12 Ağustos 2013 Pazartesi

İŞTE BÖYLE.


 
Aslına bakarsan annem öldüğünden beri tarumar olmuş ve sürekli özleyerek geçen bayram sabahlarına alışkınım.Ben arkama bakmadan kaçtım...Kahrolsun bağzı alışkanlıklar.Teyze neyin var diyen bir çocuktan utandım.Sonra gökyüzüne baktım ısrarla belki o an her şey olabilir dedim olmadı.Sen benden nereye kaçtın,aramızda kaç km var tam şuan nerdesin ne yapmaktasın bilsen merakımdan geberdim.Bitmek tükenmek bilmeyen bir inatla denizi seyrettim saatlerce zamanı unuttum sonra.Yemek hazır cümlesinde ki göz dolmasını bulunuz.Çok düşündüm ne düşündüğümü düşündüm.Niye düşündüğüme ah edip akıttım bütün gözyaşımı denize.Bekledim çok bekledim.Sen her gelmediğinde ben kalbimin bir köşesinden yemeye devam ettim.Çok öksürüyorsun cümlesinde ki kızğınlığı bulunuz.Günleri sayıyordum önce 1-2-3-4 sonra bi yerde ayları saymaya başladım Nisan ,Mayıs,Haziran şimdi gelir ah bilirim şimdi arar telefonun çalıyor cümlesinde ki kalp sıkışmasını bulunuz.Kalbim ağrıyor geceleri ,Çaresizliği gözlerimle gördüm.Günlerdir ağlamaktan kör olmayan gözlerimle , çaresizliği diyorum çığlıklarla beynime kazıdım.Siz büyük ihtimalle , rakınızdan bir yudum alıp ismini bile bilmediğiniz insanlarla yıllar sonra hatırlamayacağınız bir günü daha kederle belki,belki gülümsemeyle ,belki kalp çarpıntısıyla yolcu ettiniz..Ben gördüm diyorum hepsini.Senin olmadığın gecelerde derimi yüzüp kurda kuşa yem ettiler.Belki bensiz çok daha mutlu olman büyük bir ihtimal.İhtimal dediğin benim seni zamanın kendisi sanmam. O gün orda bütün kitaplarım üstüne,dinlediğim en güzel şarkılar üstüne ve dahi bütün bir ömür izlediğim Türk filimleri üstüne yemin etmiştim . Biraz daha gülebilirdik.Bunu nasıl olurda merak etmezsin..Ben çok ağladım ağlaya ağlaya , gözlerim kurudu ruhum gözlerimden yaş oldu aktı.Yıllar önce ölmüştük biz bir ihtimal ve hayat bize kendi mezarımızın başında nöbet tutmamız gerektiğini erken yaşta ezberletti..Benim için hiç bir şey yapmadın cümlesindeki ölüyü bulunuz...

1 yorum:

Ebru dedi ki...

Bir şarkı dinlersin ve suarsın, bir yazı okur ve susarsın çok derine dokunur ya öyle işte:( Ama iz olsun dedim dokunduğuma dair. SUSTUMMM