6 Haziran 2014 Cuma

HAZİRAN


Teoman - Haziran paylaşan: Teomandediki



En dibe inince sanıyorsun ki tek bir ayak hareketiyle hop en tepeye çıkacaksın.Yok öyle birşey yıllarca şuursuzca inandığım herşey bir anda toz.Şuursuzluk konusunda doktora tezi verebilecek bir ruha sahibim zira.Yıllardır hayata dair bitmeyen bir inadım var.İnancım kalmadı oysa..Öyle sabah uyanıncada kaybetmidim inancımı..Çünkü ..Hayat o muydu bu muydu, benim yaşadıklarım hayat değilse tam olarak  ne ?Herkes kendi kendine bunu sorup konuşurken bir ben miyim  yaşamayı beceremeyen.Kesin öyle..Şairin de dediği gibi '' insan bir akşamüstü yorulur '' tam kendi düzenin de dönerken Dünya .Belki bir şarkının sözlerinde  ,belki bir telefon görüşmesin de ,çekemeceye gizlenmiş küçük bir fotoğrafta belki , sebepsiz bir kalp ağrısı hasıl oluyor bünyeye.O zaman insann daha çok anlıyor kalp öyle durduğu yerde kırılmıyor elbet ama bir akşam üstü pencereden dışarıyı izlerken aslında yorgunluktan artık nefes dahi alınamadığını...

1 yorum:

gozde tapan dedi ki...

Çok ama çok beğendim.