23 Mart 2011 Çarşamba

İHTİMAL

Tanışmadık daha seninle .. Yüzünün neye benzediğiyle ilgili en ufak fikrim yok ..Belki de vardır  bir ihtimal .. Seni tanımak kaç zaman alır ..Ya da tanıdıklarımızı ne kadar tanıdığımızı ispat etmek için neleri göze alırız ..Ölmek kolaydır oysa ..Gidersin ben ölürürm ..Kalmak zor olanı başarmaktır çoğu kez.. Oysa artık  her şeyin kolayına kaçar oldu insanlar .. Ve hızlı yaşamak bulaşıcı bir alışkanlık .. Ben bir ihtimal havuzunun kenarında oturup ..Seninle Dünyanın her hangi bir yerinde ,her hangi bir kitapçıda karşılaşmış olma ihtimali üzerine koskoca bir hayat kura bilirmiyim dersin ..Kimbilir belkide bir filmin en saçma sahnesinde kahkahalara boğulurken seninle  aynı anda  saçmada olsa bunun üzerine uzunca bir hikaye yaza bilirim...Her seçim başka bir ihtimalle karşı karşıya bırakıyor insanı .. Oysa ben sana hiç bir zaman güneşli bir sabah vaad etmedim..Biliyordum çünkü ; Çözümü ol(a)mazdım hiç bir derdinin .Yetmez sana  bir yaz akşamı sırtını ağaca yaslayıp nefes almak sadece ..Sen hep kendinle kavgalı ,ben hep kendime kavgalı ...O yüzden böylece kalmalı çünkü ; değiştirmek yetmez aynada gördüğün sureti sırf bir ihtimal uğruna ..