21 Ekim 2012 Pazar

DİYET.




Ait olmadığım bir yerde kendime ait olmayan eşyalarla yaşıyorum.Başka bir şansım varmış gibi sürekli de şikayet ediyorum.Belki istesem olurdu, ben başka bir şansı hak edecek bir şey yaptığımı düşünmüyorum.Kafamdan geçen milyon tane fikir , binlerce düşünce bir sabah yaş olup aktı gitti gözümden.Sanırsın ki onca yıl boşuna yaşandı.Şu kadarlık insanlık hayatım da , bir kez olsun bir şans daha istemedim.Olsun yine de biz.Bir zaman arabeskin dibine vurduyduk.Kimsede tutup kolumuzdan sarsmadı , bu kadar dibe , bu hızla inmeye devam edersen çarptığında kemiklerin kırılır diye.Kırıldık yetmedi kırdık .Kendi elimizle ettiğimizin diyetini hayatımızla ödedik.

7 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

yeni yaşın tüm bu hislerini silecek kadar güzelliklerle başlasın canım benim. kendine ait olmayan bir ev ve eşyalar, çok tanıdık ! aileyle yaşamanın dezavantajı diyelim.

ama olmaz diil, sana boş şans, bi de kocaman bir aşk diliyorum:))

buraneros dedi ki...

Bir şekilde haberim olmuş ama ulaşacak bir yol bulamamıştım:))

Yeni yaşını güle güle kullan:))

Bir de iyi ki doğmuşsun ve buradasın:))

Yazgüneşi dedi ki...

nice mutlu yaşların olsun...
karamsar da olsa düşüncelerin
bür gün güneş doğuyor
hakikaten doğuyor...
hep mutlu ol...

Budeliçocuk dedi ki...

Merhaba ATEŞ BÖCEĞİ;
her ne kadar yazıda bahsetmesen de,yorumlardan yaş günün olduğu anlaşılıyor..
Yeni yaşın güzel olsun..sağlıklı,huzurlu ve mutluluk içinde..Sonsuza kadar,sevdiklerinle ve sevenlerinle birlikte yaşa..:)

ayrıca yazın da çok güzel..!

Ateş Böceği dedi ki...

Her şey üst üste gelince bazen fazlasıyla şımarıyorum.Zaman . zaman buraya gelince kendimi ünlü zannettiğim bile oluyor.

İyi ki sizler gibi dostlarım var ayaklarım daha sağlam yere basıyor.Çok teşekkür ederim.Varlığınız için.

cem dedi ki...

durumu ne güzel özetlemişsin. aslında işin özü o kadar hayatın bir sabah yaş olup akıııp gitmesinde...

Ateş Böceği dedi ki...

Cem : öyle olmasın istedik oysa ki yaşadık bitti.Geçmedi ama