1 Nisan 2011 Cuma

ABLAYLA DİYALOGLAR.

Efenim bildiğiniz üzere bu ara böyle kafam gayet dağınık..Kendimi tam dağlara taşlara vurmak üzereyken , çevremde ki insanlar benimle gayet güzel ilgileniyorken ve ben tüm şımarıklığımla şirinlik yapıyorken gecenin bir yarısı aniden telefonuma düşen bir mesajla dünyam dahada dağıldı..
-Yarın Ayşe evleniyor ,düğünü var.Sen de   geleceksin eşofman giyme lütfen ''..
Telofona sarıldım hemen ,
-Abla ben düğün sevmem ,nişan sevmem kına olayına hiç girmeyelim biliyorsun başka çağırışımlar yapıyor..
-Yine saçmalamaya başladın..Geliyorsun dedim işte o kadar ..
-Abla Ayşe neden evleniyormuş ki sormayı denedin mi ?
-Ne demek neden evleniyor muş mutlu olmak için işte kocası olsun evi olsun çocukları olsun diye ..
-Ya abla  sence de saçma değil mi hani Ayşeyle kocası sevişecek diye bir oda dolusunu insanın saçma sapan hareketlerle kendineden geçmesi  utanmadan birde buna göbek atıyoruz demeleri..
-Ne alakası var bunun sevişmekle  mutlu olacaklar güzel bir yuva kuracaklar ..
-Sevişmicekler mi ....
-Kafayı bozdun ha sevişmekle ilgisi yok ..Çocuk yapacaklar mutlu bir aile olacaklar ..
-Bana iki yaşında ki çocuğa anlatır gibi anlatman ne hoş..Peki sevişmeden çocuk yapmanın yöntemini buldu mu ? İngiliz bilim adamları..
-İngiliz bilim adamlarıyla Ayşenin düğünü arasında nasıl bir ilişki kurdun bilmiyorum ama o Düğüne gelmezsen ben seninle hayat arasında ki ilişkiyi koparacam..
-Abla peki ,bu Ayşele kocası ..Tam 5 yıldır görüşüyorlar  hiç sevişmediler mi acaba sordun mu.Hayır seviştilerse bunca tantanaya gerek yok yani..Damatla ,gelinin babasının ve daha kötüsü gelinin annesiyle damadın babasının karşılıklı göbek olayına girmeleri beni çok düşündürüyorda ..
-Ya sen ne yiyip içiyorsun anlamadım ki ..Benimle dalga mı geçiyorsun ..
-Ah çok şükür  anladın evet abla dalga geçiyorum tabiki..Benim senin eltinin kızının torunu olan Ayşenin düğününde ne işim var .. Soruyorum sadece ne işim var ..
-Belki kısmet felan ..
-Abla bu konuşma çok uzadı kitap okucam hadi git yat sen sabah sakin kafayla söylediklerimi düşün hadi öpdüm enişteme selamlar..
-Oku oku ilerde o kitaplar karnını doyuracak senin ..Koca diye onlara sarılırsın artık ..
-Ablaya bak ciddiyim benimde her zaman kafam senin ki gibi güzel olsa ..Söz veriyorum sana  ben de bir an önce birini bulup sevişecem bak sözzz gerçekten ...
-Yumurtaya can veren Allahım şu kızada akıl versen ...Alooo alooooo sakınnnnn öle bişiyy yapmaa duydunmuuuuuuu ....dıt dıt dıt dıttttttttttttttt


Devam edecek...