6 Temmuz 2013 Cumartesi

(*)




O günlerde her şey üst üste geliyordu. Ve öyledir diyordu delikanlı yazar 'bazen öyle olur her şey üst üste gelir 'İnsanoğlu yalancıdır kendi söylediği yalana inanacak kadar hem de bilirde çoğu zaman bilmezden gelir. Şu hayatta ölse bir mezarın bile olmasın dediğim insanlar varken herkes yalan söyleye bilir bence sakıncası yok. Duyduklarımsa beni artık şaşırtmıyor, yeterince şaşırdım. Ne diyordu hüzünlü yazarımız 'baktın olmuyor,bakmaktan vazgeçeceksin' hayatımda duyduğum en kral sözcük ,’’ vazgeçmek ‘. Hayat kısa dedi dün bankta yanıma oturan amca hayatını anlatmakla kalmadı al dedi bir sigara yak. Yaşlılar ve çocuklar hayata karşı çok gerçekçiler doğru bir acımasızlık onların ki. Seviyormuş gibi yapmıyorlar en azından. Karşılıklı bir bankta sigara içip, kuşların uçmasını izledik. Hani o kısa denilen hayatta şairlerin en efkarlısına selam olsun '' Bana kanatlarımı bıraktırdılar.Bana ihaneti öğrettiler.Başka haber yok '' deyip uzaklaştı yanımdan.Çantamdan defterimi çıkartıp''  cambazlıkla beraber, sırtlanlığıda öğretiyorlar bize  oysa sadece insan olmayı denesek çok zorlanmayız bence.'' diye not düştüm.Gün bitti.Ben üst üste gelen her şeyi kalbime  attım,vazgeçecek kadar çok şey gördüğüm için canım sıkıldı,balkona yuva yapan kuşlara ekmek ıslatıp verdim.Ve ömrümün sonuna kadar Sezen dinlemekten hiç bıkmayacağımı fark ettim.
 

 

 

 

4 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

İşte anahtar sözcük " sadece insan olmayı denesek" Ateşböceği bu sözüne sadece keşke diyebiliyorum.

Herşeyin gönlünce olacağı iyi bir hafta sonu geçirmen dileğiyle...

"ELİF" dedi ki...

Ah böceğim
Yalnızlık uzaklaşan trene el sallamak gibi değil mi?
Merhabalara alışık olan yüreğin elvedalarla kırılıyor ve un ufak oluyor. İşte o kırıkların içinden kendine ait olanını bulmak o kadar zor ki be canım..
Sezen dinlemeye devam..
sevgimle..

Ateş Böceği dedi ki...

Hamiyet teşekkür ederim ne güzelsin ;)

Ateş Böceği dedi ki...

Elifim özlemişim senide yorumlarınıda Sezense bu ülkenin en büyük ortak paudasıdır bence