23 Haziran 2013 Pazar

DEVRİM (*)




Çok az insana nasip olacak bir hayat yaşadık biz Jospi.Bu Dünya böyle bir yer işte ,tam başladı derken bitersin ,tam bitti derken başlarsın.Ben neresinde olduğumla ilgili kuşkularıma hakim olamasam da sanırım ben başlangıca daha yakınım.Tam 5 yıl önce bir berat kandilin de  elimde votka şişesi , ölüm ver Allah diye yalvarırken .Dün gittiğim doktorun ciğerlerinizin halini iyi görmedim.Ehi psikolojikmiş gibi saçma bir esprinin ardına ''sanırım küçük bir kitle var ve daha detaylı bakmamız lazım olabilir dediğinde adamın gayet ciddi olduğunu fark ettim.Patolojisinin ,filminin a.q. Yaptırmam ben dedim.Sigara içmek yasak , eğer alkol felan içiyorsan en azından sonuçların belli olana kadar uzak dur dedi,stres yapma iyi beslen bik bik şunu şöyle yap ama bunu yapma nutuğu attı uzunca bir süre..Eni sonu sözünü kestim sigara içerim , alkol içerim Psikolojinin babası Froydun a.q şu günlerde beni strese sokmasana lan diyemediğinden .Peki demekle yetindim.Gözlüğünün atından bakarak güldü.Bunu kendine yapma bak dedi.O söz aklıma geldi.'Kader var. Kader değişmez deme, kendini küçük, esmanı hor görme, demiş erenler. El-Hak; her an yeniden yaradılış var.'' /N.B


Ben yıllar önceden başlamıştım bunu kendime yapmaya.Efendiler , herhangi birine ,herhangi bir sebepten kötülük yapa bilirsiniz. Duygularda tam tersiyle var olur bu Dünyada ve fakat kimseye umutlarını yitirecek kadar kötülük yapmayın.Hastaneden çıktım bankta ne yapacağımı düşündüm.O an her şeyin üstesinde gelecek gücü gördüm kendimde ama ciğerlerimle kavgaya gücümün kalmadığımı fark ettim ne olacaksa olsun dedim.Yaktım bi sigara.Akşam  oldu eve geldim.Rakı en iyi şey , çivi çiviyi söker paşam.Önüme geleni aradım.Kimisine yalvardım ,bazısına kızdım , kimisiyle şakalaştım.Sonuç sabah şiddetli bir baş ağrısı ve ciğerlerimin devrim yaptığını fark ederek uyandım.Malum ülkenin hali ortada bu duruma ciğerlerim de sessiz kalamadılar-sa demek ki.Ev de ciğerlerime su dökecek TOMA olmadığından bardaklarca su içtim , gaz yerine sigara  iyi oldu ben de hayatımda devrim yapmaya başlamıştım.Ciğerlerimde ki kitle yerinde güzel , hayat sevince değil rakıyla güzel ve ben gülünce değil ağlayınca güzelim.Hadi selametle...