19 Ocak 2010 Salı

VEDA/LAŞ/MAK







Sokaktayım yürüyorum ,
Her adımda neyim var neyim yoksa ardım da bırakıyorum..
Bir bir terk ediyorum tüm sözcüklerimi
Her şey değişiyor
Kırılarak ,bükülrek ve geri dönülmemek üzere..
Yine de yürüyorum korkmadan ,sorgulamadan ve arkama bakmadan
Dilimde bir dua kafamı kaldırıyorum semaya ..
Bir ses içimde 'sadece biraz daha zaman' ..

Sokaktayım yürüyorum ,
Yürürüdükçe kışla vurulan ne varsa geri de bırakıyorum
Yaralarımı seviyorum aslın da
Kalbi olanın hüznüde vardır mutlaka
El yordamıyla tutunduğum ne varsa
Muhasebesini tutuyorum cesaretle..
Bir kaç kırık dökük umut kalan elimde avucumda
Dilmde bir şarkı..!!!
Madem umut var hala bir yerlerde
O halde pes etmek yok ,yorulmak yok diyorum ..
Yola devam ediyorum..

Sokaktayım yürüyorum,
Pusulasızım...
Yol karanlık
Ellerim ceplerimde...
Bir şeylerimi kaybettmiş gibiyim
Cebimin içindekilerden yardım bekliyorum
Daha derinlerine dalıyorum hayatın
Bir kaç anı ve yaşanmamış kocaman bir boşluk avcumda ....
Bu his hiç yabancı gelmiyor aslında ...
Ne zaman biriyle her hangi bir yerde ,
Herhangi bir sebeple veda/laş/mak zorunda kalsam buz kesilirim ...


Sokaktayım yürüyorum
Artık adımlarım daha hızlı
Yol bir an önce bitsin istiyorum...!!!!







30 yorum:

Evren dedi ki...

aslında yollar hiç bitmesin be ateş böceği, zaman geçsin, coğrafya değişsin, ellerini ceplerin çıkarım güneşe sal mesela, ama yol hiç bitmesin... yürünecek yollarımız olmazsa, yaşamak neye yarar ki sonunda... dilerim o yolları seninle yürüyecek bir yürek denk gelir karşına, senin ellerini ceplerinden çıkartır ve kendi elleri ile sarar sıkıca...
sevgiler...

Efsa dedi ki...

Sen yürü can. Elbet cebine konmuş gizli bir çikolata farkedebilirsin.

Pilli Petro dedi ki...

ben de zihnimin yolculuğundayım bir an evvel bitsin dinleneyim istiyorum, çok yoruldum

beenmaya dedi ki...

nedense aklıma "sonsuza dek" şarkısı geldi...

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Vardiyalı işçiyiz bu hayatta. yollar bize devredilir zaman zaman. Yol bitmez. az dinlediriz. sonra yine devir alırız hiç bitmeyen yol işçiliğini.

ayci dedi ki...

ben severim gitmeyi - gidenleride severim

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ama bilirsin ki ve biliriz ki aslında o yol hiç bitmez sevgili Ateş Böceği.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Bu Yol Nereye Gider

bir kuğunun boynuna dokunurken…

yol bir yere gitmez
içerde
düz saçlara uğrar
ayak üstü bir akşamüstü
her plansız ürperişin sonu
hüsran
ve hüsran
çok sanat müziği bir kelimedir

yol bir yere gitmez
o bir durma biçimidir
yol yoluyla gidebilir yare
yoldan çıkabilir apansız
ve ömür bitebilir yoldan önce
ama yol bir yere gitmez
o bir durma biçimidir
yaşamak
hızlı bir ölme biçimidir
düşünce ışıktan yavaşsa
erken gidilmelidir
gerdan sözcüğüne
bir kuyumcuda da rastlayabilirsin
bir kasapta da
kalbin sızlamaz
bir kuzu yüreğini vitrinde görünce
o bir beslenme biçimidir
ama korkarsın
kurdun sevdiği havadan
ayakkabı yaparsın yılandan

yol bir yere gitmez
o bir durma biçimidir
her garantiyi istersin hayattan
oysa ölümle yaşam arası
uzun malum ince bir yol
bir yere gitmez
o bir ölme biçimidir

iyi yolculuklar denmez bir gidene
yapılamaz çünkü
çok yolculuk bir seferde
yolcu denmez her gidene
herkes o yolun taraftarı olmayabilir
hiç bir sürgün
gittiği yolu sevmez mesela

yol bir yere gitmez
o bir susma biçimidir
soğuk bir taşıtın uğultusunda

Yılmaz Erdoğan

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Veda/lar acıtır zaten sevgili Ateş Böceği, bunda bir gariplik yok... Bir hikayeden öylece çekip gitmek kimin için kolay olabilir ki? ve evet yaralarını sevemezsen iyileştiremezsin... Hüznün lezzeti tam da burda değil mi? sevgimle...

melike dedi ki...

aa tema değişmiş güzel olmuş ama :))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Cam gibiyim kırıldıkça keskinleşiyorum.çok güzeldi.

Öylesi anlarda yolun da bitmesini istiyor insan....

Ateş Böceği dedi ki...

Evrenin Dünyası : Bazen insan o yol bir an nce bitsin istiyor ya .. Ve dua kabul olsun hepimiz için :))

Ateş Böceği dedi ki...

Su : Ceplerimde belki çukolata bulamam ama biliyorum ve eminin sıcacık dost elin hem ceplerimde saklı :)) Öperim

Ateş Böceği dedi ki...

Bekriya : Bende çok yoruldum ..Hemde nasıl ..Yolun bitmesinden kastım budur zaten

Ateş Böceği dedi ki...

Mayam : O şarkıyı ne çok severim ben bir bilsen ..

Ateş Böceği dedi ki...

Kelebem : Vardiyalı çalışabiliyorsak ne güzel..Ama bazen durdurak bilmeyen bir güçle devam ediyoruz çalışmaya yol bittiğinde farkına varıyoruz aslında daha yolun başındayız..

Ateş Böceği dedi ki...

ayci: Gitmek güzeldirde ..Kimse gitmesin isterim ben hep arafta yaşarım çünkü..

Ateş Böceği dedi ki...

Özlem : Yol hiç bitmezde ..Bazen insanın enerjisi kalmıyor onca yükü kaldırmaya ..

Ateş Böceği dedi ki...

simplife : Ne güzel demiş değilmi
Yol bir yere gitmez....Durur

Ateş Böceği dedi ki...

BeD@rdeM : Öylemi dersin ..belkide hüzne o kadar alışkınız ki artık vedalarda acıtmıyor canımız..

Ateş Böceği dedi ki...

Malike : Öylemi olmuşş bilmem ki :)))

Ateş Böceği dedi ki...

Onuncu Köyün Adamı : Birtek o anlarda yorulduğunu anlıyor insanda ondan ..

ZePhYrE dedi ki...

Sokaktayım yürüyorum ,
Yürürüdükçe kışla vurulan ne varsa geri de bırakıyorum
Yaralarımı seviyorum aslında....

bunu neden yapıyorsun ateş böceği. neden yakıyorsun canımı...!
bun yutmaya çalıştıkça derdimi, satırlarında yine aynı çaresizliğe gark oldum...
güzel yazmış güzel izah etmişsin güzel insan...
ama canımı yaktı kelimelerin...
baki selamlar...

Sevgi Damlalarım dedi ki...

sevgidamlalarımı bırakıyorum sevgiler

Ateş Böceği dedi ki...

ZePhYrE :Hangimiz yapmıyoruz ki bunu zaman zaman ..Ama önemli olan ne biliyormusun ..Her şeye rağmen yolcu ola bilmek ..

HOŞGELDİN

sevgilerimle

Ateş Böceği dedi ki...

Sevgi Damlalarım :ben aldımm :))
teşekkür ederim..

melike dedi ki...

gece bi ara açtığımda farkılı bi tema vardı sabah bi baktım geri eski tema var...

Unknown dedi ki...

Acısakta, acısa da içimiz..yüreyebileceğimiz ve hisseden bir yüreğimiz, hep olsun, demek istedim sadece..şarkı da ne güzel.

Ateş Böceği dedi ki...

Melike : denemeler yapıyorum şimdilik değiştiremedim temayı beceriksizliğimdnen malesef..O temada çok kırmızı olmuştu ondan onuda vevmedim bakalım çalışmalara devam..

Ateş Böceği dedi ki...

hayatınortasında :Yüreğimiz hep olsun..yolumuzda daimi umut var olduğu sürece ..

Ahh evet bende çok seviyorum bu şarkıyı