28 Nisan 2010 Çarşamba

HEPSİ DÜŞ'TÜ..!!!



Bazı şeyler vardır insan kendisine bile itiraf edemez.. O gün orda olmamak gibi..O sözü söylememk gibi.. O fotoğraf karesin de olmamak gibi..O insanı sevmemek gibi .. O dostunuza sırrınızı söylememk gibi..Yanlış mekanlar , yanlış sözler, yalnış insanlar geri dönüşü olmayan yollara sürükler bizi ..Bu öyle güçlü bir akıntıdır ki tüm sınırları zorlarsınız ve hatta bazen aşarsınız da o sınırları.. Geri döndüğünüzde ise yüklendikleriniz çok daha güçlü bir yalnızlık ve zamana sadık acılar edinirsiniz..Kurduğunuz düş'ler ..Yenik düş'müştür... Günün ve gecenin bir birine karıştığı an'lar eşlik eder size ... Keşkesiz bir hayat kurmayı çok istersiniz .. Ancak ok yaydan fırladığında artık çok geçtir..Çok geç demek içinse hayat hep bizden bir adım öndedir..


İşte böyle iki arada bir derede yaşıyorum ..Zamana sadık acılarım var benim ..Yığıntılar içinde yılgınlıklarım ... Kesif bir hüznün koynunda sabahlarım ..Kırıklarımı iliklediğim umutlarım bir bir sökülmekte ...Sınırlarım yok artık ..Düş'lerim de ..Yarınlar için umudum yok artık bu günü yaşamak gibi bir derdim de ..Gitmek için sebebim ..Kalmak için nedenim yok ...Şimdi önümde duran boşluktan aşağıya bıraksam kendimi ..Herşey için çok geç olur biliyorum hayat her zaman ki gibi benden önde yine düşlerimin hepsi düş'tü....

25 yorum:

Hacivat dedi ki...

Nasıl bir söz yumağıdır bu Ateş "Zamana sadık acılarım var benim" Salla gitsin yahu her ne ise.

Pilli Petro dedi ki...

hayatın en iyi yaptığı şey bizi dumur etmek zaten. bir zaman sonra bıkıyosun istemekten, isyan etmekten, ümit etmekten, sevip sevilmekten. yapayalnız kalmak istiyorsun da ruhun buna izin vermiyor.

anlaşmak ne zor hem iç hem dış sesinle ...

cüzzamlı melek dedi ki...

Zamana sadık acılarım var benim ...

çoook güzel bi laftı böcüüüm. demek ki hepimizin az biraz var. ben uzun zamandır teoman'ın bi röportajında okuduğum gibi yapıyorum: sevmediklerim beni üzemez... demişti.
bi durum ya da olay karşısında bakıyorum önce "seviyo muyum" diye. haa seviyosam da acımışsam, artık siktir ediyorum. bu yaştan sonra kim uraşıcak...

beenmaya dedi ki...

aldığımız her nefeste bile bir umut vardır be ateşim biz farkında olmasak bile vardır hem de...

teko dedi ki...

Kim bilir kaç kere düşlerimiz düşmüştür..sayısını bilmediğimiz ..hep son dediğimiz ..fakat hiç beklenmedik anda yeni başlangıçlar yaptığımız ..Şimdi en ufak bir şey .. ne olduğu önemli değil ..tv de gördüğün ,radyoda duyduğun,yolda kulağının takıldığı bir konuşma ya da her ne ise... çok hafif bile olsa tebessüm yaratıyorsa yüzünde emin ol.DÜŞlerin düşmemiştir ...Sevgilerimle

Galadriel Ar FeinieL dedi ki...

ateş böceğim bir gün seninle düşlerden önce aşağı inip kucak açmalıyız bütün düşen düşlerimize...
"bende sizi bekliyordum." demeliyiz. yapıcazzz.. kocaman sevgiler

elif gizem dedi ki...

Zamana sadık acıları yine zaman yeniyor. Tazeyken acılar hiç geçmeyecek daha da keskinleşecek sanıyoruz. Bir süre öyle de oluyor. sonra bir bakıyoruz ki unutulmuş, sabahları kalp ağrısıyla uyanmıyoruz artık. Herşey geçiyor. acıya dair ne varsa hepsini yeniyor zaman...

Erkan Şen dedi ki...

Düşe yazıyordum düşümde
Tüm düşlerimle birlikte
Bir sarsıntıydı kaybettiğimi sandıklarım
Uyanmamı sağlayan sadece
Tam da düşe yazarken düşümde

İBRAHİM ORTAÇ dedi ki...

acılar dahil bütün biriktirdiklerimiz bizimdir. sen acı biberi sevmiyorsun diye...
yok yok herşey gülümse diye. ko rafan....... diye bir cümle var ya hani. ondan evet.

tozlu sandık dedi ki...

yaşananlar ve yaşanmayanlar ... Kilitli kaldığın durumda sığınmak için yaradana yalvar o hep yanındadır.... Sevgiyle kal

özlem dedi ki...

Yok yok, bu kadar bulutlu olmasın düşüncelerin, umut yağmurun ardından açan güneş gibidir, bir anda ısıtıverir seni.

Ateş Böceği dedi ki...

Hacivat : Çokmu karışık görünüyor ordan bakınca ..
seni mi kıracam salladım gitti..

Ateş Böceği dedi ki...

Pilli Petro : Zor evet ikisi arasında bir denge kurmak ..ve ömür bitene kadar bu kırgınlık bıkkınlık yaşadığımız sürece bitmeyecek herhalde..

Ateş Böceği dedi ki...

cüzzamlı melek :valla doğru diyorsun melemm bu yaştan sonra kimm uğraşacak ..vur patlasın çal oybnasın nasılsa öylede ölecezz böylede..

Ateş Böceği dedi ki...

beenmaya : vardır değl mi mayam ..mutlaka vardır...

Ateş Böceği dedi ki...

teko :Düş'lerimin hepsi Düş'tü ..belkide bu sebebpten yüzümde ki gülümseme gözlerimde ki acı sahici..

hoşgeldinn

Ateş Böceği dedi ki...

Galadriel Ar FeinieL :senn ne tatlısın öylee :))

yaparız değil mii ..umutlarımızı toplamak için ay deden olta atarız belki kim bilir..

Ateş Böceği dedi ki...

elif gizem : ZAMAN.. eskisi kadar kalp ağrısıyla uyanmasakta ..yinede ağrıyor..

Ateş Böceği dedi ki...

Erkan Şen :düş'e yazıyordum bende Düşüm de sahi..ne zaman gerçek olacak bu düş ..?

Ateş Böceği dedi ki...

İBRAHİM ORTAÇ : :))) aha koy ver gitsin diyorsun yanii ee tamamm ozaman :)

Ateş Böceği dedi ki...

tozlu sandık : o hepp benimlee zaten..

Ateş Böceği dedi ki...

özlem : cansın senn .. hiçç yalnız bırakmıyorsun beni..:))sağolasın .

Efsa dedi ki...

Ben senin varya, o acılarını, kırıklıklarını öperim.

Özledim.

Ateş Böceği dedi ki...

Efsa :bak şimdi nasıl şımardım kii benn anlatamam :))

ayy valla bende özledim yaaaaa...

Ful yaprakları dedi ki...

kıyamam...
çok güzel yazmışsın,kendini çok iyimifade etmişsin ateş böceğim,
o düşlerin düşerse yenilerini kur sende,
yeniden ve yeniden,
bazen yılsanda yeniden başla!