13 Ağustos 2013 Salı


 
 
Yeterli miktarda kimsesizlik var sehpanın üzerinde.Tam ayağımı koyduğum köşede vursam dervirelecek sanki.Sonra işte kökünden dinamitlemek istediğim bu hayat yerle bir olacak.Ne yapsam olmuyor..Her şeye yetecek kadar öfke büyüttüm hemen balkonda fesleğenlerin yanında görebilirsin.Hep aynı sözler etrafında dönüyor kahretsin Dünya 'geçecek '' aslında geçtiği yok.Artık kalbimin üstünde öküz besliyorum...
 
Mutlu aşk hikayeleri ,hep hikaye.Eğer öyle olmasaydı ben burda saçlarımı kökünden kesmiş olmazdım.Bazen inanılmaz derecede susmak istiyorum.Eğer konuşmayı becere bilseydim yazı yazmaya yeltenmezdim.Yeteri kadar sigara içmeme izin vermiyorlar.Bu yüzden kolay ölemiyorum.. Kahvenin içine  aramıza ördüğümüz duvarlar ne zaman yıkılacak sorusu koydum bak orda mutfağın köşesinde duruyor almaz mısın ?

Biliyorsun (*) İmkanlar kısıtlı, aramıza ‘keşke böyle olmasaydı’ asfaltı döktük durduk, basamadık bozulmasın diye, daha ne kadar bozulabilirdi lakin cesaret edemedik; çok üzgünüm birlikte gülemedik, unutamadık, kavuşamadık, siktir edemedik.


Umrunda olmaz ama çok ağladım...
 
 

3 yorum:

G.o.D dedi ki...

O'nun umrunda olmaz belki ama benim kafamı fazla meşgul etmeye başladın...

white glaze dedi ki...

Merhabalar;
Blogunuzu yeni keşfettim ama takibe alma butonunu bulamadım?
Bu arada çok hoş bir çekilişim var, kaçırmayın derim :)
Sevgiler
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_

zapere dedi ki...

Dobra dobra, pek çok...... :)