11 Nisan 2014 Cuma

Yani mutlu musunuz ?




Dün akşam oturdum.Belki 5-6 tane Nazım Hikmetle alakalı film,belgesel izledim ne hayatlar var dedim ama konumuz bu değil.Kalbim Türkiyeye çok benziyor bu ara.Kafamda o kadar çok soru var ki,bazen gerçekle hayali bir birine karıştırıyorum.Allahım nasıl olur dediğim herşey olmuş bitmiş ve ben hala aynı noktada , Allahım nasıl olur demekteyim.Bizim buralara hiç bahar gelmedi.Gelseydi belki yine herşey aynı olurdu ama bunun kararını ben vermek isterim.Tükenmişlik belki hayatımın özeti ,ama tam şuan da ruhum tam manasıyla boşlukta.O yüzden bizim buralar dört mevsim kış.Saçmalamak serbest,karamsarlık yaşama biçimi ,hayat desen eh idare eder.Nasıl olduğunu ben de bilmiyorum ama,rakı masalarında attığınız şen kahkahalar,eş dost muhabbetlerinde ettiğiniz yeminler,çok sevmeleriniz,çok sevilmeleriniz,olanlarınız ,olmayanlarınız,bardağın hep dolu tarafından baktıklarınız,bardağın hep boş tarafını kendinize ceza saymalarınız,gidenleriniz,gelenleriniz,gittikleriniz de olmuştur kalanlarınıza bakınız.Yani mutlu musnuz ? Eminim mutsulusunuzdur ben değilim olmadığım,olamadığım ne varsa olun isterim...

1 yorum:

Küçük Şizofren dedi ki...

çok güzel,"aha lan ben anlatılıyorum koşun bu bloga!"