5 Aralık 2013 Perşembe


Melis Danişmend - Haberin Yok Ölüyorum | izlesene.com



Canım sıkılırdı
Canım çok sıkılırdı
Benim canım hep sıkılırdı..



(*)Canı sıkılanlar iyi bilir.Can sıkıntısı berbattır; her şeyi daraltır.Canı sıkılan insanın hayatı dar alanlar,dar insanlar ve dar rüyalarla sımsıkı daralır.İnsanın içi çekilir kolunu kaldıracak gücü kalmaz,büzülür ve öylece kalır.Sonra uzun yıllar içinde can sıkıntısına alışır ve artık canı sıkılmayan insanlarla ilişkisini keser.

Herkesin bir yol hikayesi vardır.Kimininki kısadır kimininki uzun ,kiminin ki komik,kiminin ki esirik.Bazısı insanı çarpar,gçerken izini bırakır,bazısı dümdüz ve renksiz,bazısı gizemli,hatta tehlikelidir.Bazısı meydan okur ,bazısı illaki sizi yollara düşmeye tahrik eder...Vardır mutlaka.Herkesin bir yol hikayesi vardır.Ver herkesin  kendi yol hikayesi en önemlisidir.

Benim  yol hikayem pek ilginç sayılmaz..Bilirsiniz işte,insan kendinden bile sıkılır .Aslında insan en çok kendinden sıkılır..

1 yorum:

absalom dedi ki...

ya şimdi...
ben senin sıkılmalarını yerim dicem.
olmucak bu römantik yazıya:))

darlatma beni ateşşşşş
ayyyyy.

:))