14 Haziran 2013 Cuma

ondörthaziranikibinonüç





Burcu yerine,
Menekşe olmalıydı adın senin,
hemzemin kapıcı pencerelerine dönmüş
hep çiğnenip geçilmiş, toz toprak biriktirmiş
bir yürekte bile,
burda bi umut var dedirttiğin için.


ondörthaziranikibinonki


Onu tanımamış olsaydım hayatımda ki herşey çok daha farklı olabilirdi.Başından neler gelip geçtiğini anlatmayı pek sevmez.Ama bilirsiniz yüzüne yansır , çizgilerine ,gülüşüne Yanındayken Dünyanın en mutlu insanı sayabilirsiniz kendinizi.Bazı durumlar ve an'lar için artık çok geç kaldığını düşünse de hayat bu ya belli olmaz.Gülünce gözleri mesela çizgi halinde terennüm eder yüzün de .Esasen eladır gözleri ama hep kederli.Nasıl güzel güler görseniz şaşarsınız ,ya da görmeyin.Başka birisine bana baktığı gibi bakarmı acaba diye düşünmekten günlerdir yürüyorum ,bazen duruyorum ama en çok ağlıyorum.Bir keresinde zaman burda dursa keşke demişti,benim zamanı orada durdurduğumdan habersiz.Kırmasaydık belki ,kırılmazdık demiştim kendime.Öyle oluyor işte..

'Annen seni benim için doğurmuş'dediğim de katıksız gülmüştük.Kafama kapıyı çarptığında da ,hani ona sorsanız ben kapıya kafa attım bana sorsanız onun yüzünden oldu.Kavgalarımızda hep saçma sapan .Olmayınca olmuyor da , olmazsa olmasın demek gelmiyor insanın içinden.Günler aylar geçer belki üzerinden , gülerken katıksız dost sofralarında kimse anlamayacak birden neden ağlamaya başladığımı,ya da patates kızartmasını evde neden hiç pişirmediğimi .Neşet Ertaşı dinlerken kalbimin çarpmasına engel olamadığımdan kalkıp bir kahve pişireyim bahanesine sığındığımı ,Her Cuma bitmeyen bir inatla eve gidip neden gecenin o saatinde temizliğe koyulduğumu kalbimin kor olduğunu yandığını ve buna benzer bir çok şeyi hiç bilmeyecekler...Öyledir bazıları hiç unutlmamalıdır.

Belliki annesi onu benim için doğurmamıştı.Doğduğunda yanında değildim.İsterdim ben ölürken elimden tutup yanımda olsun.Bazı günler sırf sevmek içindir bugünde öyle.Kızgınlığım ,kırgınlığım,hepsi bir yana bu hayatta iyi ki dediğim tek insana selam olsun..Doğum günün kutlu olsun