8 Ağustos 2012 Çarşamba

(*)



Geçen Pazar öğleden sonra balkonda etrafı seyrederken bir anda saçımı boyamam gerektiğine karar verdim.Beyazlarım  çoğalıp önüme yol olacak kadar göze batmaya başlamıştı.Ne zaman ani kararlar alıp uygulamaya kalksam hep zararlı ben çıkıyorum.Üstüne düşündüklerimin o kadar çok düşünüyorum ki bir zaman sonra neyi düşündüğümü unutuyorum.Ve saçmalamaya başlıyorum.Herkes kadar benim de saçmalama hakkım baki..Herkesin olduğu kadar  pek tabi benim de hayatımın içine etme hakkım baki.Ben belirli aralıklarla ve çeşitli sebeplerle hayatımın tam orta yerini kocaman boşluklarla doldurmayı yaşamak sandım...Ve ben çok yoruldum.

4 yorum:

beenmaya dedi ki...

sen bence ani bir karar daha ver ve bayramda buraya gel alayım boyunun ölçüsünü bak sonra ne güzel...

cem dedi ki...

bugün bi arkadaşıma söyledim ; mutluluğıu başkalarında değil kendimizde ve ailemizde ararsak bıuluruz diye. o zaman boşluklar da azalır belki. ve sezen dinlerken sadece hüzünleniriz, efkarımız olmaz o zaman.

Gök dedi ki...

insanların bazen değişikliklere bezen boşulıklara ihtiyacı vardır kendilerini anlamaları için...

matias dedi ki...

hep derim, kisi en iyi orgazmını hayatını becerirken yasar;
kasılıp titrer..
bolca sigara icer..

hasar tespiti yapamayacak kadar hasarlı da olsa devam eder hayat..
kafaya aynı kafa olduktan sonra; sac beyazlamıs, disler sasarmıs,
oram buram sarkmıs hepsi hikaye.. aslolan kafadır
kafa hayattır..

ve haftasonu; guzel gecsin ates:)