28 Aralık 2016 Çarşamba

2016 YAPTIKLARI


.

2016 biterken şarkıda da dediği gibi ''Sadece eğlenmek istedim. Uçmayı öğrenmeyi , koşmayı öğrenmeyi  Kalbimin yolunu seçmesine izin verdim. Gençken.. içten içe hep bilmeliydim bunun kaçınılmaz olduğunu Bedelini ödemek zorunda olduğum rütbelerimi hak etmek ve ruhuma katlanmak için. Biliyorum bir tek ben değilim yaptıklarından dolayı pişman olan bazen bir tek benmişim gibi hissediyorum. Olacağını düşündüğü gibi olmayan Keşke biraz daha yaşaya bilseydim. Gökyüzüne baksaydım sadece yere değil hayatım parlıyor muş gibi hissediyorum ve tek yapa bildiğim izleyip ağlamak ''




Mesela 2016 yılın da nefret etmeyi bırakmaya karar vermiştim. Sonra öğrendiklerim karşısında nefreti bırakmak şöyle dursun iki kat  arttı. Mutlu musun ? İnsan insana bunu neden yapar sorusuyla geziyorum aylardır. Yani aklım almıyor insan insana neden. Biliyor musun hayata zerre inancım kalmadı kabul edersin ki bunda payın oldukça büyük mutlu musun ? İnsan bir başkasının yıkılan inancı üzerine yeni bir hayat nasıl kurar anlaşılır gibi değil. Aslına bakarsan aylardır kafamın içinde konuşup duran ve bağımsızlığını çoktan ilan etmiş bir ben ile karşı karşıya olmaktan çok huzursuzum. Hiç durmadan neden diye sormak yerine doktor doktor dolaşmaya başladım.. Eskisinden daha korkak bir insana dönüştüm Kaşıma çıkan herkes bana zarar verecek korkusuyla kimseyi hayatıma alamıyorum. Mutlu musun ? .Her Pazar çamaşır yıkayıp ,tersini düz edip, evin her köşesini aklayıp paklamaktan öteye gitmeyen bir hayatın uzun cümleler kuran ve kimseye faydası olmayan öznesi olmaktan bıktım. Her yıl biraz daha umutsuz , biraz daha berbat gidiyor olması şaşırtmıyor  fakat 2016 biraz abarttı. Avuç dolusu ilaç içip sanki her şey normal gidiyormuş gibi sürekli sahte bir gülümseme yerleştirdim hayatımın tam orta yerine. Her zaman işe yarıyor olması çok iyi. Ülkenin hali ortadayken bireysel dertlerimin ve dahi ülke sorunlarının hiç birisini çözemediğimden kendimi hiç bir şey olmayı başaramayanlar listesinin en tepesine altın harflerle yazdırdım. Mutlu musun ?

Hiç yorum yok: