4 Kasım 2010 Perşembe

ATEŞ , ABŞALOŞA ÖZENİRSE


Şimdi güzide arkadaşlarım.
Bildiğiniz üzere şurda Abşaloş diye bir genç delukanlı var
Severim keratayı ,tespitler yapar eh işte biraz hınzır ve muziptir..
Evde otururkan aklıma geldi.Zira ben hep evde otururken düşünürüm..

Sezgili ve pek güzide arkadaşlarım .Şimdi bu meşe palamudu hep sebahatlerden ,Nuranlardan,hurilerden bahsediyor ya .
Kendi cinsinin odunluğundan hiç bahsetmez .bu görevi ben üstleniyorum
Benim insanlığı aydınlatmak gibi bir derdim yok.
Musade ederseniz engin tecrübelerime dayanmadan
Kendimi aydınlantmak istiyorum..

Kıymetli arkadaşlarım.
Bugün dünya üzerinde yaşayan odun cinsi ele alacağız
Odun insanının en nefret ettiği şey romantikliktir..
Onlara göre romantiklik kahvede bitmeye dönerken bir anda gelen okeyle kafa atmalarıdır..Yada fener ,galatasaray maçında uzatmalarda atılan goldür
Öle demeyin ben bunun için ağlayan adamlar gördüm.
Lan karın evi terk ettiğinde bu kadar ağlamadın desen
Galatasaraya gol atsaydı onun içinde ağlarım diye cevap verir..
Öyleki dünya savaşı bile çıkar ..Üç beş odunu derbi akşamı bir odaya koyun
maç sonunda küçük çapta atombombası patlar
Böğüren ,bağrı kıllı bir sürü adam
Göbeklerini kaşıyarak saatlerce maçla ilgili konuşurlar
Halbu ki maç 90 dk bu odunlar 1 hafta anlatırlar..
Bu cinsler evrim basamaklarında bir kaç sıra geri kalmışlardır.
Maymundan bir sonraki adım ,
Kendilerine birde kılıf bulmuşlardır maçocyum ben..

-Abdullah seni seviyorum
-Nuran çay doldursana

-Ahmet aşkım evlenelim mi
-Kurtlar vadisi var bugün olmaz

-Şevki bu film çok güzel bunu seyredelim
-Evet ya güzel miş memelere baksana
-Allah belanı versin şevki

-Recep Bil bakalım bugün günlerden ne
-FB Kuruluşunun 100. yıl dönümü

-Aşkım nerdesin ?
-Ne yemek yaptın Ayten
-Taze fasülye
-O zaman annemlerdeyim

-Kemal beni seviyormusun
-Gülizar sen biraz kilomu aldın


İşte böle güzüde arkadaşlarım
Bizde fazla duygusal baktığımızdan olaylara ..
Zira hepimizin gözünde pembe gözlük var.
Bunuda nalamıyorum hayır neden mavi değilde pembe
Ben sevmem pembeyi neise
Gözlükle bakarsan dünyaya
haliyle kavgalar gürültüler başlar yok sen beni anlamıyorsunlar ,
bir vurdumduymazlıklar,yok ben güzel değilmiyim ,neyim eksik ki
naomi kampıldan vs. işte kaynaşma buna denir..Böyle devam ederse
100 derecede kaynama olur ..Ama abartıp mala bağlayanlar da var
onları ayrı tutuyorum o bir daha ki yazımızın konusu


Son olarak sevgili ve güzüde üstüne üstelik kıymetli arkadaşlarım.
Tabi bende sevdim zamanında odunları .Arkadaşım oldular,sevgilim oldular,yeri geldi abim bile olmuşlukları vardır.Doğa sever bir insan olarak odun cinsi olmazsa olmazlarımızdandır hayatımızın..



Her kadın biraz budisttir.
Çünkü ;hayatında bir kezde olsa öküze tapmıştır..
Diyip sözlerime son verirken
Sizi odun cinsinin en güçlü yorumculuarından
takıntılıses icoyla
baş başa bırakıyorum
dın,dın dın
dın ,dın
dın


düp not :
Resmin konuyla lakası yoktur..





22 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

o hikayedeki budist benim :DD

Evren dedi ki...

aa ben onu absalom sandığdım... daha geçenlerde ben de absalom olup yazayım istedim becerememiş olsam gerek ki laf bile atmadı bana kendisi. bak şimdi düşündüm de küstük galiba biz :)
ama sen ateşim isteyince güldürüyormuşsun da kelimelerinle ben onu anladım.
öperim.

absalom dedi ki...

hahahahahaaa
ateşşşşşşşşş
alla senin cezanı verecekkkkk hahahaaaa.

işte budur yahu valla budur.
benim minnoşum bu aslında güzide arkadaşlar.
böle muzip hınzır.
bi güler o çipil çipil gözleri pırıl pırıl olur valla.
bakmayın burda bulutlara gömdüm yüreğimi felan yazmalarına hahahaaaa.

yirim valla yirim ben seni.
hemde aşkolsun yahu o resim ne öle kınıyorum seni.
temem böle sofra kurmuşluğum var ama ben daha yakışıklıyım bu dallamadan naber :))))

ya ne güsel bi güne başlamaktır bu hahaaaaa.

evrennnnn :))
küsmedim aşkolsun ne küsmesi.
kaçırmışım yazını.
bu aralar tenbel bi adam olarak pek koşturmacadayım....
küsme yok efenim.
benim küsme huyum yoktur.
bulutşlara gömdüm yüreğimi hahahaaa

aneam kriz geldi ateşşşşşşşşş
ben senle ne yapıcam ya.
yirim ben seni arkadaş:)))

absalom dedi ki...

temem odunum ben meşeyim de...
bende anne kuzusuyum nasıl durdurucam bu gülme krizini minnoşum bunuda açıkla bakayım :)))

aneam bugün bitmez artık.

-absalom bey şunu şöle yapsak
-hahahaaaa

-absalom seni seviyorum
-hahahaaaa

-bilader şu konuda sıkıntım var konuşmamız gerek
-hahahaaaa

aneam mahvoldum ben :)))

ayşegül dedi ki...

pek hoşuma gitti yahuu..bugün bir yerde okudum.erkekleri anlamak için hamamböceklerini takip edin diyordu.hızlıca yürürken birden durup yön değiştiriverirler ya öyle işte.bilmezler ki bir terlik darbesi yeter böylesine.. güzel bir hafta sonu olsun senin için.öperim:)

ayşegül dedi ki...

Absaloomm biz seni böyle sevdik kuzum.. :))

absalom dedi ki...

ayşegülllll :))
sevgiye şefkate ihtiyacı olan gariban bi oğlanım ben zaten...
sevin beni.

ama bende seviyorum naber...
valla bak :))

Ateş Böceği dedi ki...

Pilli Petro :Benide ekle kendine :)
budistlerin en kralıyım hemde

Ateş Böceği dedi ki...

Evreni'm :Link versene okuyalım ..O meşe palamdu küsebilemez sana kırarım kafasını ..
ayrıca teşekkür ederim ehh bende idare ederim
üstünde çok çalışmama lazım çok gülüyorumda yazma kısmı biraz zorluyor beni böle yazıları

öperim kocamn

Ateş Böceği dedi ki...

absalom :Ahaha nasıl olmuş ama
itiraf et beğendin diğmi :))

ya öle daha güzel olabilirdi ama
bunu aylık bir seri haline getirecem bundan sonra her ay bir tane ateş ,abşaloşa özenirse bölümü yapacam oturup okursun artık :)

minnak tavşanım umarım şey olmamıştır
sürçü lisan ettimse affola
ben seni çog seviyorum ki
hem bende çok güldüm sana yazılarına :)

öperim kocaman

Ateş Böceği dedi ki...

AyŞeGüL KuŞ :Absalom kadar iyi yazamıyorum ama olsun yavv :)idare eder evet evet bak bu benzetmey çok sevdim ben haha
teşekkür ederim :))bende seviyorum ayrıca abşaloşu

ELİF dedi ki...

Ateş böceğim...
Harika yazmışsın.Bayıldım...
Ancak bu kadar anlatılır...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok beğendim ben de bu kadr mı güzel anlatılır yahu?

Flû Gibi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Flû Gibi dedi ki...

" Her kadın biraz budisttir.
Çünkü ;hayatında bir kezde olsa öküze tapmıştır..
Diyip sözlerime son verirken
Sizi odun cinsinin en güçlü yorumculuarından
takıntılıses icoyla
baş başa bırakıyorum
dın,dın dın
dın ,dın
dın "

aaa hakketen sana laf sokmuşum gibi olmuş. Ve ben bunu yeni görüyorum ahhhahahaha :D

Entel Karınca dedi ki...

Diyaloglara bayıldım..:D
Odunların var olduğu bir ülkede yaşamak berbat bir şey..

beenmaya dedi ki...

ben gideyim kitap fuarlarında kültür sanata, kitaba vereyim kendimi siz buradalarda fink atın, gülün, eğlenin çoşun bu mudur? gördüğüm kadarıyla budur! e siz gelmeyecek misiniz buraya geleceksiniz. o zaman bunların hesabı sorulacaktır hadi bakalım!

:)))

Ateş Böceği dedi ki...

ELİF : Elifim bazen esiyor işte banada böee :))

teşekkür ederim

Ateş Böceği dedi ki...

özlem :Yok o kadar değil valla abşaloş bu işi daha güzel yapıyor :)

Ateş Böceği dedi ki...

Flû Gibi:Sen bana laf sokmaya devam et bakalım nereye kadar :))

Ateş Böceği dedi ki...

Mayamm :)) gelecem görecem heycanımdan yerimde duramıyorum :)) ama çok çok kocaman gülüp sıkıca sarılacağımdan eminim

Ateş Böceği dedi ki...

Vişnє çüяüğü :Yokya o kadarda kötü değil zaman zaman eğlenceli oluyor :)