13 Aralık 2014 Cumartesi

(*)

Bazı anneler rüyalara sık gelmez.Erken ölen herkes gençtir bir bakıma.Bazı babalar fazla iyidir.Bazı çocuklar hep biraz daha yaramaz.Bazı arkadaşlar omuzlarında ağlamak içindir.Gidenler hep bir boşluk bırakır ardında .Bazı insanların bıraktığı boşluklar diş ağrısı gibi zonklar bazen.Bazı sevgililer gittikleriyle kalmaz.Yıkık  bir  enkaz bırakırlar arkalarında.Altında kalırsın bazen.Dağ taş dile gelir sen iki çift laf edemezsin bazen.Bazı insanlar çok özlenir.Bazıları hemen unutulur.Zamanından önce boğulur bazı insan.Kimse bir önce ki hatasını sorgulamaz.Hep olmayanı isteriz.Olanla yetinilmez çünkü .Ben çok özlüyorum bazen.İçimde ki bütün kemikler tek tek kırılıyor sanki.Geçti demek istiyorum kalbime bak buda geçti.Ama geçmiyor.Ben seni çok seviyorum da  bilirsin  bazı durumlarda tanrı gerçekten muazzam bir seyirci..


2 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Geçen akşamdı sanırım nerelerde bu Ateş Böcüğü dedim kendi kendime ve işte buradasın :) Bu kadar ara verme hem bak yazında diyorsun ya özlüyorum diye işte biz de özlüyoruz Ateş Böcüğünü:) Dilerim eksik parçan tamama ersin ve sen hep sevgiyle kal.

đerkenαя dedi ki...

İnsanın içini acıtan şeylere özlem duymasından daha acınası ne olabilir ki. Sana da kendime de acıyorum bu yüzden.
Ve seni seviyorum.