26 Temmuz 2012 Perşembe

(*)


İnanabilirsiniz ki ben o'nun olmadığı bir şehirde şiddetli ve gergin  kalabalıklarla kavga ederek yaşıyorum.Bu kalabalıklar beni her geçen gün daha çok korkutuyor.Bir gün sırf bu kalabalıklar yüzünden öleceğimden eminim.Şehri dolaşıyorum,insanlarla dalaşıyorum yinede  kalabalıklara karışmayı beceremiyorum sonra oturup hayatımın orta yerinde duran koca boşluğa bakıyorum.Düşersem bir daha çıkma ihtimalim yokmuş gibi.Düşersem bir daha kimse beni bulamıcakmış gibi.Düşersem kendi ağıdımda boğulacakmışım gibi hissediyorum. İnanabilirsiniz ki ağlamak için artık sebebe ihtiyacım yok  . Yerli yersiz , sebepli ,sebepsiz ağlıyorum .Hiç sahibi olamıcağım bir hayatın çetelesini tutuyorum.Her güne bir çizik.İnsanlar diyorum yaşıyorlar mesela, cepleri yok ,evleri yok , paraları yok kendilerine ait bir hayatları yok..Ama sorsan  çok mutlular nasıl ? Böyle şeyler düşünme diyor içimde ki ses 'şükret '' onuda deniyorum ..Sonra hiç beklenmedik bir saatte balkona yuva yapmış kuşla karşılaşıyorum ''Sahi kuşlar ölünce nereye giderler '' yada hiç ölmüyorlar mı ?  Çocukken hep kuş olmak isterdim .Kuşlar özgürdürler.Ben değilim.. Balkonda otur ,otur zaman geçmedi.Oysa zaman benim gibiler için lafı edilemeyecek bir ayrıntıdır. Hava çok sıcak  elimde sigara yoldan geçen 25. arabayı da saydım. Zaman geçti sabah oldu. Her gün güneş yeniden doğup , yeniden ölüyor .Böyle bir hakkım olsun istiyorum.Ne yapsam olmuyor..Bir kere ölmeyi başarmış birisine ne yaparsa yapsın hayat bir daha doğma şansı vermiyor..


5 yorum:

Erkan Şen dedi ki...

Ateş,

Yokluk en büyük varlıktır, farkındalıktır. Tek önemli nokta bunu farkedebilmekte...

Sonsuzkuyu dedi ki...

ölmemşsin ki!
keşke doğmak kadar kolay olsaydı!

sivyus dedi ki...

Bize de uğrayın

matias dedi ki...

dogana aykırı bi seyler yap ki bulundugun icsel kaosun icinden cıkabilesin..

cıkar dusmeyi aklından
yarınlarından..
o'nu da salla, cope at
sonrası kolay..
mesele bir yerden baslayabilmek
olur ya da olmaz
start cizgisini ciz ve basla;
icindeki kaostan yeni bir ''o'' yaratmaya..
''oo bebeim'' demek var ortasında:)

dene..

cem dedi ki...

tam da o kuyudan çıkmak için debelenirken bu yazı olmadı..:(