22 Temmuz 2013 Pazartesi

(*)



O günlerde çeşitli sebeplerle ve  anlaşma yapmışlar gibi hepsinin üst üste gelmesinden ötürü tam manasıyla Allah belamı veriyordu matmazel.Daha öncede vermişliği vardı ve fakat olayı çarpma noktasına getireceğini  ben bile tahmin etmezdim.
 
 
 3  doktorun ayrı ayrı verdiği raporlara bakılırsa ben şuanda ölüyüm.Boşuna değilmiş demek ki , cehennem azabı çekiyor olmam.Biri kan değerleriniz düşük yaşıyor olmanız tam manasıyla mücize dedi .Diğeri gözümün içine ,içine bakıp e ben sana demedim mi kendine bakmıyorsun bir bak şu ciğerlerinin haline dedi.En sonuncusu biraz sakinleştirici için valla iyi gelecektir ben de içiyorum dedi.Haliyle evin içi küçük bir revire dönüştü.Serumlar ,ilaçlar,şuruplar,nefes açıcılar,uyku hapları.Ortalama haftanın 4 günü eve torbalar dolusu ilaçla dönmeye başladığımı farkedince.Dün oturup hepsini çöpe attım.3 aylık maaşımı doktorlara ,ilaçlara verdim.Son 4 aydır zaten bunca şey nasıl olduda üst üste geldi demeye kalmadı bünye ayrı eve çıkmaya karar verdi.Ben ölmekten bahsederken ,sürünmeyi kasttetmemiştim.Bu evrene verdiğim kaçıncı yanlış mesaj bana biraz yardımcı olamaz mısınız matmazel...
 
Kırmayalım birbirimizi lütfen  günlerdir geçmeyen öksürüğümün elbette ki sigarayla uzaktan yakından alakası yok abartmayalım  hepi topu 40 çöp sigaranın ne zararı olabilir,uykusuzluğumun nedenini siz benden çok daha iyi biliyorsunuz lütfen bu konuda konuşmak istemiyorum...Bildiğiniz gibi matmazel hastaneye yatmama karar verdiler.Ben kabul etmedim.İşten istifa ettim onlar kabul etmediler .Balkondan aşağıya ipsiz bancijumpng yapayım dedim tutular..Pek tabi bunlar sizi ilgilendirmez matmazel sinirlenmeyin hemen.Ben de biliyorum bunların hepsini hakettiğimi.Anlattıklarımın sizi ilgilendirmediğini .Sizin önemli işlerinizin yetişmeniz gereken yerlerin , atmanız gereken kahkahaların , kırmanız gereken kalplerin olduğunu r,sizin çok kıymetli arkadaşlarınız ,aileniz ,dostlarınız sevgilileriniz olduğunu ,sizin sorunlarla dolu büyük bir hayatınız , umutlarla dolu geleceğiniz verilmiş sözlerinizin olduğunu biliyorum.Benim beş kuruş etmeyen hayatımın sizin için hiçbir öneminin olmadığını biliyorum lütfen sakin olun  iki sohbetin belini kıralım şurda.Sanırım matmazel ben kabullenemediğim için ,içim dışıma çıkıyor.Ve ben içimi dışıma çıkarma konusunda başarılı sayılabilirim.Neyse şöyle demeliyim bir süreliğine hastanede yatmanın bize ne zararı olabilr ki. Sizi bilmem tabi ama tatil bana iyi gelecektir yani çalışmıyor olmak ne demek aşk olsun matmazel.Tamam kabul ediyorum bancijumping konusunda benim de büyük endişelerim var...
  
  
Matmazel bildiğiniz üzere  o günlerde çeşitli sebeplerle ve anlaşma yapmışlar gibi hepsinin üst üste gelmesinden ötürü tam manasıyla Allah belamı veriyordu herkes geçmiş olsun diyordu geçmek bilmiyordu .O zaman geçemsi için gidip biraz daha dua edelim matmazel...

6 yorum:

G.o.D dedi ki...

Biri kulağını çekse ya biraz... Yoksa okurken öleceğim stresten =(

cem dedi ki...

iyidir tatil, hastane odasında olsa dahi ve gerekiyorsa elbet olmalı matmazel...

Ateş Böceği dedi ki...

G.O.D : Ahhaaaa :) yok ya ölme strese girme ben giriyor muyum ? matmazel hem tatilin neresi kötü ki :)))

Cem : işte kanka dediğin böyle olmalı :))

Evren dedi ki...

ah be kız çocuğu, nedir senin hayatla derdin... bıraksan da olduğu gibi aksa. aktığı gibi olsa hayat biraz da. insan bunu öğreniyor biliyor musun., bırakmayı yani. o zaman gidip hakkaten bir ipe bağlı atlıyor hayatın orta yerine. ipin bir ucu hep yüreğinde.
öperim seni sevgiyle...

Ateş Böceği dedi ki...

Evren :Özlediysem seni demek ki :)

A.O Bolat dedi ki...

Kırmak kırılmamak elde mi çok hızlı akıyor hayat :(