27 Haziran 2009 Cumartesi

RAĞMEN..


Seviyorum seni
Hem de öyle bir sevmek ki
Seni sana RAĞMEN seviyorum

Özlüyorum seni
Gittiğin günden beri
Hiç geri dönmeyeceğini bilmeme RAĞMEN

Kızmıyorum sana
Öylece bıraktın diye
Tuzla buz etmene RAĞMEN


Affediyorum seni
Giderken dönüp bir kez olsun
Arkana bakmamana RAĞMEN



.
.
.
.

Sevginin en zor olanıdır. Yapılan onca şeye RAĞMEN seviyorum diye bilmek.




Sen bana bir ayna tutun ben kendimi gördüm. Aynam oldun yansıyan senden bana yine ben oldum. Ben sana bir aynan tutum sen yok oldun kendi benliğinde. Dev aynasın da görme istedim kendini ben var olduğum sürece sende bende vardın hepsi bu. Kaçamak bakışlar attın sadece. Görmek istemedin haklı sebeplerin vardı belli ki kendince Ben seni sana rağmen hata kendime rağmen seviyorum. Seninse hep bahanelerin var kendini kandırmaya gelmişsin bu Dünya ya. Hep kendini seraplarla avutmaya alışmışsın. Avunurken avutmak neden olmasındı. Olabilirdi sen eğer başını kaldırıp kendini bende görmeyi deneseydin.

Ben seninle Dünyaya rağmen korkusuzca cesurca savaşmaya hazırdım. Sen kaçıp gitme taraftarıydın. Kimseyi sevdin mi onca olumsuzluğa rağmen. Ne değişik bir kelime oysaki sen rağmen yerine hep eğer demeyi seversin. Ödüllendirmek için karşındakini değişime dönüşüme uğramasını beklersin. Kendini bile severken bir sürü şart koymuş bir insanın. Karşısında ki insana ön koşullar, şartlar koymaktan başka ne gibi bir davranış biçimi ola bilir ki benim ki de laf işte.


Senden uzaklaşıyorum bunca yakın olmamıza RAĞMEN


Öyle bir uzaklık ki aramızda ki hiçbir deniz birleştirmeye yetmez artık bu mesafeleri.

12 yorum:

Belgin dedi ki...

Her seye RAGMEN sevebilmek, her seye ragmen insan olabilmek.... ne güzel:))

Adsız dedi ki...

ne güzel demişsin...

kaldırımçocukları dedi ki...

ne demiş Demir Demirkan " her şeye rağmen pişman değilim " :)

akilliigne dedi ki...

sevmek her şeye rağmen !sevmek! işte güzel olan bu !her şeye rağmen!

Adsız dedi ki...

"Senden uzaklaşıyorum bunca yakın olmamıza RAĞMEN"

en güzel cümle bu :) acı olmasına rağmen...


üzülme.

Ateş Böceği dedi ki...

Blegin : Evet öyle değilmi yapamıyoruz malesef herşeye rağmen sevemiyoruz

sevgilerimle :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Dolunay : Canım Teşekkür ederim :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Kaldırım Çocukları : Dinlemedim bu şarkıyı ama insanların herşeye rağmen pişman olmama durumunu yaşaması kadar güzel bir durum yoktur sanırım

sevgilerimle :):)

Ateş Böceği dedi ki...

akilliigne : Hem çok güzel değilmi :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Kaldırım çocukları : Üzülmekmi yok üzülmüyorum hem herşeye Rağmen acımadı ki :):)

sevgilerimle cınım

efsa dedi ki...

evet yetmez, benim onca rağmenlerime ve senin eğerlerine karşı. :(

Ateş Böceği dedi ki...

Efsa :) Yetmiyor bazen yetmek ne bir deniz nede başka bir şey mesafeleri birleştirmeye helede bu iki insan bir birini anlamayan insanlarsa
sevgilerimle cınım