16 Ağustos 2013 Cuma

(*)



..Sonra bir sigara içiyorum neyin var diyorlar . Bu şarkıyı çok sever hep kafamın için de ,onunla uyumak onunla uyanmak güzelde bazen çok özlüyorum .O yok yanım da ve bu yüzden benim hiç bir şeyim yok .Nasıl güzel güler bir görseniz .Görmeniz pek mümkün değil galiba.Ben bile görmüyorum çok uzun zaman oldu arada fotoğraflarına bakıyorum..Bir sigara daha içiyorum.Neyse boşver beni hayat nasıl ?

..Sonra işte gözüm dalıyor niye konuşmuyorsun  diye soruyorlar .Ben hiç gidemedim ,kalmadım da hiçbir yere ait hissetmedim ki kendimi.Çok istedim aslında sabah uyandığım da her hangi  bir şehrin en güzel manzaralı tepesinde çekirdek çitleyip hep orada yaşayacak '' mış '' gibi rahat olmayı.Düşünsenize bu kadar basit işte benim isteklerim .Aslında tam olarak öyle değil her şeyi fazla ciddiye alan biri olmaktan nefret etmişimdir.Kendi kendime konuşmayı çok seviyorum ama aldığım cevaplar bek memnun edici değil ve ben kendime fazla acımasız.Çok öksürüyorum artık sigarayı bırakmam lazım.

..Sonra ben bir kadeh rakı içiyorum nerede diyorlar. Benim sevdiklerim diyorum sol elimi havaya kaldırıp işaret parmağımla kafamı gösteriyorum bak işte buradalar yani hep yanımdalar.



3 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Ateş Böceği, emin ol gören gözden çok hisseden bir yürek ve var eden bir akıl daha iyidir.
Sevgiyle kal...

matias dedi ki...

ne varsa, kafa da..

Adsız dedi ki...

Ateş böceği nerelerdesin?yazılarını içim sızlayarak ve sana dua ederek okuyordum.Tanımadığım halde şu an gözyaşlarımı tutamayıp senin sağlığına kavuşup dönmeni bakliyorum.
S.Ş