23 Temmuz 2013 Salı

HASTANE GÜNLÜKLERİ /1

 
 
 
 
Yani beni nasıl bir odaya aldılar matmazel.Yan tarafta küçük bir çocuk var kanser olmuş.İsmi Efe.Sabaha kadar uyumadı.Sürekli ağlıyor.Burda her yer beyaz ve soğuk belli bir saatten sonra insana tabutta yaşıyormuş hissi veren bir sessizlik hakim.Arada bir Öksürenler olmuyor değil..Yaşlı bir  amaca var ismi Hüseyin Allah seni inandırsın sürekli söyleniyor.Ölüyorum hemşireee.Nefes alamıyorum hemşireee,serum kolumdan çıktı hemşireeee.Bir dolu insanı topluyor başına.Bütün ses duvarlardan geçip kulağıma kadar geliyor Efenin ağlamsı,Hüseyin amcanın söylenmesi.Ben aldığım mis kokulu yeni kitabıma başladım.Anılarımı yazayım diyorum afilli olur.Sabaha karşı Efe çok ağladı,hüseyin amaca sanırım bir ara boğulmanın eşiğinden döndü ben yapacak bir şeyim olmadığından çok ağladım.Matmazel yani nasıl bir ağlamaktır o.Sonra tam ben delirmek üzereyken hemşire geldi.'' Nasıl dayanıyorsunuz '' dedim.''Alıştık artık , duymuyoruz '' dedi.İnsanı tek başına hastane odasına mahkum eden kaderle işim olmazdı da.Biraz renk olsaydı şu duvarlarda.Alışmak dediğin şey çok fena be matmazel.
 
 
 
 
 

6 yorum:

Evren dedi ki...

insan nasıl da kendi edip kendi buluyor değil mi?
gerçekler hayallerden ilham alır, renklendir şu hayallerini az biraz. bir de daha sık yaz.

imza: matmazel ;)

cem dedi ki...

keşke oyunlar oynamasaydık, üzülmeseydi şarkılar...

gibi...

geçecektir matmazel, ki bütün acılar geçmeyecek biliyoruz artık hepimiz ama biz hepsine alışacağız.

yakın olsa, ziyaret ederdik be matmazel...

Adsız dedi ki...

Sana hazneli maske vermişler? Ciğerlerin ile ilgili sorunun nedir?

İbrahim Ballıcan dedi ki...

Geçmiş olsun. Allah şifa versin.
Hastane ortamına alışmak zordur, insanların inlemesine, ağlamasına vs. En kötüsüde hastane kokusu... Sen yinede alışayım deme, tez zamanda ıyıleşir çıkarsın inşAllah.

Yazgüneşi dedi ki...

hastalık boktan şey
de
yeterince uzun zaman
ve yeterince kuvvetli inanabilirsen defolup gideceğine
gidiyor böcüküm
valla bak..

Serkan Aydemir dedi ki...

zor şey,
ve sana kattıklarının değerini anlayacaksın ya da zaten farkındasındır. Acı bunun en büyük değeri bence. O yaşanan anılar başkalarının çektikleri senin acını unutturuyor ya işte işin en ironik kısmı orası. Ara ara özlerim de o lanet yeri ilginç ne kadar sıkıcı bir hayatım var demek ki. neyse beni boşver sana da geçmiş olsun.