17 Mart 2011 Perşembe

*

Çok konuşurum ben bazen ..Hiç bir kelimenin beni avutmadığı zamanlar yani ..Sürekli kendi etrafımda olup biten onca gereksiz ayrıntıyı  izleyerek ..Hiç olmadık yerde hiç olmamış ,olmayacak insanlara bir sürü ayrıntıyı anlatırım ..Oysa en iyi yaptığım şey susmaktır çoğu kez ..Bakıp susmak ...Gereksizse bunca şey cevap vermekte gereksiz bir ayrıntı olmalı .. Madem gök kubbenin altında söylenmedik söz kalmadı ..Benim bir şeyler söylemem  çok gereksiz olmalı diyip susup bakarım ..Şimdi ben sana desem ki ..Acıyı tarifsiz anlata bilirim .İnanmazsın çünkü senin de küçük belki de çok büyük Dünyanda fazlaca acın duruyor orta yerde .. Ama hiç anlamadığım bir şey var ..Ben hep aynı soruyu sorarak uyanırım çoğu sabah..Eğer hırsızlık kötüyse niye hep benim ilk sevinçlerimi çalarak başladı insanlar..Hep isteyipte hiç'e reva görülmektir bazen hayat .. Ama nedesem az gelir .. Siz hiç baharda öldünüz mü ..Bilmezsiniz baharda ölmek gerçekten zordur ..