15 Mayıs 2009 Cuma

VE MİM EV 2

Daha önce can Nily den bir mim gelmişti .Ben onuEfsa yapasladım ama şimdi bir tane daha yapıyorum bunuda belgin'e paslıyorum.Dün ben de üzüldüm belginle birlikte.Uzaktayız görmedik belki ama üzüntüsünü içmde hissettim.Sözüm vardı ona hazır mimarlığa soyunmuşken ona da bir ev yapayım dedim.Şimdi hangi renkleri seversin diye sorduğumda .Sen bul bakalım demişti .Bana göre onun renkleri mavi ve yeşil içime öyle doğuyor ( Falcı kişiliğim devrede ).Çiçeklerle arası iyi anladığım kadarıyla .Şimdi cadılara özel evimizi yapalım bakalım beğeneceklermi kendileri :):)




Ev dışarıdan böyle görünüyor .Sade ama kocaman bir bahçesi var arkada .Çiçeklerle dolu her yanı .





Bu salonumuz .Tam ona uygun bahçeye açılan bir kapısı var .Yeşil ağırlıklı bir bir salon .



Bu Cadıların en sevdiği köşe .Neden derseniz .Bir rivayete göre bu koltuğun önünde kocaman bir kazan varmış tüm büyülerini bu koltuğa oturup yapıyorlarmış.Ben görmedim ama görenlerin yalancısıym :):)


Burası Mutfağımız. E tahmin ettiğiniz üzre kapısı bahçeye açılıyor.Güzel pişirilmiş pastaların Kokusunu duyan geliyormuş .Bahçe kapısında kuyruklar bile oluşuyormuş zaman zaman.Ev sahibesi bundan arada sırada şikayetçi olsada severmiş yinede yemek yapmayı.






Burası ortanca cadının odası .Onun dağınık olduğunu duymuştum ona böyle kocaman bir oda planladım ki rahat rahat dağıtsın ( Büyük cadı çıldırır ) Ohhh sefamız olsun :):)



Aaaa Aşk olsun küçük cadı seni unuturmuyum .Burası da senin odan fark ettiysen Senin odanda büyük.Tertip düzen bu evde büyük cadıdan sorulur.Dağıtın anacım toplasın büyük cadı .( ortanca cadıya cadıya çekmiş )





Ahh evin asıl sahibesinin odası da burası .Burda beyazlar hakim .Fark ettiyseniz efenim Huzurlu uyusun diye rahat bir yatak seçtik kendisine.





Buda evin banyosu bakmayın efenim ordan öyle içeriyi göremezsiniz .




Bu hamğı almış bulundum bir kere sana özel .Kaçmak istediğinde gelip üzerinde yatarsın.Hayır evde koyacak yer bulamadımda :):)

28 yorum:

Seyyah dedi ki...

biz sana ufak bir ofis falan mı açsak acaba diye düşünmeye başladım:))

p.s.: hamakta gözüm kaldı, belirtmeden geçemeyeceğim:))

Ateş Böceği dedi ki...

Ayy ne iyi olurdu.Düşünce bile iyi geldi :):)Benimde gözüm kaldı o hamak ta.

Belgin dedi ki...

böcegim yorumum gelmedimi:(

Ateş Böceği dedi ki...

Belgin : Gelmedi :(

Belgin dedi ki...

Böceğimmmm, canımsın canım, evin içide dışıda çok güzel, sadece yüreklerimiz değil, zevklerimizde uyuyor birbirine:) Ben bu evin her tarafını çok sevdim:)
Ben bu evi istiyorum, istiyorum, istiyorum (EVREN duydun mu beni)
En çokta Banyosuyla, Mutfağında kaldı gözüm:))), Bahçsinde Palmiye ağacı, ne güzel, şimdi o Hamakta olmak vardı.
Ben misafirden sıkılmam, şikayet etmem, siz gelin ben size mangal, pasta, kurabiye bile yaparim:)
Cadılara evi dağıtın diye verdiğin öğüt gözümden kaçmadı, bilesin:)
Kardeşliğin, dostluğun, desteğin için çok teşekkürler canım, dün bana ne iyi geldiniz bir bilsen, seni seviyorum tatlım:)

Adsız dedi ki...

ates böcegım ben belgın ablama suresız mısafırlıge gıtmeyı dusunuyorum :)

Ateş Böceği dedi ki...

Belgin : Küçük cadılara karışma dağıtsınlar evi ( bende çok dağınığımda o yüzden kızamıyorum ) Beğenmene çok sevindim bende seni seviyorum canım benim :):) Öperim

Ateş Böceği dedi ki...

Dolunay : Çıkın çıkın gidin anacığım koca evde tek başına sıkılır sonra :):)

Adsız dedi ki...

kısss ateş böcüğüm çok zevkliymişsin :)

Ateş Böceği dedi ki...

Dolunay : Esta piti pit efenim teşekkür ederim o sizin gözlerinizden kaynaklı :):)

Adsız dedi ki...

Sevgili Ateş Böceği ellerine yüreğine sağlık, pek hoş olmuş...

Belginciğim, tam sen de bu konu üstündeyken ne güzel oldu di mi; evren çalışıyor diyorum, inanın bana.. :))

sevgiler benden..

Ateş Böceği dedi ki...

Cheetos: Hoşgeldin teşekkür ederim :):)

sevgilerimle

Belgin dedi ki...

Cigdemim, calisiyor, calisiyor hemde nasil. Sen ödevi bana vermistin ama böcegim yapmis ödevimi benim yerime:))

Bu arada hadi benim oraya, partiyi kaciriyon:))

Her gün gelir gider bakarim artik, bu gün enazindan 20 defa geldim galiba:)))

Tatli böcegim, bal sekerim, eline yüregine saglik:))

guguk kuşu dedi ki...

aayyy bittim ben bu eve yaaa, ben o banyoya bayıldım bayıldııımm, ohhh sıcacık suya gir, portakal suyunu al, kitabını al, bach ı aç.... bana ne bende istiyoooooooom

guguk kuşu dedi ki...

iyide banyoda kimse dışardan bizi görmez dimi:) amaaaan olmazsa elbiselerle girerim ama yine girerim valla

Belgin dedi ki...

Görmez kusum görmez, sen devam et:)) Bagira bagira sarkida söyleriz di mi:))

Ateş Böceği dedi ki...

Belgin : Ya anlatamam sayende nasıl güzel bir gün oldu benim için .Çok güldüm çok eğlendim yaa asıl ben öperim kocaman süper ya inan bu gün bundan daha iyi geçmezdi benim için
sevgilerimle :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Gukuk : Bak belgin verdi cevabını sana .Görünmez ama sen herkesi göre bilirsin nını nınınnn :):)

Belgin dedi ki...

Benim icinde canim, benim icinde, bazen iyi geliyor böyle kudurmak:)) Hep beraber iyi kudurduk bu gün. Masayi bosaltti diye Dolunaya kizmissin ama ben doldurdum hadi durma kos, hepsi bitmeden.

Offf vay anam vay, acaip yoruldum bu gün yaww:)) Bulasiklar size ait, ona göre:))

Ateş Böceği dedi ki...

Belgin : Güleceksin ama ben bulaşık yıkamayı çok severim dizme kısmı hariç :):) O yüzden büyük bir zevkle yıkarım bulaşıkları .Hem sen dünden yorgunsundur hepsi bana ait :)

Evren dedi ki...

yaaaaaaaaa il kmesajı ben atmıştım... hamak istiyorum diye :( nerede benim yorum :) çok zevkli olmuş...

Ateş Böceği dedi ki...

Evren : E parti veriyoruz buda bu kadar nerdesin sen olmaz ki herkes burda hamak istemiştin sen demek hımm buluruz sanada uygun bir tanee hadi boşver hmağı şimdi belgindeyiz koş yetiş pasta çöreğe :):)( Aklı fikri yemekte olan aç insan modeli Ateş böceği )

Belgin dedi ki...

Bulasiklari Dolunaya yikaticam:))

Tijen dedi ki...

Belgin'ciğime de bu yakışır! Ellerine sağlık sevgili ateş böceği!

Adsız dedi ki...

yahu nasıl bir tasarımdır bu :) çok janjanlı, pek içaçıcı...

Ateş Böceği dedi ki...

Tijyen : hOş geldiniz daha iyiside olabilir ama imkanlarımız biraz kısıtlı :):)

Ateş Böceği dedi ki...

Jorney to orient: Ama sen partiyi kaçırdın nerdeydin yoklama da çıkmakdın :):)

EHkki dedi ki...

güzel evmiş