14 Kasım 2012 Çarşamba

KEMİK.

İçimde ki kırık kemikler , kıymık gibi kalbime batıyor benim Jospi. Hangisinden ilk önce kurtulsam diye düşünüyorum günlerdir.Ben niye böyle hissediyorum.Ben niye hep başladığım noktaya   geri dönüyorum.Ben niye  nefesimi tüketene kadar saatlerce yol yürüyorum.Ben niye hep gecenin bir yarılarına kadar oturup , sabah ezanlarıyla uyanıyorum.Herkese mi oluyor böyle şeyler   diye düşünmekten kendimi alamadığım bir anda fark ettim ki ben hayatımın anasını bi güzel becermiştim(Aslında buraya çok afilli bir küfür sığdırmak isterdim  zihnimden geçenleri söyleyemeyen dilimin a.q demek yeterli bence).Buna herkes kadar benim de hakkım var elbet  ve başarılı olduğum tek konu bu sanırım.Üstesinden gelemiyeceğim hiç bir şey yok sanırdım.Kemiklerim parça parça gözüme batıyor artık.Ben eğer , kendi gözlerimin yerin de olsaydım , gördüklerim karşısında  isyan eder kör olurdum.Olmuyorlar bence insan vücudunda ki en sadık organ gözlerimiz.Görüp görüp görmemiş gibi yapabiliyor mesela , yaşamayıp yaşıyormuş gibi gülümseye de biliyor daha ne olsun..Böyle konuştuğum  için beni suçlayacak tonla insan sayabilirim ki onlar hep haklı çıkarlar.Benim haklı olacak bir sebebim mi var sanki.Evde küllükle kavga eden insanın , sağlıklı kararlar vermesini beklemek düpedüz ahmaklıkla eş değer.


Böyle şeyle düşünüp yazıyorum.Sonra ne mi oluyor.Bir sürü insan bana neden konuşmadığımı soruyor.Konuşacak ne bıraktılar ki bana.Söyleyecek her şeyi fazlasıyla söyledim.Bu hayatta benim payıma, tabakta ki artık kadar değeri olmayan günler  düştü.Ve ben hala ''de ve da'ları ayıramayan bir ahmağım.Diyeceklerim bu kadar.




4 yorum:

Lô - Lâ dedi ki...

bende bir ahmagim. en alasindan.

Pilli Petro dedi ki...

ben de bazen çok dangalağım, dangalak ne güzel bi kelime dimi böcüğüm öperim çok seni

ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

Ben güçlü görünmekten bıktım,içimde ki güçsüzlüğü görseler hayretler içinde şaşıp kalırlar..Ateş böcegi boş ver insanları onlar hep haklı hep doğruyu bilirler,hem kendi ayıplarını kapatır başkalarını açarlar,a.qodugumun boktan hayatı be canım...kabullenmezsen hayat ağır geçer....

Evren dedi ki...

zaten "ki"lerle de sorunun var, üzülme ;)