18 Nisan 2013 Perşembe

BARDAK

Kalp kırıklarınızı uç uca ekleseniz Dünyanın etrafını rahat iki tur döner.Ama böyle uzaktan bakınca belli olmayan şeyler var ya hani bunların işte hepsi boşa çaba.Sanki  3 sınıf bir Türk film'nin başrol oyuncusuymuşum ve başıma gelenlerin hiç birisine müdahale edemiyormuşum gibi bir hisse sahibim.Bir bardak suda fırtına kopardım sabah , bazen öyle olur tam zamanında kopar fırtınalar.Oysa bir defasın da çok gülmüştüm bir daha başıma kötü hiçbir şey gelmeyecekmiş gibi.Başımın ağrısına aldırmadan gülmüştüm hani.O zaman kader dedim belki bir kez olsun bize de güler be , niye olmasındı.Bardağı dedim oraya koyma devrilir  evraklar ıslanır.İnsan canı sıkkınken en çok güldüğü güne ağlar , hani  biz orada o gün nasıl gülmüştük be abi , gözümüzden yaş gelmişti.Filmin bi yerinde kötü adamlar devreye girdiler , ortalık kan gölü.Zulmetmenin çeşitli yöntemleri var.Kemiğin kırılma sesine şahit oldunuz mı hiç ? Ya da küçük bir çocuğa araba çarptığında beyninin patlama sesini lastik sanacak kadar saçmaladığınız  ? Tabi daha fazlası her zaman vardır. Ama bunlardan bu yüzyılda en çok prim yapanı karışndakini umutsuzluğa mahkum etmek sanırım.Kolu çarptı bardağa , içinde ki su devrildi.Ortalık suya kesti..Olmayacak şeyler yazıyor yönetmen filmin ortasında , ağlamaya başlıyorum tam gülerken ne saçma.İçimden konuşuyorum , sanki Filmin o bölümünü kesip atsa ne değişirki , biraz daha çok ağlarız ya da çok güleriz.Olmuyor tabi , varsın olmasında bu neyin ısrarı.Ben en çok başrol oyuncusunun filmin ortasında yaralanıp sakat atlar gibi tek kurşunla öldürüldüğü sahneleri hayal ederim.Yerimden hızlıca kalktım.Bardağı kaptığım gibi duvara çarptım.Cam kırıkları gözümde.Ben o gün güldüğüme hiç pişman olmadım.Aklıma gelince hala katıksız gülerim be abi

3 yorum:

Erkan Şen dedi ki...

Şii Ateş,

Ben o bardak düşeyazarken yarım kalmasın diye iterdim arkasından. Neme lazım belki vazgeçer diye...

Ateş Böceği dedi ki...

:)bakış açısı önemli tabi

Budeliçocuk dedi ki...

Dolu bardak devrilirse,ortalık su keser elbette.. Boş bardak devrilse ne yazar..!
Şimdi,ortalık su kesti,evraklarda ıslandı,sen de bardağı duvara çaldın.. Peki bardağın suçu ne..?

(Dört aydan uzun zamandır yazmadın, illa bardağın kırılması mı gerekiyordu..) :))