9 Kasım 2013 Cumartesi

(*)







'' Bu sabahların bir anlamı olmalı '' öyle diyordu hani şarkı ,sabah uyandığımda zihnimde bu sözleri evirip çevirdiğim esnada telefonun alarmı tam on defa uyanmam gerektiğini hatırlattı.Oysaki bıraksalar beni günlerce yataktan çıkamıcak haldeydim , sabaha kadar uyumayanlar için farklı bir Dünya olmalı.Aynada yüzümü yıkarken sabaha kadar kusmuş olmanın etkisiyle gözlerimin ferinin ne kadar sönük olduğunu fark ettim o an fikrim değişti.Benim gibiler için farklı bir Dünya hiç bir zaman mümkün olmadı.Hani dedikleri gibi ''alnına kimsesizlik yazılmışsa insanın  neye uzansa kayar ellerinden '' bu yeteli bir kanıt başka bir Dünyanın mümkün olmadığına.Bu konuda söylenecek başka bir şey yok.Burda kendisine küsmüş insanlara pek iyi davranmıyorlar.Önce hal hatır sorup sonra ''boşver ' deyip geçiştiriyorlar.O vakit insanın tam anlatmak için kendini hazırladığı durumlar saçma bir sebeple ağıda dönüşüyor.Genellikle şöyle düşünüyorum bunu size mutlaka anlatmam gerek ,sonra anlatamıyorum.Gün geçtikçe kendi sesime yabancılaşmanın ne demek olduğunun farkına vardım.Ben ki kendimle konuşmaya çok erken yaşlarda başlamış birisiyim.Üzgünüm Düşündükçe beni içine çeken karanlığın dibi yok..

Bana sorsalardı eğer.. Bugün öylece durmayı çok isterdim.Nefret ettiğim günlere yenilerini ekledim..Bugün ağlamaktan bıktığım için sabahın köründe nefesim tükenen kadar yol yürüdüm.Kahretsin bugün seni yine çok özledim.

7 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Aslında ne güzel şeydir özlem ama sonunda visal yoksa uzanır acılara...

Ateş böceği, dilerim iyi olursun.

Ateş Böceği dedi ki...

Hamiyet;dilerim hepimiz iyi oluruz ;)

Ateş Böceği dedi ki...

Adsız:brcuuuuuuu@gmail.com benim mail adresim mailini bekliyorum.Neyin kafasını yaşıyon annem sen ben de bi öğreneyim .

Yazgüneşi dedi ki...

ne güzel türküdür.
bir de
özleyecek birisinin olması bile güzel biliyor musun?
ciddiyim....

Ateş Böceği dedi ki...

Yazgüneşi :O ayrı ama iyi dedin sen onu :)

cem dedi ki...

bi kere sırtını dönmeyecektin o fotoğrafta ...

Hamiyet Akan dedi ki...

Şii Ateşböcüğü nerelerdesin yeni yazılarını bekliyorum.