fark ettim ki insan denen mahluk gerçektende beş kuruş etmez ..Bizzat yaşadım test ettim ve  çoğu kereler kavga ettim. Aksini ispat eden çıkmadı henüz..En yakınım olmasın artık hiç kimse en uzağıma düşsün mümkünse .İstemiyorum artık benden bu kadar ..


3-)Haftada 4 gün 2’şer saatten toplamda 8 saat spora gidiyorum .Ya da gitmeye çalışıyorum demek daha doğru..Hani kafam belki böyle daha rahat eder diye .Ama olmuyor vücudum yorgunluğunu ayaklarım taşıyamaz oldu artık ..İş stresi masamın ütünde ki 6-7 klasör evrak , bitmesi gereken raporlar .Konuşulması gereken insanlar  ve halledilmesi gereken işler ,bilmem kaçıncı kez önüme sunulan yenmesi gereken yemekler  .. İşle ev arasında gidilip gelinen yol mesafesinde bile uyuklayacak kadar kendinden vazgeçmeler ve hepsinin üstüne eklenen stres kaynaklı boyun sırt ve baş ağrısı  insan o zaman anlıyor sanırım .. Kendine acımasız olmakla kendine çok acımak arasında hiçbir fark olmadığını…

4-) Bunlar olurken elbet zaman zaman iyi şeylerde olmuyor değil.Pazartesi akşamı tek başıma gittiğim Zülfü Livaneli konserini söylemeden edemem mesela ..Uzun zamandır bunca kendimi iyi hissettiğimi hatırlamıyorum ..Annemin çocukken elimizden tutup akıllı durmamız koşuluyla ve gecenin sonunda  yediğimiz limonlu dondurmalara seviniyordum daha çok  konser falan önemli değildi esasen çocukken ..Zamanla belki sözlerinden beklide annemin isminden kaynaklı daha çok sevdim Zülfüyü ,şimdi kendi çocukluğumu ve hayatımı söylüyor hep .. Ah benim yaralı ruhum, ah benim insan kusurum, ah benim isyanlarım, ah yalnızlıklarım gel artık uslandır beni…Derken bile ..

5-)Neyse son olarak deme o ki ..Kısa bir özet geçersek ..
a)  Bir an önce bu baş ağrısından kurtulayım ( masaj içerikli msj CANIMSIN :) )
b)  İnan bana arkadaşım artık sen beni ,arasan da olur aramasan da ( vurdum duymaz replik )
c)  Masamı toplamalıyım, roporlarımı yazmalıyım ( Beyin göçüne maruz kalan işçi )
d) Konserleri seviyorum, şarkı söylemeyi de şarkı sözü yazarı olsaydım keşke ( sanatçı olma yollarında telef olan şantör )