11 Haziran 2009 Perşembe

OLSAM


Özgürlüğün heykeli olsam
Özgür olmayı hatırlatsam
Gece anlatılan bir masal olsam
Dinleyen gibi anlatanı da umutlandırsam
Masal da sevdiğine kavuşan masal kahramanı

Rakının yanında ki balık
Dost sohbetlerinin keyfinde
Her bir solukta içe çekilen
Sigaranın dumanı olsam
Dolsam ciğerlerine içinde bir yerlere saklansam
Yaralara sarılan merhem
Dertlerin(nin ) dermanı olsam

Bir kelebeğe biçilmiş ömür olsam
Uzatsam yarım kalan tüm zamanları da
Durmuş bir saatin yelkovanı olsam
Uyandırsam akrebi, gezsem dakikaları
Son sözü söylenmiş bir hayatın son şansı olsam
Yakalasam kolundan kaçan baharı

Kısacası

Bensiz zamanlarda bahsettiğin
Dönüp dolaşıp geldiğin kürkçü dükkanın hep ben olsam
.
.
.

Bilirsin
Çok şey olurum istersem
Hiç yokmuşum gibi davranmasan

19 yorum:

beenmaya dedi ki...

sen sadece kendin ol, kendi değerini bil...
senin değerini bilen zaten seninledir...

efsa dedi ki...

Aslında çok şey-iz.

"Kısacası, Bensiz zamanlarda bahsettiğin
Dönüp dolaşıp geldiğin kürkçü dükkanın hep ben olsam" bayıldım bu söze...

absalom dedi ki...

:)
bayıldım :)

ateşböceği sen neler olabiliyo muşsun :)
anam valla bayıldım...

çok acil çalmam gerek:)

dip nöt.hiç yokmuşsun gibi davransa bile bunları olsan...
olmaz mı?
denemek lazım.

Seyyah dedi ki...

sen kürkçü dükkanı dedin diye aklıma geldi, tilkiye güven olmaz:)) gönlünce olsun canım.. gönlüne layık olan gibi.. hak ettiği gibi..

Evren dedi ki...

sen ne olursan ol, umursamaz değil taşıyamaz o... sen herşey olmaya hazırsın ya bilir misin ne kadar ağır gelir herşeyin senle tamamlanacağını anlayana...

parka dedi ki...

Benim bir özelliğim o an ne hissediyorsam sende iyi biliyorsun ki onu yazıyorum. Bende senin iki satırından, içimdeki o anki fırtınayı şiirleştirdim. Sonra düşündüm ve bunu senin sayfanda yapmam haksızlık olurdu. O yüzden o ilk yorum olan şiiri sildim. Beni anladığını biliyorum. Yazdığın satırlar etkileyici. Bana yazdıran bu kelimeler için yüreğine teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle

Ahmet

Belgin dedi ki...

Böcegim, kisacasi kadinim diyorsun:))

Mayamin dedigi gibi, kiymetini bilen seninledir...

Bak geldim yanina hayata seninle beraber bakmak icin:))

Yazilarini kolayca okumami sagladigin icinde cok tesekkür ediyorum güzel böcegim:)

Büşra Bayram dedi ki...

cidden mükemmel olmuş, şiir sevmeyen beni şiirlerine hayran bırakıosun :)

Adsız dedi ki...

ben zaten cok sevıyorum senın cumlelerını , dızelerını...herkes bır parca kendını buluyor galıba....sende...benım gıbı....

sufi dedi ki...

Sen kim ve ne olursan ol, seni sen olduğun için seni olduğun gibi görüp sevenlerinle OL dilerim.

Ateş Böceği dedi ki...

Mayam: Bazı zamanlar insan kendi değerini bilsede görmezler ya hani ısrarla anlatmak istersin bu anlatışlardan iyi sonuçlar çıar umududr benimkisi

sevgilerimlee canımmmmm

Efsam:Olabilir aslında bazı insanların dönüp dolaşıp bana (sana ) gelmesi çok güzeldir helede bunu bilerek yaşamak belkide beklemeyi değerli kılandır

Öperimmm

Ateş Böceği dedi ki...

Absalom: Bence sen ençok rakının yanında ki balık oluşumu kıskandın .Bir görsen nasıl olduğumu şaşar kalırsın :):)

Dip nöt: Bende sana bayılıyorum haberin yok :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Nily: Canım Tilki de olsa dönsün dolaşsın gelsin ama nasıl olsa her insan tilkidir özünde ama çarpayım derken çarpılan çoktur benim ömrümde :):)

sevgilerimle

Ateş Böceği dedi ki...

Evren:Bilirim herşey olmak isteyipte hiçlikle kendini avutmanın güçlüğünü en büyük derstir insanahayat buya bakarsın olmak istediklerimi olurken başkalarının hiçliği olup çıkmışım bilinmez bi denge bu

Ateş Böceği dedi ki...

Ben o şiiri çok beğenmiştim kaldırmana üzüldüm ama anladım .O yüzden ilk okuduğum haliyle aklımda kaldı ve çok beğendim asıl ben çok teşekkür ediyorum benden kaynaklı değil o senin yüreğinden kaynaklanıyor insan insanın aynasıdır derler ya senin göredüğün aslında senden bana yansıyandır hepsi bu...


sevgilerimle

BRC :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Belgin :Oh ne iyi ettinde geldin yanıma bak şimdi daha kolay güçlükleri yenmek :):)

sevgilerimle

Ateş Böceği dedi ki...

HaYaL MeYaL:Ahh bunlar ne güzel sözler o kadar da değil canım işte deli bir kızın günlüğüdür bunlar beğenmene çok sevindim

sevgilerimle öperimm

Ateş Böceği dedi ki...

Dolunay:Bende seni çok seviyorum ne olmuş yani ,:):)

Ateş Böceği dedi ki...

sufi:Evet bence kesinlikle sen gittiğin her yere huzur bulaştırıyorsun.İyi dileklerin için teşekkür ederim

sevgiler